7 Pet Products that Went Viral in 2017



The dog seat belt and other pet products took the internet by storm this year.

Subscribe to our new channel, INSIDER food: http://insder.co/2kWwBKZ

The INSIDER team believes that life is an adventure! Subscribe to our channel and visit us at: https://thisisinsider.com
INSIDER on Facebook: https://www.facebook.com/thisisinsider/
INSIDER on Instagram: https://www.instagram.com/thisisinsider/
INSIDER on Twitter: https://twitter.com/thisisinsider

source

28 thoughts on “7 Pet Products that Went Viral in 2017

  1. wille22 December 13, 2017 at 8:13 am

    Is it just me who thinks the dog vacuum is useless. Because you can just use a normal vacuum without spending more money!

  2. Lunic plays don't eat deer plz December 13, 2017 at 8:13 am

    ITS STILL 2017

  3. Zzz -w- December 13, 2017 at 8:13 am

    0:30 I always wanted that

  4. Tagausig Magdalo December 13, 2017 at 8:13 am

    I don't know why I'm watching this I don't have any dogs or cats pets

  5. Hannah S December 13, 2017 at 8:13 am

    Just because insider made a video about it, doesn't mean that it went viral.

  6. paige ngawhika December 13, 2017 at 8:13 am

    I saw Rhett and links add gmm

  7. UNIQUE SEKAR KINANTHY December 13, 2017 at 8:13 am

    how could I never heard about one of those before!

  8. Adam Yeung December 13, 2017 at 8:13 am

    Why am I watching this when I am allergic to dogs and cats

  9. Dnia Price December 13, 2017 at 8:13 am

    I have a cat 💦

  10. DarksCurse GT December 13, 2017 at 8:13 am

    1st one isnt comfortable dont buy

  11. ChowChow126 December 13, 2017 at 8:13 am

    What do you use to edit?

  12. MissPinkUnicornGames - December 13, 2017 at 8:13 am

    I wonder what the animals are thinking about these lol

  13. vibes. December 13, 2017 at 8:13 am

    None of these are viral. You just say they are for more views.

  14. Emma & Emily December 13, 2017 at 8:13 am

    Haha lol the cat wheel doesn’t work for my cat cuz my cat is lazyyy

  15. cynthia pink December 13, 2017 at 8:13 am

    some of those are pretty useful.

  16. Isioma Isamah December 13, 2017 at 8:13 am

    Dog luxury that is simply it

  17. BASStion December 13, 2017 at 8:13 am

    Never heard of them except for the dog umbrella and cat wheel.

  18. Sparkles Vlogs December 13, 2017 at 8:13 am

    13th

    Person to coment

  19. XxCutieCatxX:p meow December 13, 2017 at 8:13 am

    I have no pets and this makes me sad I wanna doggie 🙁

  20. Froot Loops December 13, 2017 at 8:13 am

    Why am I here I have no pets😂🤣😩
    Who can relate🤔

  21. Ghaint jatti December 13, 2017 at 8:13 am

    Poor dogs and cats 😣 :p

    Btw now i want dogs so badly 😉

  22. Rainer Abel December 13, 2017 at 8:13 am

    I need uprgade youtube. Notifications not work.

  23. xxSkyeLeticaLouise xx December 13, 2017 at 8:13 am

    6th

  24. Layla Jassim December 13, 2017 at 8:13 am

    5

  25. Katy December 13, 2017 at 8:13 am

    K…

  26. Jayden Rucker December 13, 2017 at 8:13 am

    2nd person to comment

  27. Jezus Z Nazaretu December 13, 2017 at 8:13 am

    Now i want a dog so bad ;-;

  28. Celeste Fredericks December 13, 2017 at 8:13 am

    Fist person to like and first person to comment. Can this day get any better .😂#earlyyy #notificationsquaaaaaad

Leave a Reply