21 thoughts on “Ayam Paling Kuat Di Dunia ???! | Viral & Menarik

  1. SipuTTiong9009 sipuTTiong9009 April 9, 2018 at 8:58 am

    Akal macam lembu

  2. wan one April 9, 2018 at 8:58 am

    Katam badan Ayam tu.. 😂

  3. Mohd Hafis April 9, 2018 at 8:58 am

    penipuan tahap metrologis extravagansa niii

  4. Annee Wah April 9, 2018 at 8:58 am

    Thts BS…. thrs wheels built under the make shift n the chicken’s feet doesn’t touch the ground!! Perk perk perBULLSHIT

  5. DL HS April 9, 2018 at 8:58 am

    Spe prcaya dia bangang

  6. Shaz Alwa April 9, 2018 at 8:58 am

    terhibur baca komen hahaha

  7. Mr Anonymous April 9, 2018 at 8:58 am

    macam2 ragam ler

  8. Dunia Aneh April 9, 2018 at 8:58 am

    Tipu semata nk dapat like… Banyak lagi kerja lain boleh buat…

  9. One Ahmed April 9, 2018 at 8:58 am

    Patotla kuat bapak ayam rupenya

  10. Amy STC April 9, 2018 at 8:58 am

    hahaha..nampak x care ayam 2 berjalan.haha

  11. saga April 9, 2018 at 8:58 am

    Tu dah meyiksa binatang dah tu.bodoh punya manusia.ada otak letak kat kepala lutut.sial punya manusia.mai aku nak siksa hang pulak.mau ka?

  12. Fithri 92 April 9, 2018 at 8:58 am

    Fake

  13. Nor Ilhami April 9, 2018 at 8:58 am

    Kaki palsu ja depan tu..kaki dia dekat bawah. dalam kotak tu

  14. Doge Yt April 9, 2018 at 8:58 am

    kaki palsu

  15. HIJAZ CHICK April 9, 2018 at 8:58 am

    sebenarnye kaki orang tu die sembunyikan..kaki kt luar tu die letak palsu punye…kaki yng kt dlam tu die berjalan..sebabtu nampak mcam ayam tu tarik…

  16. azha ahmad April 9, 2018 at 8:58 am

    Yang komen pun la…adehh, mana ada larat ayam nak tarik benda tu…benda tu yang bawak ayam tu..

  17. Ikhmal Ramadhan April 9, 2018 at 8:58 am

    Nampak benor nipunye….ayam tu x jejak tanah pon time jalan

  18. Nurfaeza Mustafha April 9, 2018 at 8:58 am

    Xde otak ke kau . Kesian ayam tu weh

  19. white callalily April 9, 2018 at 8:58 am

    Ya Allah… siann nyaa… tersiksa ayam tuu…badan nya kecil saja kena tarik benda besar macam tu.😰

  20. Nor Afendey April 9, 2018 at 8:58 am

    Ngacok luu

  21. Shamil apek April 9, 2018 at 8:58 am

    love!!!

Leave a Reply