Loading...

21 thoughts on “Bertuah Punya Budak, Ingatkan Dah Tido Rupenya.. | Viral & Menarik

  1. Misz Lin May 18, 2018 at 7:52 am

    Auuucakkk!😂😂😂😂nakal la adik ni

  2. ct sumayyah May 18, 2018 at 7:52 am

    Omeyyyy

  3. sari exlez May 18, 2018 at 7:52 am

    comell nya… alolo

  4. Mohd Amirul May 18, 2018 at 7:52 am

    😂😂😂

  5. Muhammad Farhan Haziq May 18, 2018 at 7:52 am

    Kalau aku tengok video lawak cina, mesti ada lagu ni

  6. Wadanan Wadanan May 18, 2018 at 7:52 am

    C0me nye bby tu…gram nk picit2 ppi tu

  7. Irwan syahz May 18, 2018 at 7:52 am

    Xleh tido sbb x thn bau ketiak bapaknye…

  8. super man May 18, 2018 at 7:52 am

    kampret loo bocah..bhahaha..tp comel betullah kan..gram je aku tgk..huhu

  9. bmw power May 18, 2018 at 7:52 am

    Bn dah tewas…kalahh kalahhh…berkubur..bee end

  10. Zack Matt May 18, 2018 at 7:52 am

    Budak kecik blum tau apa2 pun kau kata bijak…! Video mcm ni pun nk viral…..

  11. pajai May 18, 2018 at 7:52 am

    Dah besar jangan jadi seperti mandat najib.kecerdikan ada dua perkara.satu menipu satu lagi ditipu

  12. ayz zy May 18, 2018 at 7:52 am

    Bijak kanak2 zmn skrg

  13. Nurkamalia Narawi May 18, 2018 at 7:52 am

    😂😂😂 cute…

  14. Azuwan Abidin May 18, 2018 at 7:52 am

    Aku gigit jugak pipi pau tu kang baby oii

  15. Syuhada Abdullah May 18, 2018 at 7:52 am

    Hahaha mcm anak sedara saya suka tidur mcm tu comel

  16. Nurhaida Adznun May 18, 2018 at 7:52 am

    Hahahahhaha siap ngan lidah dia tu😂😂

  17. Mohd Syaiful' Azam Kamarudin May 18, 2018 at 7:52 am

    😂😂😂😂
    Daddy dah kena prank ng baby..

  18. AirilAfizzy San May 18, 2018 at 7:52 am

    Sorok kepala biar ayah dia tak nampak😂😂😂

  19. by May 18, 2018 at 7:52 am

    😂😂😂😂

  20. Reen Nah May 18, 2018 at 7:52 am

    AHHAAHAHAHAHAHAH

  21. Miss RuBy May 18, 2018 at 7:52 am

    Adey budak ni bijak tul😂😂😂

Leave a Reply