Best of Super Hans – Peep Show



See the best moments from the writer of the Big Beat Manifesto, the man with a van, the father of the twins, someone fluent in the language of love (and a little bit of German) and the king of crack addiction, the one and only Super Hans.

For more make sure you subscribe to our channel – http://www.youtube.com/user/OfficialPeepShow

source

Loading...

37 thoughts on “Best of Super Hans – Peep Show

  1. TheEvilMonkeyZ January 10, 2018 at 7:07 pm

    Men with ven

  2. Marshy 89 January 10, 2018 at 7:07 pm

    'pack it in son, mugs game'

  3. spike1422 January 10, 2018 at 7:07 pm

    "I've accidentally run to Windsor!"

  4. Howzer The man January 10, 2018 at 7:07 pm

    Plumbings just water lego haha

  5. westy 1 January 10, 2018 at 7:07 pm

    Hilarious hahaha!

  6. The Bassics January 10, 2018 at 7:07 pm

    Crack.

  7. Afterseх January 10, 2018 at 7:07 pm

    Let's detox until we have mega cocks

  8. MrVidification January 10, 2018 at 7:07 pm

    random google – he is gigging this february, didn't realise he did it for real, lol https://pbs.twimg.com/media/DRz2EsnUMAAnxoj.jpg

  9. KingDonnie19 January 10, 2018 at 7:07 pm

    the way he says “bit of crack” is the fucking best

  10. Spaced Outer January 10, 2018 at 7:07 pm

    "whats gonna happen next….. frogs out her arsehole, milk our her ears?"

  11. Larry Grant January 10, 2018 at 7:07 pm

    The secret ingredient is crime

  12. Kyle 7K January 10, 2018 at 7:07 pm

    Aww I was hoping for the cockatoo joke!

  13. Zombies Ate My Pizza! January 10, 2018 at 7:07 pm

    Where was Hans giving Big Suze tips on how to handle her mushroom trip?

    "Listen love, just a little tip, all right? You're on the edge now and you need to pick the right way. One way's heaven, and the other… well, probably best not to think about that right now but it's FUCKIN' HORRIBLE, yeah?"

    Also when Hans is on a drug-fuelled paranoia in the paintball hut.

  14. Kie Fowler January 10, 2018 at 7:07 pm

    Can of coke and a ciggie and he will be right as rain

  15. Theo Meller January 10, 2018 at 7:07 pm

    ‘Yoghurt cock’ 😆

  16. Charlie Hollings January 10, 2018 at 7:07 pm

    what about "just to wet the whistle"

  17. George McCutcheon January 10, 2018 at 7:07 pm

    "'Course they f**king are! They should pull their f**king finger out!"

  18. Sean Moonshine January 10, 2018 at 7:07 pm

    Blue Peters fun fact for all you Blue Peter badge holders.
    Superhands mentions his twins, all the time, but did you know that he really only has 1 child ? this is because he was actually under the influence of L.S.D at the time of birth, & hasn't seen him/them again unless he was on L.S.D.
    Oh Superhands such a giving father ………..due to thinking there's two

  19. one_who_knocks January 10, 2018 at 7:07 pm

    2:10 best moment in tv history

  20. Terible Teri January 10, 2018 at 7:07 pm

    The language of love…and a tiny bit of German.

  21. Euan Harrison January 10, 2018 at 7:07 pm

    "With wood?"

  22. SkyDiverTO January 10, 2018 at 7:07 pm

    Can anyone point me to any other British series that are similar to this show? And I've watched The Inbetweeners before. So something else would be appreciated.

  23. Ash Samuels January 10, 2018 at 7:07 pm

    CRACK o_O

  24. AbbieIs AKilljoy January 10, 2018 at 7:07 pm

    'I'll never forgive orange if they've wiped the Twins'

  25. wayne morris January 10, 2018 at 7:07 pm

    Logo in the foam?

  26. Cameron Spalding January 10, 2018 at 7:07 pm

    Matt King's awesome!

  27. Mike Stepan January 10, 2018 at 7:07 pm

    Am I on fire hahahah had that type of paranoia for half a year

  28. boleplissken January 10, 2018 at 7:07 pm

    "Half a monkey, as requested" I know that wasn't Hans but I love that line.

  29. Carmine Agrigento January 10, 2018 at 7:07 pm

    Logo's in the foam, air freshener in the mayo LOL

  30. John Doe January 10, 2018 at 7:07 pm

    Best character ever.

  31. Andy Revell January 10, 2018 at 7:07 pm

    "Crack!"

  32. peter smith January 10, 2018 at 7:07 pm

    All this time i thought it was super hands lol

  33. Walt Hamer January 10, 2018 at 7:07 pm

    I prefer Water Lego

  34. Dominic J A January 10, 2018 at 7:07 pm

    Tell you what that crack is really moreish ;)! :p hahaha

  35. Tony Jones January 10, 2018 at 7:07 pm

    Best moment ever opens door hans holding 2 by 4 CRACK
    Mark there u go
    Hans cheers lol

  36. dylan stewart January 10, 2018 at 7:07 pm

    The bad thing !
    Well quelle fuckin' suprize!

  37. Amy Samantha January 10, 2018 at 7:07 pm

    I've accidentally ran to Windsor

Leave a Reply