BLACK FRIDAY LIFE HACKS



Jak najbardziej skorzystać na zakupach podczas Black Friday? Czy zawsze możemy reklamować zakupiony towar?

Facebook: https://www.facebook.com/kanal.dlapieniedzy/
Instagram: https://www.instagram.com/dla_pieniedzy/

współpraca komercyjna: [email protected]

Źródła:

https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykuly/polacy-przekonuja-sie-do-black-friday,50129

https://www.businessinsider.com/black-friday-mistakes-tips-2015-11?IR=T

https://www.telegraph.co.uk/black-friday/0/13-black-friday-shopping-hacks-how-to-shop-online-like-a-pro/

http://www.dlahandlu.pl/detal-hurt/trendy-konsumenckie/badanie-w-ciagu-5-lat-zainteresowanie-black-friday-wzroslo-ponad-dwukrotnie,74257.html

https://www.businessinsider.com/black-friday-mistakes-tips-2015-11?IR=T

https://www.rp.pl/Konsumenci/311239940-Black-Friday—poradnik-UOKiK-dla-klientow.html

source

25 thoughts on “BLACK FRIDAY LIFE HACKS

  1. Justyna Rutkowska November 20, 2018 at 9:51 pm

    O, widzę, że nagrywane na Tarchominie 😉

  2. Stępkoś November 20, 2018 at 9:51 pm

    5:04 super w tej czapce a brodą wyglądasz Xdd

  3. Waluk7 November 20, 2018 at 9:51 pm

    BLEK…

  4. Milena Lewandowska November 20, 2018 at 9:51 pm

    Kupiłam kiedyś spodnie w Monaco w Zarze. Przedarły się po mniej niż roku, chciałam to zgłosić do reklamacji w Polsce, ale Pani powiedziała mi,że to nie jest możliwe. Czy miała rację?

  5. Unikatowy Styl November 20, 2018 at 9:51 pm

    Dla Pieniędzy.

    Proszę ogarnij tą kurtkę – 40% taniej albo więcej nawet 😌. Ehhh… Pozdro

    KURTKA THE NORTH FACE MOUNTAIN LIGHT TRICLIMATE GORE TEX 3in1. Kolor czarny, rozmiar (S)

  6. 11TM November 20, 2018 at 9:51 pm

    Poniedziałek-Środa-Piątek
    1000-1300-1100
    Witam, Polsko

  7. Krzysiek Makłowicz November 20, 2018 at 9:51 pm

    A ja nie idę na Black Friday 🙂

  8. versby November 20, 2018 at 9:51 pm

    sie mowi "blak" a nie "blek"

  9. mambodelaluz November 20, 2018 at 9:51 pm

    Taki Black friday , hehe po uju.. ceny zawyżone… Jedno wielkie oszustwo.

  10. Czerwony Baron November 20, 2018 at 9:51 pm

    Poluje na Steam

  11. Maciek Z kanału November 20, 2018 at 9:51 pm

    Ja na nic nie poluję w Black friday bo nie jestem Januszem

  12. nie nie November 20, 2018 at 9:51 pm

    Ja zawsze idę popatrzeć na Januszy którzy się omalo nie pozabijaja bo jest – 50%

  13. Malkolmin 54 November 20, 2018 at 9:51 pm

    Na telefon XD

  14. Adrian Dixon November 20, 2018 at 9:51 pm

    Hahahaha

  15. Tajemniczy z Tajemniczych November 20, 2018 at 9:51 pm

    Black friday najlepszy na elektronikę

  16. Moderator 001 November 20, 2018 at 9:51 pm

    Planuję kupić komputer, jak będzie z 2 stówki obniżki to się skuszę.

  17. CocaColaGo November 20, 2018 at 9:51 pm

    na dziewice xd

  18. Dominik Wiącek November 20, 2018 at 9:51 pm

    Mam to samo etui 😍😍

  19. Fortnite Reaper November 20, 2018 at 9:51 pm

    Ja poluje na Iphona X

  20. Trizo696 Koper November 20, 2018 at 9:51 pm

    Na gry i garnitur 🙂

  21. Maksymilian Woldan November 20, 2018 at 9:51 pm

    Nowy telewizor najlepiej 55 lib 65 cali

  22. Szymon Wojciechowski November 20, 2018 at 9:51 pm

    Ale czapkę to masz dojebaną 😀

  23. Masażysta November 20, 2018 at 9:51 pm

    Na twoją czapkę 😉

  24. wejfyl 6 November 20, 2018 at 9:51 pm

    Na buty do kosztkówki

  25. TRV November 20, 2018 at 9:51 pm

    ja poluje na procesor i płytę główną xd

Leave a Reply