8 thoughts on “detik2 akhir abang bomba #malaysia #menarik #viral #takziah #hero

  1. katodokashi media October 9, 2018 at 8:36 pm

    yg dislike tu org yg jenis paham2 jela

  2. ain fadhilah October 9, 2018 at 8:36 pm

    Knp rase mcm yg arahkan misi ni bebal eh. Spot light yg mcm dkt tapak projek pembinaan tu ke gune la suluh seluruh tmpt tu. Ni cari dlm gelap hrap lmpu suluh je. mcm xde prancangan rapi. N xkn ambil mse lame pun la dorg nk lemas if keadaan air deras mcmtu.. ape2 pun al-fatihah untuk mereka. Fully respect sbb sggp brgadai nyawa.

  3. Harleyboy Harley October 9, 2018 at 8:36 pm

    Al fatihah may God blessing your

  4. [email protected] com azizul October 9, 2018 at 8:36 pm

    innalillahhiwainnalillahhirrojiun

  5. Hawa imani 9390 October 9, 2018 at 8:36 pm

    Allahuu deras nya air. Ketua operasi pun apa la. Fikir la sikit wktu mlm ni gelap pulak tu xkn nk teruskn operasi mencari. Org tu tentu2 lah dah meninggal. Tak pasal pengawai awk lemas 😥.

  6. L A C A Z E T T E October 9, 2018 at 8:36 pm

    Innalillah …. aduhhhh !!!!

  7. L A C A Z E T T E October 9, 2018 at 8:36 pm

    Yg rakam ni pon wat apa2 ke ? Tolong lahhhhh!!!!

  8. Nurul Aida October 9, 2018 at 8:36 pm

    kenapa operasi menyelamat di buat mlm hari? Allahuakbar… 😞

Leave a Reply