Kawhi Leonard’s Best of the 2016-2017 NBA Season



Kawhi Leonard finished with a career high in points (25.5 per game) and rebounds (5.8) as he led the San Antonio Spurs to the second best record in the NBA. Enjoy the best highlights from his stellar season.

source

37 thoughts on “Kawhi Leonard’s Best of the 2016-2017 NBA Season

  1. * BŕűH Ų Swæg * September 16, 2017 at 2:30 pm

    Kawhi will be gonna be MVP and will be a Better player This Coming Season 💪👍

    #Kawhi4layf

  2. Jonas Bueno September 16, 2017 at 2:30 pm

    this is my MVP period!

  3. Can Okan September 16, 2017 at 2:30 pm

    What the fuck is this 1:01

  4. ElectronicMusicHQ September 16, 2017 at 2:30 pm

    Kawhi could be the most savage dunker in the league if he wanted too lmao

  5. superlatiive_ September 16, 2017 at 2:30 pm

    2:25 was just straight up disrespectful OMG

  6. Rez September 16, 2017 at 2:30 pm

    If the Latin black mamba AKA Manu Ginobili was still young playing with Kawhi Leonard the Spurs would be the most dominate force today.

  7. Vinny George September 16, 2017 at 2:30 pm

    So quit

  8. ruirui an September 16, 2017 at 2:30 pm

    like u kawhi

  9. Aaron Trill September 16, 2017 at 2:30 pm

    What is it about Kawhi Leonard that makes announcers say "Oh mama!"

  10. Erik Gonzales September 16, 2017 at 2:30 pm

    Kawhi is CLUTCH

  11. Ben Jammin September 16, 2017 at 2:30 pm

    Kawhi is like Venom to the Warriors. Pachulia came in clutch last season.

  12. Vinayak Pande September 16, 2017 at 2:30 pm

    To hell with Zaza. That's all I can think of when I see this.

  13. Mitchel Moller September 16, 2017 at 2:30 pm

    Best player/superstar in the league. F**k Penny Hardaway lol.

  14. Hippie Ninja September 16, 2017 at 2:30 pm

    Could have been kawhi and Kyrie smh

  15. SportsPost September 16, 2017 at 2:30 pm

    0:45.See that score right there.Thats Spurs with DirectTV (Kawhi Leonard and Tony Parker).Game 2 of WCF.See that score.Thats Spurs with cable (Patty Mills and Kyle Anderson)

  16. AniDeMax September 16, 2017 at 2:30 pm

    Not flashy nor a great dribbler but one of the best in the nba

  17. LostNunbound September 16, 2017 at 2:30 pm

    Kawhilights

  18. Daniel Cacho September 16, 2017 at 2:30 pm

    Nobody can stop this guy…watch out 2017-2018 NBA Season…

  19. Randy Orton September 16, 2017 at 2:30 pm

    Kawhi for 2018 MVP

  20. ANDRE1 September 16, 2017 at 2:30 pm

    8:49 Andrew Wiggins knew he done fucked up against one of the best defenders in the league lolol

  21. ANDRE1 September 16, 2017 at 2:30 pm

    but Kawhi tho?

  22. Eli Bestvideo September 16, 2017 at 2:30 pm

    So good

  23. Antevin Cater September 16, 2017 at 2:30 pm

    A fucking GOAT

  24. Aldwino Bareng September 16, 2017 at 2:30 pm

    2 words. Oh mama

  25. petefaders September 16, 2017 at 2:30 pm

    1:43 his movements are perfectly timed, like to a metronome. Listen to the dribble, the pickup, hessy and the shot release. Even timing.

  26. petefaders September 16, 2017 at 2:30 pm

    Silent assassin.

  27. spursfan90 September 16, 2017 at 2:30 pm

    Ugh come on October get here already..

  28. KEQIANG XIAO September 16, 2017 at 2:30 pm

    The best player in NBA!

  29. Billy Causgrove September 16, 2017 at 2:30 pm

    Pick pockets him Leonard!!!!

  30. Chris Ximenez September 16, 2017 at 2:30 pm

    10:20 exactly like mike yooo…

  31. migol1984 September 16, 2017 at 2:30 pm

    Not sure if anyone notices this but this is the most animated I've seen the Spurs bench.

  32. owo Morpheus September 16, 2017 at 2:30 pm

    Hope

  33. samajé Manuel September 16, 2017 at 2:30 pm

    10:37 he ain't have to do vince Carter like that😭

  34. GGG September 16, 2017 at 2:30 pm

    But his dunks tho

  35. mario figueroa September 16, 2017 at 2:30 pm

    101 oh mamas????oh mama

  36. fazecurry 12 September 16, 2017 at 2:30 pm

    How can you hate on kwahi

  37. Kruger See September 16, 2017 at 2:30 pm

    My fav player jus because his attitude/ humbled/and straight up BEAST!!🦍🦈

Leave a Reply