Kisah Viral Pasangan Poligami | MHI (8 Ogos 2019)



Malaysia Hari Ini merupakan sebuah rancangan bual bicara yang padat dengan pelbagai informasi menarik berkenaan hal ehwal semasa, kesihatan serta isu-isu viral untuk menjana pemikiran masyarakat.

#MalaysiaHariIni
#MHI

Tonton episod penuh di :
http://www.tonton.com.my
https://www.youtube.com/user/TV3MALAYSIAOFFICIAL

source

27 thoughts on “Kisah Viral Pasangan Poligami | MHI (8 Ogos 2019)

  1. Farra Danila August 14, 2019 at 9:01 pm

    Cantik2 istri dia.. ❤

  2. Arkan Afari August 14, 2019 at 9:01 pm

    di jaman Rasulullah yg di poligami tu prempuan dah tua dan para janda.. bukan anak perawan
    klo ada jaman sekarng yg macam tu baru saya salut.

  3. Arkan Afari August 14, 2019 at 9:01 pm

    OMG poligami .tak ada kah sedikit rasa sakit di hati istri pertama walaupun sebesar zarah

  4. Cheq Ja August 14, 2019 at 9:01 pm

    Poligami itu indah berlandaskan syariat Islam.. Bukan Hawa nafsu

  5. CHANEL PINK August 14, 2019 at 9:01 pm

    Saya suka2😂 from indonesia

  6. Hafizzil Nizam August 14, 2019 at 9:01 pm

    Kalau semua wanita peel macam ni kan ke aman damai..kurang kes perceraian..agak2 suami tu mampu dan nak kawen lain tu bagi ajela..fikirkan aje pada soal pahala yg diterima di akhirat kelak..abis cerita..😃✌

  7. Isha sha_ August 14, 2019 at 9:01 pm

    Berdehem jaaa … 🤪

  8. Muhammad Hafiz August 14, 2019 at 9:01 pm

    Masyaallah..

  9. Cik Kebabomm August 14, 2019 at 9:01 pm

    Di dpn semua mungkin indah di belakang siapa yg tahu kn..sebolehnya nk bersangka baik

  10. Syari' warsyah August 14, 2019 at 9:01 pm

    Nikmatnya

  11. Mohamad Farieq Mustapha August 14, 2019 at 9:01 pm

    Klu aku jadi sang suami tuh… Aku xnk ckp pape… Tanya dia 2 org lah, saya xnk komen pape…

  12. Potato guy August 14, 2019 at 9:01 pm

    Patut invite skli abg Salih Yaakob, Asyraf Muslim, Rahim Sepahtu. Baru meriah set MHI. Polygamy tu part of interesting social interaction.

  13. Jennifer Jipi August 14, 2019 at 9:01 pm

    Poligami boleh…asal mampu…dan bkn mmpu wang ringgit saja…tpi mampu mndidik isteri2 dan anak2 di kmdian hari yakni Iman nyaa…dan mesti adil saksama…tak boleh berat sblah…dan pda si isteri2 nih..bila dh brmadu tu…brtolak ansur laa sesama dri…

  14. Thullab Al'ilmi August 14, 2019 at 9:01 pm

    Kalau orang yng cerdik ia akan fikir maslahah umum ..kita liht prmpuan di akhir zmn dn nbi sendri ade menyebut prmpuan lbih rmai dri llki..klau dikire purta prmpuan rmai 10x gnda llki..dn skrg zmn fitnh..maka mmg sptt llki perlu berpoligami dmi menyelmtkn prmpuan..

  15. melayurantau August 14, 2019 at 9:01 pm

    Alhamdulillah. Yg mana ikut perintah Allah Dan ketetapan Allah Insyallah. Kita yg melihat berdoa untuk kebaikan Dan agar diberikan kemudahan pada mereka di dunia Dan akhirat.

  16. Lina Rontok August 14, 2019 at 9:01 pm

    Pria juga banyak yang jomblo,,,jadi isteri juga harus poliandri,,kasihan mereka tak ada isteriii,,,

  17. SOLIAN MOHAMAD August 14, 2019 at 9:01 pm

    Pakat bedehem ja…

  18. Azilah Sarminah August 14, 2019 at 9:01 pm

    Dua2 cantik…pakaian pun tutup aurat…

  19. Suzie Debra August 14, 2019 at 9:01 pm

    Macam drama jer.
    Mgkn ada prempuan yg redha bermadu tapi tak bnyk la. Ada yg tak mau suami lepaskn dia jd dia terpaksa akur berpoligami.

  20. no name August 14, 2019 at 9:01 pm

    Allah benarkan poligami sbb reason. Bukan kita yg suka2 cari poligami. Tp keadaan yg membenarkan poligami.

  21. Nur Zulaieffa August 14, 2019 at 9:01 pm

    Very the nebes 😅😜

  22. aku gemuk tau August 14, 2019 at 9:01 pm

    Saya suke mcam ni yes!!

  23. LaguMano Pulok August 14, 2019 at 9:01 pm

    Skali tgk mcm nor amirah lak 😅
    Sori bang el

  24. Faridah Ismael August 14, 2019 at 9:01 pm

    Global ikhwan contoh buat mereka

  25. Faizal F August 14, 2019 at 9:01 pm

    Npk mcm bini no.1 konker….

  26. budak baik August 14, 2019 at 9:01 pm

    Bini kdua plak nmpk sdeh mcm dia yg dimadukan

  27. azman daham August 14, 2019 at 9:01 pm

    sopan pengacara

Leave a Reply