47 thoughts on “Man’s slide down icy driveway goes viral

  1. Shane Guiry January 14, 2018 at 2:06 am

    That's an interesting way to commute to work.

  2. cha vue January 14, 2018 at 2:06 am

    Wow

  3. Hulkonala January 14, 2018 at 2:06 am

    Fuk trumptards

  4. rtsdrums January 14, 2018 at 2:06 am

    Knowing this is CNN, I wouldn't doubt if this was staged..

  5. dangboodang January 14, 2018 at 2:06 am

    He should've drop the bag & jacket lol

  6. Nikki Mendoza January 14, 2018 at 2:06 am

    My hubby would kill me if I post this lol

  7. I Heart Gaming Tube January 14, 2018 at 2:06 am

    Saw this video on REDDIT. It actually really is pretty funny, LOL

  8. deshu k January 14, 2018 at 2:06 am

    Wow, that was close though with the car approaching and alll !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. Nelson Branco January 14, 2018 at 2:06 am

    I can tell you one thing by watching this video he's not a good ice skater

  10. Hedge OWL January 14, 2018 at 2:06 am

    he almost died

  11. Al Israel January 14, 2018 at 2:06 am

    Benny Hil"sl theme song goes perfect to that james brown ice dance https://www.youtube.com/watch?v=x5sQL7q_IOI

  12. mrcatfish2100 January 14, 2018 at 2:06 am

    That was some funny shithole!

  13. Sid Vicious January 14, 2018 at 2:06 am

    Black ice strikes again

  14. Manny Galvao January 14, 2018 at 2:06 am

    Umm…im pretty sure fox did a video on this first

  15. Soothing Voice Man January 14, 2018 at 2:06 am

    story of the century

  16. Human Goat January 14, 2018 at 2:06 am

    CNN, when are you going to cover Clinton's criminals activities, we want the truth and you're always feeding us lies, you would rather talk about a man sliding down some damn ice, you are the real criminals, i think that little by little the public is waking up to your lies

  17. Robert Muckle January 14, 2018 at 2:06 am

    Slow day at CNN! Sheesh…what a waste of bandwidth. Why would the guys wife post this ridiculous video…damn she must be bored and lonely!

  18. A Meard January 14, 2018 at 2:06 am

    VIRAL ?

    REALLY ?

  19. nathan greer January 14, 2018 at 2:06 am

    Take the lawn next time buddy

  20. kabukiwookie January 14, 2018 at 2:06 am

    Well atleast he landed on grass…. I would never be so lucky..

  21. misterchristopher76 January 14, 2018 at 2:06 am

    Why is this news?

  22. Dark Magician 09 January 14, 2018 at 2:06 am

    I feel so bad laughing at this… I really do feel bad for him, and I’m so glad he’s OK! His wife is too much for posting the security video on Facebook….. OMG, so funny, I am shaking my head. 💯💯

  23. Zep Tepi January 14, 2018 at 2:06 am

    Major league headline news here.

  24. Marquee Mark January 14, 2018 at 2:06 am

    Must be that good ole global warming

  25. John B aka Smooth Chocolate January 14, 2018 at 2:06 am

    Slip, slip, slip, slidin' away!! And then down go boom! Lol.

  26. Rafy G January 14, 2018 at 2:06 am

    Michigan.

  27. Pag-ibig Dalisay January 14, 2018 at 2:06 am

    this is hilarious. i'm glad that he is fine.

  28. Virginia Ryno January 14, 2018 at 2:06 am

    Too funny.

  29. Shh Shh Shh Schiller January 14, 2018 at 2:06 am

    He should have got low; bent knees, he might have landed that..not in a crash either 🙂

  30. Aces High January 14, 2018 at 2:06 am

    Yeah CNN this type of news is more your speed maybe you can get a slot next to Tosh.O

  31. socom54321 January 14, 2018 at 2:06 am

    "News"

  32. lunhil12 January 14, 2018 at 2:06 am

    Well, that would ruin my morning. Glad he’s ok.

  33. Queen Ogress January 14, 2018 at 2:06 am

    CNN you are one poor excuse for a mofo news station. ROFLMBAO!

  34. Edgar Palma January 14, 2018 at 2:06 am

    Fire who ever added that crap music to the video.

  35. Dan Wipper January 14, 2018 at 2:06 am

    Trump did it, he ended global warming.

  36. Dan Wipper January 14, 2018 at 2:06 am

    Rehashed Youtube news. CNN grasping for something real.

  37. Jeffery Smith January 14, 2018 at 2:06 am

    It looks like Hillary on the campaign trail back in 2016.

  38. Angry Blackman January 14, 2018 at 2:06 am

    Why hold the coat-wear it

  39. Angry Blackman January 14, 2018 at 2:06 am

    Dear Trump,,
    I am half your age and you will die before me.You called us shit holes and make no mistake, we are awaiting the day you're gonna be buried in public-SO THAT WE CAN SHIT ON YOUR GRAVE MR TRUMP.And that day will come Trump.We will shit on you because you think we are SHITHOLES
    Signed-Shit hole Black Person from Shit hole area

  40. Ticky Tocky January 14, 2018 at 2:06 am

    OMFG, an interview?  CNN, why aren't you out making up shit about Trump, it's been like 10 minutes since you've lied.

  41. TheNinjutsustudent January 14, 2018 at 2:06 am

    Ye o'l slapstick

  42. Cute Little Suzie January 14, 2018 at 2:06 am

    Bravo FAKE NEWS!!! More views on one video than you get on all yours in 6 months. LOL

  43. Jim Lynch January 14, 2018 at 2:06 am

    I just couldn't help thinking, "Silver Surfer?" probably the Disney Fox thing on the brain.
    Glad no one was hurt. Good balance & form, I'll give him a solid 8!😉

  44. MT Tr January 14, 2018 at 2:06 am

    yeah-it slides down the hill-just like CNN viewership and ratings

  45. Red hood January 14, 2018 at 2:06 am

    Now that we know he's ok…I'd give him an 8.4 for the landing

  46. ObeyYourMaster January 14, 2018 at 2:06 am

    I believe black people need to be lynch the same way my boy jesse washington from Texas did in 1916.

  47. it me Hoke Hogan January 14, 2018 at 2:06 am

    CNN…the leader in reposting other peoples videos

Leave a Reply