28 thoughts on “MOTIF VIRAL JR: Aqil Bela Kucing Jantan Nama Kelly?

  1. makankenyang1177 February 27, 2019 at 8:52 pm

    Meriah betul motif viral jr ni. Aqil terbaikk

  2. Anies sharina February 27, 2019 at 8:52 pm

    aaaa suka nyaaa dengan si aqil ni…semangat !!! 😆😆

  3. Syuhada Nabila February 27, 2019 at 8:52 pm

    lemah semangat aku nengok bebudak ni haaa…

  4. siti mastura bikmas February 27, 2019 at 8:52 pm

    1nama kelly..rupanya jantan…tersilap jantina pulak🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  5. shakirin ishak February 27, 2019 at 8:52 pm

    mula tu aku nk xnk je on video ni bila on nah 3 kali aku ulang

  6. Norazni Azmi February 27, 2019 at 8:52 pm

    Support aqil dgn othman jadi co host

  7. baby shaa February 27, 2019 at 8:52 pm

    soalan adik ni tk leh brain

  8. Shieda Lee February 27, 2019 at 8:52 pm

    Kelakar bhai

  9. Haris Razmi February 27, 2019 at 8:52 pm

    Sumpah 2 orang budak tu boleh jadi Main protagonist

  10. Salehhan 123 February 27, 2019 at 8:52 pm

    Hahahaha adui sakit perot aku gelak dengo cte kucing aqil ni

  11. sephiroth February 27, 2019 at 8:52 pm

    budak suka math sebelah aqil tu pon cute gile dok pegang perut gelak dgn si aqil ni..

  12. tjCrew NY February 27, 2019 at 8:52 pm

    uncut version ade tak? release pls

  13. Dila Azman February 27, 2019 at 8:52 pm

    – sorang jaga 100 lah 😆😆

  14. sephiroth February 27, 2019 at 8:52 pm

    aqil ni lawak nak mati laaa adoi..tercekik dibuatnya makan sambil tgk dia..tolong jemput dia je dah la..kalau aku ada kt situ da tergolek aku gelak part kelly rupanya jantan tu

  15. iqram zulkifli February 27, 2019 at 8:52 pm

    apa nama pusat perlindungan haiwan tu? xclear la voice

  16. Acu Kazambo February 27, 2019 at 8:52 pm

    lyn thinker studio xstress sgt..hahahahaha👍👍

  17. Fareez Zakaria February 27, 2019 at 8:52 pm

    Mintak kucing tolong doakan…..lawak weyy….x berhenti aq gelk

  18. ali satar February 27, 2019 at 8:52 pm

    Kelakar siot

  19. Aishah Mustaffa February 27, 2019 at 8:52 pm

    Comel le aqil ni…budak jujur ni

  20. Thesyunahusna _ February 27, 2019 at 8:52 pm

    Sumpah terhibur 😂 HAHAHAHAHAHAHA

  21. azma liyana February 27, 2019 at 8:52 pm

    Lawak la budak2 ni..mvjr nanti buat lagi terhibur aku ada bakat dorg ni😅😅

  22. Aidin Hashim February 27, 2019 at 8:52 pm

    😂🤣🤣🤣🤣👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

  23. Muhammad Mulzzuddin February 27, 2019 at 8:52 pm

    Ni episod pertama ke???

  24. Akim Amri February 27, 2019 at 8:52 pm

    Terhibur terokkkk 😂😂😂😂😂

  25. Liyana Azmi February 27, 2019 at 8:52 pm

    sumpah kau lawak aqil hahahaha

  26. Joe Steven February 27, 2019 at 8:52 pm

    Asal comel sangat si akil ni…

  27. alif najmi February 27, 2019 at 8:52 pm

    Aq tak leh blah tgk aqil buat lawak ni… Boleh masuk Maha raja lawak mega junior ni, mmg lewak doooo

  28. Marie J • joyxxrv_ February 27, 2019 at 8:52 pm

    try gabungkan aisyah london ngan aqil 😂

Leave a Reply