33 thoughts on “MOTIF VIRAL JR: Pemilik Suara Upin Ipin Suara Tak Berubah!

  1. info biasa-biasa jer April 12, 2019 at 1:43 am

    Besar da syiela

  2. Mohd Hafiz9754 April 12, 2019 at 1:43 am

    Baik laa prmpuan nii dh besar auuummm

  3. Daxter Cage April 12, 2019 at 1:43 am

    Cuba bayang ehsan jadi ketua kelas dalam sekolah betul2. Aku rasa aku takkan ponteng sekolah

  4. Said Amid Ibrahim April 12, 2019 at 1:43 am

    hazeman huzir tu pemegang watak salleh en?

  5. zero point April 12, 2019 at 1:43 am

    haha aku suka aqil ni tak kaku 😀

  6. Farah Insyirah April 12, 2019 at 1:43 am

    that moment when budak kecik lebih stylo drpd org dewasa 😂😂

  7. Real Drum April 12, 2019 at 1:43 am

    Dalam cerita upin&ipin aq minat. Fizi, upin dan ipin, tok dalang, susanti,miemie

  8. Taufik Mustapa April 12, 2019 at 1:43 am

    Shal dan haze mna

  9. Rosella Roxel April 12, 2019 at 1:43 am

    Maaf tak suka cara dua orang budak perempuan tu berpakaian..dan mekap. Budak laki dua orang tu ok.

  10. Nxnaa Nzfa April 12, 2019 at 1:43 am

    agak agak boleh ke mirip suara kartun lain?

  11. Waffi Azmi April 12, 2019 at 1:43 am

    Syila jum kawin

  12. Demo Sek Kito April 12, 2019 at 1:43 am

    Mest best pakwe dye kcau ipin upin tu..HARI2 kna buat

  13. adam April 12, 2019 at 1:43 am

    2:42 HAHAHAHA semua org suka makan

  14. cirit101 April 12, 2019 at 1:43 am

    Budak syila ni beso dah dlu kecik haha
    Lawa dah

  15. FNH Gaming April 12, 2019 at 1:43 am

    Why upn n upn not grownup!!!!

  16. Double Y April 12, 2019 at 1:43 am

    Jdi suare sunio 🤣🤣

  17. Matdonz Official April 12, 2019 at 1:43 am

    1.Ouh abg pun sama lah (kuat makan)
    2. Tapi akak tak botak.

  18. Queen Cora April 12, 2019 at 1:43 am

    Knp diorg makeupkn budak² pompuan 2,ilang muke comel kanak² diorg

  19. Seven chakra Aro April 12, 2019 at 1:43 am

    padahal Doraemon bpe taun xbesar2..sinchan ..usop sontorian semua ..time tu xde pun Orang poyo2 nak acah2 tanya " Asal dorang ni xbesar2" kadang2 sorang org pertama je yg bertanya ..yg lain trbaca komen camtu sebok nak rasa diri dia pun Ikut tertanya2 ..PoYo semua

  20. Chanaraaa April 12, 2019 at 1:43 am

    Upin dan ipin lebi tua dari boboboi , tapi boboboi da besar sikit

  21. Syuhada Jennifer April 12, 2019 at 1:43 am

    tterhibur dgn pink HAHAHA

  22. Irsyad Aminuddin April 12, 2019 at 1:43 am

    Lawak la budak² ni😂😂😂

  23. AJ AZIZ April 12, 2019 at 1:43 am

    amboih, kecik2 lagi da bergaya😂😂😂. siap pakai makeup lg haha

  24. akmal arif April 12, 2019 at 1:43 am

    saya suneoo😂😂😂😂😂 aduhhh pinkk pinkkk

  25. Farisya Aina April 12, 2019 at 1:43 am

    muka syiela ade la jgk mcm muka upin ipin sikit

  26. movie lover April 12, 2019 at 1:43 am

    Baik pggil upin ipin ja dh nk ckp psl upin ipin… Kesian ehsan dgn belalang

  27. DI Gamer_ Danish irfan April 12, 2019 at 1:43 am

    Nape boboiboy boleh besar upin ipin tak besar

  28. Non SkoSic April 12, 2019 at 1:43 am

    Kartun tv9 suara semua sama.. kan

  29. Arman Syafiq April 12, 2019 at 1:43 am

    Aku rasa aku dh jatuh cinta dengan yg buat suara upin ipin tu lah😂

  30. muhd aqram April 12, 2019 at 1:43 am

    Aduhh aku sampai sekarang tertanya tanya "knp upin dan ipin sampai ke sekarang tk besar besar" aduhh hahah

  31. Nightcore April 12, 2019 at 1:43 am

    Bdx baju coklat Tu acah Diva siak.

  32. fxiz rozaman April 12, 2019 at 1:43 am

    asl muka shiela mcm faizroslan

  33. Jufardi Risman April 12, 2019 at 1:43 am

    aku suka watak mail..awat tak panggey pelaku mail sekali..

Leave a Reply