Niekryty Krytyk: BEST OF 2017



Zostań Patronem programu! https://patronite.pl/niekryty

Zapytaj o dostępność kalendarza: [email protected]

Autorem filmu jest Riple – sprawdź tu https://www.youtube.com/channel/UCc7OxFGDa_levsnxcLmemyA

Wbijaj na fanpejdż!
Oficjalny fanpejdż Niekrytego Krytyka:
https://www.facebook.com/Niekryty-Krytyk-176539802376111/?ref=settings

Mail kontaktowy:
[email protected]

Adres wysyłkowy:
Niekryty Krytyk
Skrytka pocztowa 45
05-804 Pruszków

Fragmenty utworów należą do ich prawnych właścicieli i zostały wykorzystane wg prawa cytatu (art.29 ust.1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych)

source

Loading...

36 thoughts on “Niekryty Krytyk: BEST OF 2017

  1. Tomek Dzieliński February 12, 2018 at 12:17 am

    Jakie to czasy nastały ze niekryty musi robić funny moments

  2. Lazybones February 12, 2018 at 12:17 am

    Nie podobają mi się te przerywniki. Przez to musiałem wyłączyć filmik bo są one zbyt głośne. A gdy sciszylem telefon to nie słyszałem słów. Szkoda.

  3. Kamil Siemiątkowski February 12, 2018 at 12:17 am

    Majstersztyk 👌

  4. lukaszenko10000 February 12, 2018 at 12:17 am

    Nie było prawie niczego co mnie bawiło najbardziej XD. W ogóle mało tego tutaj, ktoś się zabrał za robotę i ilość pracy chyba zniechęciła młodego montażystę. Aczkolwiek spoko, że w ogóle coś takiego jest

  5. Pikapika Madafaka February 12, 2018 at 12:17 am

    Kurwa, nie ma reklam… Lipa.

  6. MagdaYandereChan February 12, 2018 at 12:17 am

    No co ja znowu!!?

  7. Retro Tube February 12, 2018 at 12:17 am

    Niekryty i po co się tak tłumaczysz z czarnego humoru którym sypiesz? Powiedziałeś to powiedziałeś, nie wstydź się tego 😛

  8. Kiko February 12, 2018 at 12:17 am

    No i to rozumie 😉 rok się zakończył, miesiąc na ogarnięcie, zrobione i git. a nie jak jakieś firmy co wyrzucają np telewizor na rynek i piszą, że to najlepszy tv w 2018, a tu dopiero luty xd

  9. Robert de'Wiro February 12, 2018 at 12:17 am

    Tempy cwelu wypierdalej z yt

  10. Kasku Kazik February 12, 2018 at 12:17 am

    Nie każdy jak widać- rozumie dowcip, i jego poboczne aspekty… – Booomba!

  11. Clodii Everett February 12, 2018 at 12:17 am

    Ogóreczka, Haps!

  12. Bartek Golda February 12, 2018 at 12:17 am

    Ale zapomniałeś na konicu dać chamską reklame

  13. kate doe February 12, 2018 at 12:17 am

    kocham chlopakow lodziakow a najbardziej ciebie Macieju.Stara lodzianka na zeslaniu:-)

  14. Julia S February 12, 2018 at 12:17 am

    =)

  15. Zyziole Zuzanna February 12, 2018 at 12:17 am

    Jesteś najlepszyyyyyyyyy

  16. Bartek Miśkiewicz February 12, 2018 at 12:17 am

    Oglądałem każdy ten odcinek ale gdzie jest Mario????

  17. Robert Demeszuk February 12, 2018 at 12:17 am

    Mam nadzieję że będą jeszcze chłopaki do wzięcia 😁 Niekryty czekam!

  18. Zupa Pomidorowa February 12, 2018 at 12:17 am

    te napisy denerwują i rozpraszają

  19. Izabela 14 February 12, 2018 at 12:17 am

    Zrobisz film o minionkach?

  20. Kaja Urbaniec February 12, 2018 at 12:17 am

    Kto jest za tym, żeby niekryty skomentował domisie?

  21. Patrycja Pawlik February 12, 2018 at 12:17 am

    Dlaczego tak mało 😂😉 wymiatasz jak zawsze Niekryty 😍😄😄

  22. Ola Lewandowska February 12, 2018 at 12:17 am

    FB: Freshmem nowa strona z memami zapraszam

  23. Lionel Messi February 12, 2018 at 12:17 am

    XD

  24. gamer February 12, 2018 at 12:17 am

    HAHAHA genialne!
    Więcej takich!

  25. BrajantTV - raz w życiu February 12, 2018 at 12:17 am

    0:43 "najczystrzych"
    brawo. to jest slabe jak moj pierwszy odcinek.

  26. Kamila Rose February 12, 2018 at 12:17 am

    2:53 – ktoś powie jaki to odcinek, bo chyba przegapiłam i chciałabym oglądnąć… Z góry dzięki! C:

  27. no body February 12, 2018 at 12:17 am

    Marny jak zawsze

  28. Mateusz M February 12, 2018 at 12:17 am

    muzyka mi nie pasuje

  29. Olciach TM February 12, 2018 at 12:17 am

    Ah… Wspomnienia.

  30. Vansen 401 February 12, 2018 at 12:17 am

    wszystkie wypowiedzi kolesia z dupą na brodzie sa podpisane?? autor debil!! słuchać nie potrafimy???? dno! wytrzymałem 40 sekund, tego sie nie da oglądać!!!!!!

  31. BojowyŚwistak ! February 12, 2018 at 12:17 am

    Zbiór czarnych żartów 2017

  32. Jakub Mielnik February 12, 2018 at 12:17 am

    Najlepszy śmiech tej facetki z randki w ciemno co woli rydze XDD

  33. Jakub Pinoczek February 12, 2018 at 12:17 am

    Ciekawe czy Karol odda dyche

  34. avo kingeR February 12, 2018 at 12:17 am

    Rozwaliło mnie to miganie sie.. Od czegoś..

  35. Bogdan Kozik February 12, 2018 at 12:17 am

    A gdzie slot na baterie??? Ja się pytam się pytam się się

  36. Aunt Loco February 12, 2018 at 12:17 am

    Bez napisow byloby lepsze

Leave a Reply