Selepas viral, lelaki tunjuk geram tak kisah aksinya jadi ikutan



Lelaki tersebut yang dikenali sebagai S Kanagarajah berkata, aksi geram yang ditunjukkan itu bukan sengaja dibuat, sebaliknya ia perasaan sebenar yang ingin diluahkan kerana terlalu kecewa dengan situasi tegang yang berlaku pada malam pertama rusuhan.

“Saya buat begitu sebab terlalu kecewa dengan keadaan yang berlaku pada masa itu.

“Perasaan saya kalau tanya rasa nak menangis bila lihat apa yang berlaku.

“Saya bukan sengaja buat mimik muka (geram), saya kecewa bila tengok rakan-rakan dipukul di bahagian kepala keluar darah, kita tidak mahu bergaduh dengan sesiapa, kita hanya mahu sembahyang,” katanya yang juga sukarelawan yang sering menyampaikan bantuan di kuil berkenaan.

Read more : https://www.freemalaysiatoday.com/cat…

Free Malaysia Today is an independent, bi-lingual news portal with a focus on Malaysian current affairs.

Subscribe to our channel! http://bit.ly/2Qo08ry

Check us out @ https://www.freemalaysiatoday.com
Follow FMT on Facebook: http://bit.ly/2Rn6xEV
or Twitter: http://bit.ly/2OCwH8a

source

11 thoughts on “Selepas viral, lelaki tunjuk geram tak kisah aksinya jadi ikutan

  1. god bless by god December 6, 2018 at 11:55 am

    Lelaki ni hebat ….. bodo nye si pengejek …. lelaki tu berjaya pendam amarah nye malah bersikap matang & bijak bila beru komen.

    Dia ada isu … ko org x de akai x maruah mengejek org yg tertekan.

    Sudaa laa jdi jdi laa bodo tuu bgi infaq kpd najis semua nye eerk.

  2. Tamil Sekaran December 6, 2018 at 11:55 am

    Hahaha ha…..

  3. Red Cracker December 6, 2018 at 11:55 am

    to mimic a viral video of someone going thru a dramatic experience of violence attacks is simply childish, ignorant and seriously, what a jerk.

  4. ࿐ོNeγ ZxM ༄ December 6, 2018 at 11:55 am

    Sume nak jadi anjing

  5. choi kevin December 6, 2018 at 11:55 am

    Lucu teruskan Hahahaha

  6. Bro Chai December 6, 2018 at 11:55 am

    Elok la…psai tu la org pngil prangai keling psai duk tiru keling 😂😂

  7. yuriko sakurada December 6, 2018 at 11:55 am

    mcm hero filem tamil

  8. XmrfreedX December 6, 2018 at 11:55 am

    Tak bagi aku, part mana yang lawak? Orang tu tengah marah, yang pukimak badut ni semua pergi mengejek ejek ikut tiru apa cerita? Biarpun tuan punya badan cool je. tapi masih rasa tak ok.

    Cukup2 lah orang Melayu, jangan buat benda semua benda lawak. Kang orang buat kat kita, tahu pulak nak asapkan keris lah, asah parang lah, bertanjak bagai.

  9. Mohd Raymee December 6, 2018 at 11:55 am

    Femes Abg ni satu dunia..sampai mat saleh pon tiru gaya dia skli…
    Abg ni mmg cool betul..dia terus terang yg dia tk marah pada kaum melayu ttpi mereka yg menceroboh kuil.
    Kita mesti salinh menghormati satu sama lain tk kira bangsa, agama dn budaya..

  10. Kalai Vani December 6, 2018 at 11:55 am

    sepatutnye video ni x perlu kita nak mengejek sehingga mengaibkan beliau..kalau kita hormat menghormati antara satu sama lain x jadi rusuhan..harap faham ye

  11. Slim Shaddy December 6, 2018 at 11:55 am

    That ain't funny bruh. That man was expressing his thought without realising it.

Leave a Reply