34 thoughts on “Tauke Jambu Kantoi Tak Puasa ! Hahaha | Viral & Menarik

  1. Liyana _yana May 27, 2018 at 9:48 am

    HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa

  2. Rozyconsen Rozyconsen May 27, 2018 at 9:48 am

    Parodi kuat

  3. ItsLyan May 27, 2018 at 9:48 am

    HAHAHAHAHAHAHAHANAT

  4. ABANG_ MAN May 27, 2018 at 9:48 am

    Comel jee muka tauke…hahahahah

  5. Mohamad Irwannn May 27, 2018 at 9:48 am

    haahaaha

  6. Pun Tv May 27, 2018 at 9:48 am

    Alaa video ni 2tahun lepas punya , kes janda anak 2 kena threesome .

  7. erwan shah May 27, 2018 at 9:48 am

    Comelnya haha

  8. Anuar Mustapa Anuar May 27, 2018 at 9:48 am

    bosan….. dah ada yang buat lawak macam ni….dah tak ada lawak lain?

  9. oldnok May 27, 2018 at 9:48 am

    Aduiyaiiiii ouiiii

  10. shaiful raja May 27, 2018 at 9:48 am

    Dah x lawak lain ker..tiru2 je. Mcm bodo je kau ni

  11. Mr R May 27, 2018 at 9:48 am

    wlaupun skdar parody, aq ttap nak bgtaw HAMBARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR LA SIAL

  12. Mohd Rizuan May 27, 2018 at 9:48 am

    Hahahahhah..

  13. are leave May 27, 2018 at 9:48 am

    Mentaliti org melayu yg dok bwg kbnyakan low2 saja…. hat cerdik2 buat tak layan ja.. lama2 senyap la

  14. Vera Scholastica May 27, 2018 at 9:48 am

    Ahahahahaha cute btl tauke bikin parody ahahahha

  15. noraikaa May 27, 2018 at 9:48 am

    Tergelak baca komen kat bawah,benda dia buat parody je 😂

  16. King 777 May 27, 2018 at 9:48 am

    Dia pausa … cerita sebelum puasa tu …

  17. Mohamad Izzuddin May 27, 2018 at 9:48 am

    Sebijik tiru mimik mulut hahah nice la abang tauke. Ni parodi je 😋 komen yg bawah tu 😂

  18. sinchanpoyo May 27, 2018 at 9:48 am

    video ni sebenarnya lawak PARODY yg hanya dilakonkan oleh tauke jambu terhadap video asal dari indonesia yg memaparkan seorang kanak2 kantoi minum air yg di ambil dlm peti ais….

    suara video tauke jambu itu adalah audio asal klip video kanak2 indonesia tersebut….

    Bukan tujuan mengaibkan org… cuma tajuknya mesti ada PARODY…

    jgn buat andain salah… sila klik pada address dibawah utk kepastian anda

    https://www.youtube.com/watch?v=mygOYInRKsg

  19. FIQ kAL May 27, 2018 at 9:48 am

    srs comel sial

  20. Farra Ali May 27, 2018 at 9:48 am

    Jom tengok #myhelpguru

  21. HAMBA ALLAH R1N May 27, 2018 at 9:48 am

    Hahahahahahaah

  22. I Bu May 27, 2018 at 9:48 am

    Orang dah meninggal

  23. 샤피카 May 27, 2018 at 9:48 am

    Komen2 dkt bawah ni ada yg sel otak tak berhubung rupanya tu parody je laaa hahhhahahhah apodey

  24. Apriyali Wahab May 27, 2018 at 9:48 am

    Dia buat parody je pon alahai melayu ni complicated la

  25. nain II zaki May 27, 2018 at 9:48 am

    Hahah smua salah faham..doa tiru vdeo ada yang viral haritu hahahah

  26. Lyssa Ummi lyssa May 27, 2018 at 9:48 am

    hahahaha yg nie klakar😂🤣🤣

  27. tobek 420 May 27, 2018 at 9:48 am

    Video asal 😂👉 https://youtu.be/P1StaYpmVPc

  28. Ardy Madi May 27, 2018 at 9:48 am

    Hahaha mmg lawak…

  29. farizuan musa May 27, 2018 at 9:48 am

    agak agak la wei upload jatoh air muka dia.nanti dia ganti ler

  30. amanda Rose May 27, 2018 at 9:48 am

    Yaaaaaaaa niru

  31. Ambok Antoi May 27, 2018 at 9:48 am

    Tak perlu aibkan org

  32. afwan tigaline May 27, 2018 at 9:48 am

    Daripada tiru benda yg xde manfaat lbh baik tiru akhlak nabi

  33. ABANG GENG PREMIER LEAGUE 777 May 27, 2018 at 9:48 am

    Aib orang takyah la viral bodo admin

  34. Zakaria Zai May 27, 2018 at 9:48 am

    Hahahha😭

Leave a Reply