Loading...

36 thoughts on “Video Viral Syed Saddiq Kutip Sampah Di Stadium Bukit Jalil

  1. Karim Abn July 8, 2018 at 9:39 am

    kesianya…ialah jimat kos nak bayar hutang negara…pengorbanan sia sia tu….nanti bila balik keasalnya…siapa pun tak kenang….tapi dah ada kerja baru menunggu….macamlah negara kita miskin sangat..menteri kutip sampah…saya rasa malu..yg patutlah yb….

  2. Syarifah Yasmi July 8, 2018 at 9:39 am

    Mmg patutt dicontohiπŸ‘πŸ‘πŸ‘

  3. Mahawi Mahawi July 8, 2018 at 9:39 am

    Dbkl

  4. Ismail Ibrahim July 8, 2018 at 9:39 am

    Bersih itu….juga dlm ketogeri iman

  5. Ismail Ibrahim July 8, 2018 at 9:39 am

    Satu ketika dulu karam singh waliah siap dgn pntun.. Krisis sampah dlm longkang.. Dgn sgla mcm sampah.. Yg dwwncara beritahu kontractor sampah tk ikut jadual…. Hgga smph tk terurus… Mlgnya antara sampah itu plistrin botol mniral.. Jika bnda ini ada pohonnya.. Mungkin itu yg gugur dr phon.. Sebenarnya samph mnimbun dtg dri penduduk sendiri… Bila agaknya kita nk sedar ye

  6. lan jb July 8, 2018 at 9:39 am

    Yunus majid selama 6 dekad dedak umno yg buat kau org pndai

  7. Ismail Ibrahim July 8, 2018 at 9:39 am

    Mcm ni punya tunjuk cara pon masih jugak tak faham tak tau lah…

  8. FocusFanatic July 8, 2018 at 9:39 am

    Fuck Umno and Fuck you Malays who support Umno. You are ancient history.

  9. Fadzil Mansor July 8, 2018 at 9:39 am

    baguslah tu….awal2 ni kn tunjuk tauladan…kutip sampah. lepas ni road show kutip sampah. ajak pegawai2 yg belagak tu. Kutip sampah. Dah lama esok pakat kutip RM pulak. biasa la. blom npk lobang!

  10. Riocaplo Riocelo July 8, 2018 at 9:39 am

    Sebagai menteri untuk wakil org muda ini cntoh yg baik tuk ditunjukkan…stadium nak gah nak cantik tapi mentaliti xberubah lagi ..

  11. Zai Ni July 8, 2018 at 9:39 am

    Bagus menteri ph xego menteri bersama rakyat

  12. noor hafizah July 8, 2018 at 9:39 am

    Woww.. Amazing πŸ˜ƒ tak sangka seorang YB boleh buat kerja2 amal mcm ni. Belum pernah jadi seorg YB kutip sampah mcm ni. Nie la yg membuat kan aku bertambah suka kat Yb syed syadiqq ni… πŸ’•πŸ’•πŸ˜‹πŸ˜‹

  13. Samsung Note 4 July 8, 2018 at 9:39 am

    Yb syed saddiq…elok dibuat secara beramai2 baru wujud semangat gotong royong..kalau buat sorang-sorang dengan ada eskot pulak nampak macam semangat nak menunjuk-nunjuk

  14. kakarot frieza July 8, 2018 at 9:39 am

    Bodek

  15. [email protected] liza July 8, 2018 at 9:39 am

    Elok sangat tu, Ikut budaya Jepun, pembersih.. hehe

  16. Shamsinar Sinar July 8, 2018 at 9:39 am

    Good Bro ..you set a good example to the nation.Proud of you.

  17. sady ardy July 8, 2018 at 9:39 am

    Untuk mendidik masyarakat mengwujudkan persekitaran yang bersih dan selesa.

  18. kay mohamad July 8, 2018 at 9:39 am

    Sesiapa yg pernah ke Jepun dan bekerja disana mesti tahu apa itu prinsip 5 ' S . Sebelum mula kerja dan selepas habis kerja mesti kena kutip dan sapu sampah juga kemas ikut jadual tak kira boss ke atau perkerja biasa . Seronok kerja suasana aman dan tersusun .

  19. Ema emma July 8, 2018 at 9:39 am

    kn dh ade yg d tugaskn kutip smph lpas plwanan…sbb tu tiket msuk tgok bola d jual…hahah bkn msuk free..apa pn terbaikkk la

  20. U2 July 8, 2018 at 9:39 am

    Kenapa x dende je siapa yg buang sampah…hehe mkin naik lemak mereka lepas ni..ade tukang cuci…lepas ni boleh dh hantar semua warga asing blk kpg…mkn gaji buta..kerje dh ade org lain ambik alih…nt bolehlah ajak yb2 yg lain turut sama…terbaik…

  21. hang kasturi July 8, 2018 at 9:39 am

    Contoh dr jepun. Alhamdulillah semoga malaysia bersih mcm jepun jgk.

  22. Broajip Apache77 July 8, 2018 at 9:39 am

    Terbaik YB saddip..πŸ‘
    Tapi yg tak sedap 2 ekor polis tu ..boleh tgok jer YB kutip sampah.. Apasalah nya .tolong ler juga.mula ke nk kutp sampah tu..

  23. Amui Gan July 8, 2018 at 9:39 am

    Is a good start next everybody will follow your cleanliness good

  24. Azlan Alias July 8, 2018 at 9:39 am

    Satu contoh tauladan yg baik dan harus di jadikan ikutan. Tahniah SS πŸ‘πŸ‘πŸ‘

  25. Golden H Tech July 8, 2018 at 9:39 am

    Head of to Japan.

  26. Firdaus Hatta July 8, 2018 at 9:39 am

    Kerajaan patut ada kan kempen kebersihan diseluruh negara & sspa buang sampah dikenakan denda dan public services

  27. Gampang Hanat July 8, 2018 at 9:39 am

    Alaaa…gji ribu2 ada lk pemberita…kalu aku semua tandas dlm KL tu pun aku cuci..ada lk minah comey yg ikut aku…x perlulh publisiti murahan mcm ni…

  28. Nor Sa'adah July 8, 2018 at 9:39 am

    Syabas Syed Saddiq…

  29. Anisah Abdullah July 8, 2018 at 9:39 am

    elok lah itu warga asing kena hantar dia kena buat kerja itu takan mahathir pula buat sudah lah tak payah nak wayang sangat

  30. Muhammad Aiman Abdullah July 8, 2018 at 9:39 am

    Yang ada meja ni tempat media kan

  31. Zainordin Mohd July 8, 2018 at 9:39 am

    Terbaik, inilah cara didik org2 yg suka membuang sampah, menteri sendiri tolong cleaner punggut sampah…. bukan nak tunggu pilihanraya baru sibuk buat kerja…tunjjuk2…saje…ini lah tauladan yg bernas…syabas yb Syahid…goodddd

  32. Matali Haji Mohd Tahir July 8, 2018 at 9:39 am

    Cheap political gimick ! Macam widodo juga kutip sampah di jakarta di awal tempoh president nya.sekarang dah takde lagi…sama kalau kita nak ambil hati isteri atau kita nak kluar malam minggu dgn kengkawan kita tolong isteri basuh pinggang atau vocuum rumah nak ambik hati.,..macam tu lah anologi nya

  33. Asokan Velayuthan July 8, 2018 at 9:39 am

    Respect menteri muda kita…
    Yg berkhidmat (YB) menjadi teladan yg kita patut contohi…
    Jadikan negara tercinta kita negara yg terbersih…
    Tahniah kerajaan PH…

  34. Hasnah Abdullah July 8, 2018 at 9:39 am

    Waa ikut masyarakat jepun ketika bola sepak dunia .bagus lah …nmpak nya pemimpin muda yg pertama mengikut contoh yg baik ..dari warga jepun ..

  35. Kholssken Anboy July 8, 2018 at 9:39 am

    Bt undang2x sp buang sampah kena denda.. Kutip sampah 1 stadium slgi xbersih slg tu xleh balik hahaha

  36. Raub Tengah July 8, 2018 at 9:39 am

    Tahniah syed saddiq ajar rakyat msia yg pengotor seprti negara dunia ketiga… prasarana dunia moden….minda rakyat minda dunia keempat…. kepimpinan melalui teladan….jangan ikut teladan pemimpin lanun dan perompak…. syabas mentri Belia dan Sukan…ajar anak2 muda biar pandai jaga kebersihan…..

Leave a Reply