21 thoughts on “Viral budak-budak sekarang dahsyat-dahsyat belaka

  1. Kenny J November 27, 2017 at 4:31 am

    klau uber bwa bnda nie … mcm mna rasa pnumpng tu ?

  2. Muhammmad Khair Mahat November 27, 2017 at 4:31 am

    bawa benda ni kene yakin je…aku pon minat excavator ni…

  3. Junior 386 November 27, 2017 at 4:31 am

    Zaman aku kecik pun aku penah bwk.. Oner pi rehat mkn aku lanyak korek sungai. die punya bekho.. tapi masa tu org tak gile nk viralkn lgi mcm zaman skrg.. Klau zaman dulu. Mcm skrg.. Aku pun dh di viralkan. Pape pun layan bwk bekho.. 😀😎

  4. ikwan iskandar November 27, 2017 at 4:31 am

    Bgsla saya pon nak belajar jugala… boleh main korek2 longkang

  5. Kaha Yusof November 27, 2017 at 4:31 am

    Nak bawak pegi mne tu wei..hahahaha hebat k0 dik

  6. Asraf Muhammad November 27, 2017 at 4:31 am

    Pukimak lah pandai, spe yg ajak tu cibai lahh ,

  7. The FIGTHER balDmon November 27, 2017 at 4:31 am

    Haha di buat macam mainan lah ikut suka .

  8. UZUMAKI BORUTO November 27, 2017 at 4:31 am

    Zaman aku main yang jenis mainan je zaman skang depan mata realiti😂

  9. Old Klang Road November 27, 2017 at 4:31 am

    tahniah dik.. goodjob.. yg penting pengalaman..

  10. Mohdazri Rock November 27, 2017 at 4:31 am

    Oii babi babi sekalian yang korang dok komen mara mara ni ape sal budu lah otak masuk air ehh oke lah adik tu pandai cari duit sendiri dari pda korang yg duk kat umah tak retih nak watpe ni lah manusia tak senang tengok org lebih pandai mesti nk dengki bodoohh

  11. Batrisyia Walker November 27, 2017 at 4:31 am

    ayo

  12. Thai Ko November 27, 2017 at 4:31 am

    Ni bdak kaki kerja ni.. Bkn kaki wicet kaki pmpuan kaki lancap.. Opssss

  13. Mohd Rozaini November 27, 2017 at 4:31 am

    Adik ni mnta beli yg mainan.skali bpak dia beli yg betul la..

  14. Shahrul Hafiz November 27, 2017 at 4:31 am

    Sy pun pernah bwa coby mcm ni juga msa kawan sy potong bukit sebelah rumah sy senang juga bawa bila dh tahu.

  15. WEIRD CREATURE November 27, 2017 at 4:31 am

    SAVAGE KID

  16. MR Bajakan November 27, 2017 at 4:31 am

    Budak jaman Now 😂

  17. Kirov Al Islam November 27, 2017 at 4:31 am

    Terminator saudara kecil ni

  18. dina sofia November 27, 2017 at 4:31 am

    Fuh hebat

  19. Short Clip Funny Video Frenzy November 27, 2017 at 4:31 am

    Zaman najib,budak2 pun kena belajar bekerja.

  20. Black Rose November 27, 2017 at 4:31 am

    Ni biasenye anak2 kg je kental mcm ni. Hahaha

  21. Samsul Hunter November 27, 2017 at 4:31 am

    Aq rase dia anggap benda tu tanks kot hahahah

Leave a Reply