47 thoughts on “Viral bungkusan dari kawan baik teruja betul tapi lain yg dapat

  1. Putri Huda December 7, 2018 at 3:20 am

    Hahahaha kesian dia

  2. Bob Baik December 7, 2018 at 3:20 am

    mane ade benda percuma

  3. Adnan Nan December 7, 2018 at 3:20 am

    Gelak mcm pontianak.hahaha

  4. [email protected] December 7, 2018 at 3:20 am

    Hahahahaha

  5. Fairooz Yahaya December 7, 2018 at 3:20 am

    Hahaha

  6. Wanie Erny December 7, 2018 at 3:20 am

    Hahahhahahhaahha hadiah lain yg dptnye hahha

  7. Salmi Ghazali December 7, 2018 at 3:20 am

    Haha.. Nk suruh masak la tu…

  8. Salmi Ghazali December 7, 2018 at 3:20 am

    I. I.

  9. Angah Guitar December 7, 2018 at 3:20 am

    baraiii ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  10. Aliza iza December 7, 2018 at 3:20 am

    Kau sapE…??
    aq nAk bg fOn mahaL..??
    Hahaha…

  11. MilesOfJourney 1121218 December 7, 2018 at 3:20 am

    Itu rezeki sedekah menimpa kalian. Jangan dibuat macam itu.

  12. Muhd Fazmi December 7, 2018 at 3:20 am

    Hahaha…member sebelah gelak sakan..hahaha..
    Apeยฒ pon..nielah nak bgtau perbezaan berkawan..jgn kerana harta,biar kerana ikhlas budi.berkawan..

  13. floatingisland alongso December 7, 2018 at 3:20 am

    Okey lah tu…..drpd langsung takda:(

  14. Ly Corn December 7, 2018 at 3:20 am

    Halah2 jibake tul๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  15. AIMAN BIN AZUNAIDE - December 7, 2018 at 3:20 am

    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Bestt en kene prank…Isnyaallah lah membe awak tuh bagi betol ii samsung tuh๐Ÿ˜‚

  16. Amie Amie December 7, 2018 at 3:20 am

    Malu wei..janji dia ikhlas bagi๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  17. Sanin Jonetsu December 7, 2018 at 3:20 am

    Yesss perfecto

  18. hi hi December 7, 2018 at 3:20 am

    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  19. Airil Danish December 7, 2018 at 3:20 am

    haha

  20. Juliana Juliana December 7, 2018 at 3:20 am

    bertabahlaahh๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  21. Syahir Azfar December 7, 2018 at 3:20 am

    Macam plan je . Parcel pun takda num congsment . Pastu siap rakam siap2

  22. Norsiah Zainal December 7, 2018 at 3:20 am

    Hp bawang๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  23. mathura Jaram December 7, 2018 at 3:20 am

    Member die terboik

  24. HAIKAL PGM December 7, 2018 at 3:20 am

    Nice๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

  25. Ramzilah Zakir December 7, 2018 at 3:20 am

    Hajahahahahahha

  26. Ajiq98_ __ December 7, 2018 at 3:20 am

    Adoi member ponn๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  27. I LOVE MUSICYLLY December 7, 2018 at 3:20 am

    Hahaha padan muka teruja sngt

  28. Halina Aman December 7, 2018 at 3:20 am

    Cili, bawang,limau kasturi…bagus jugak…makan sambal kau dik… Sabo jelah… Hadiah juga tu..ingat juga dia kat kau dik…

  29. johny chak December 7, 2018 at 3:20 am

    Padan mka ko… ingt iphne je kn.. pdan mka.hahaha nnt aku poskn belacan pulak. Leh buat sambl belacan

  30. Arilan Awang December 7, 2018 at 3:20 am

    Terigat kisah mami 31tahun lalu.Mami kena masa terima bekas hantaran hari nikah ..cam gini jugak..dalam bekas sirih junjung dbawah tu diletak garam becacan cili padi jering petai.limau…jerit juga mami mcm kamu…terkejut ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

  31. Along Ijam8 December 7, 2018 at 3:20 am

    tpi makanan tu rezeki tu okla tu

  32. Syifa Nurhana Iskandar December 7, 2018 at 3:20 am

    Wow takde bekas lain ke nak guna

  33. ใ‚ขใ‚นใ‚ซใ‚ทใƒณ December 7, 2018 at 3:20 am

    Idea tetiba dtg๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ

  34. Rachel Roth December 7, 2018 at 3:20 am

    Excited die tengok-tengok hahahaha๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ

  35. ella n da geng December 7, 2018 at 3:20 am

    nak buat video jd viral gigih btl bungkus sendiri n masuk plastik pos laju..macam2

  36. imah man December 7, 2018 at 3:20 am

    bersabarlah๐Ÿ˜‚

  37. Irfan Hafizz December 7, 2018 at 3:20 am

    Fakehope๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  38. Mohd Hafizal2749 December 7, 2018 at 3:20 am

    suruh bljr memasok la tu..

  39. Wan Hakimie December 7, 2018 at 3:20 am

    Ble la buat sambal..p beli blcan.. Hahaha

  40. shahrul Jupri December 7, 2018 at 3:20 am

    Mula2 kemain i love u too..hujung2…kwn tak guna..๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜›

  41. tomboy girl December 7, 2018 at 3:20 am

    aduhhh sakit perut aku tengok ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

  42. Nur Ariesya Mohamad Nazib December 7, 2018 at 3:20 am

    Deyyyyyyy kelai ju

  43. Wannwann Soya December 7, 2018 at 3:20 am

    letak surat dlm tu… โ€œhg igt aku byk duit?โ€

  44. Anis Aisyah December 7, 2018 at 3:20 am

    Sama macam perangai pelajar saya -_-

  45. KT1200 December 7, 2018 at 3:20 am

    Kwn dia umur brp smpi mampu sgt nk belikn dia fon? Kawan sejati sgt ke smpi kwn sggp belikn fon tuk bg hdiah? Bukan dengki tp hdapi lh reality. Aq ni pnt2 servey brg tuk crikn hdiah kwn baik aq tp xsngka tu kwn fake dr skolh mnengah smpi aq umur 19. Dia lk kwn dgn org tu brp lme smpi org tu sggp bg hdiah mhl kt dia?

  46. googoo pass1 December 7, 2018 at 3:20 am

    Hahahaaa.. hadiah cun.

  47. Syakirin Taiping December 7, 2018 at 3:20 am

    Blh try

Leave a Reply