26 thoughts on “VIRAL! FAIZ ROSLAN & SYED SYAFIQ PAKAI HEELS PERGI PAVILION?! #challenge

  1. Danial Ilham September 27, 2017 at 6:37 pm

    "Girl i'm buying these" wtf la batang berjuntai ni

  2. Mega Tron September 27, 2017 at 6:37 pm

    Cantik hight heel engkau kalah aku punye bini punya hight heel

  3. akmal sofia September 27, 2017 at 6:37 pm

    Dlm mall panas ke… kan ada aircond…

  4. haura sayang September 27, 2017 at 6:37 pm

    "Ada org arab aku takut dia panggil jais "

    Hahahaha tahu takut πŸ˜‚πŸ˜‚

  5. Aqilah Hanani September 27, 2017 at 6:37 pm

    ElokΒ² jd lelaki nk jgk jd ppuan,

  6. i'm asya September 27, 2017 at 6:37 pm

    Semua nk jadi sajat..insaf laa woii

  7. Likarlina Sugomboi S.m September 27, 2017 at 6:37 pm

    nak berteman dgn pondanΒ² lh

  8. Norazmi Rahim September 27, 2017 at 6:37 pm

    geli tgok kawan faiz tu mugkin 1 time kn tu die lebih2…sape tu

  9. BLUE POCAHONTAS September 27, 2017 at 6:37 pm

    berani pakai, berani la terima org pandangΒ²..bodo!
    dia yg bodo pakai heels, dia pulak yg paranoid org perhati dia..lek la bodo! dah kau memperbodohkan diri kau sendiri, kena la tahan tukul bodo! sabar la bodo! bukan setakat kentut kau jer busuk bodo! mulut kau lg busuk, tp lek la bodo..dah mmg kau bodo apa nak buat, terima la hakikat..kan bodo!

    #donemencarut

  10. Kitt jai September 27, 2017 at 6:37 pm

    Girl!! I buying thsπŸ˜‚πŸ˜‚

  11. Aisyah Azman September 27, 2017 at 6:37 pm

    mungkin dia beli utk buat parody yg slalu dia buat.. jangn main hentam jee cakap..

  12. Henry Abdullah September 27, 2017 at 6:37 pm

    Astaga.. 😝…gedik ngalah kn pompuan … Astagaa. Apa nak jdi.. Budak skrang.. …. Artis ke nak diviral kn. πŸ˜’…. Tkde perktaan lain ke selain bodo. Mna adab budak skrang buat maluπŸ™„πŸ™„

  13. Syeera Sekan September 27, 2017 at 6:37 pm

    Bodo bodo ntah ii die yg bodo

  14. Syeera Sekan September 27, 2017 at 6:37 pm

    Kunyit kian berleluasa…. Mcm sial je aq tengok

  15. shahzrie Shah September 27, 2017 at 6:37 pm

    Apa, bende lah bapok2 ni buat…..

  16. Nur Farhana September 27, 2017 at 6:37 pm

    Tak kesah lah dia nak jadi pondan ke apa ke tapi jangan gelarkan org lain "sekor" ataupun apa benda lah org tu tengok je kot tk buat apa apa pun πŸ˜’πŸ˜’

  17. Kenedymorie97 Ken September 27, 2017 at 6:37 pm

    brapa kali nak cakap bodo….πŸ˜‘πŸ˜‘πŸ˜‘πŸ˜‘

  18. μ˜ˆλ‚˜ν˜„μ§€ 96 September 27, 2017 at 6:37 pm

    πŸ˜”πŸ˜”

  19. sheera anuar September 27, 2017 at 6:37 pm

    lawak lah dorg ni. takde kerja sangat dah ni. adoiii.

  20. Tg Hady Hattyn September 27, 2017 at 6:37 pm

    puaka sngt mulot yg pegangg hp ni.

  21. Aidaaa nzr September 27, 2017 at 6:37 pm

    Takde kerja lembutΒ² ni

  22. NIZAM 7 September 27, 2017 at 6:37 pm

    Kunyit bodoh

  23. Zahrah Wahid September 27, 2017 at 6:37 pm

    nada suara tu omgg. takut dengar

  24. Maisarah Sarah September 27, 2017 at 6:37 pm

    Srs la dh laki tu laki je la kunyit betu la

  25. Karl Ahmad September 27, 2017 at 6:37 pm

    Apa si spek tu ckp dia pakai kasut tumit tinggi tu sbb nak nampak tinggi..byk cara lg kot nok jd tinggi cara lelaki..mulut dah lah mcm apa babi lah bodoh lah tak ada benda lain ke nak sebut..lg tak faham knp aku tgk video ni sampai abis..πŸ˜‘πŸ˜‘πŸ˜‘

  26. Nur Suhada September 27, 2017 at 6:37 pm

    kunyit halal.

Leave a Reply