Viral Gadis jumpa dompet & kad ATM keluarkan duit dengan meneka No Pin tarikh lahir !



Gadis jumpa dompet & kad ATM keluarkan duit dengan meneka No pin tarikh lahir !
———–

Gadis ini terjumpa dompet serta mengeluarkan wang dari ATM dengan meneka nombor pin tarikh lahir mangsa.

+++++++++++++++++++++++++++
Youtube Popular Right Now – Malaysia
Youtube Popular Right Now – Singapore
Youtube Popular Right Now – Indonesia
+++++++++++++++++++++++++++
#youtube
#viral
#vevoviral
#ViralMalaysia
#VideoViralMalaysia
#VideoTrendingMalaysia
#TrendingMalaysia
#Trending
#pencuri
Viral Malaysia
Viral Indonesia
Viral Singapore
Video Viral Malaysia
Video Viral Indonesia
Video Viral Singapore
Video Trending Malaysia
Video Trending Indonesia
Video Trending Singapore
Trending Malaysia
Trending Indonesia
Trending Singapore
teka nombor pin

source

24 thoughts on “Viral Gadis jumpa dompet & kad ATM keluarkan duit dengan meneka No Pin tarikh lahir !

  1. Joker Network September 3, 2017 at 5:12 am

    Duit PTPTN masuk tu kot. hahaha

  2. Joker Network September 3, 2017 at 5:12 am

    Aku pernah jumpa wallet kakak pelajar yang telah Graduasi , di dalam tandas di Bilik Jubah, Universiti. Dalam wallet tu ada note beratus; jumlah sekitar RM3 – 5K macam tu. Selain tu ada passport/ Dokumen Perjalanan Terhad, Tiket Penerbangan balik ke Semenanjung Malaysia, Kad Bank yang Pelbagai dan IC. Aku umum punya umum , akhirnya dia datang tuntut kat aku gak. Alhamdulillah

  3. Ashiah Ab RAahman September 3, 2017 at 5:12 am

    Perempuan tkder maruah jer wat perkara nih ,dasar perempuan maya duitan #silameninggal

  4. Mohd Hafizi Che Mat Razamin September 3, 2017 at 5:12 am

    kesiannya dia kt akhirat nanti..

  5. secretorganisation September 3, 2017 at 5:12 am

    geramnya….kalau dpt tangkap 2 ekor ni habis aku kerjakan

  6. ashraf abdullah September 3, 2017 at 5:12 am

    perempuan zaman skrg demi duit sanggup buat apa saja tk takut dosa tunggu jek la tak lama miskin lah ko kat akhirat nnti Allah dah tulis nama ko dulu

  7. Raduan Ismail September 3, 2017 at 5:12 am

    dah kantoi pun..sebelum buat tu pikir dulu..cctv kan ada…

  8. Azizul Ismail September 3, 2017 at 5:12 am

    manusia2 hai inilah perangai kalau buruk lelaki/pompuan sme je..

  9. Luna Thompson September 3, 2017 at 5:12 am

    pakai tudung tapi otak pencuri

  10. polbaik September 3, 2017 at 5:12 am

    Melayu Islam patut berbangga dengan bakat mereka ini

  11. Zulkifli Othman September 3, 2017 at 5:12 am

    aku pernah jumpa hp dlm tandas di uitm arau. aku ambik off. ingat dlm hati sebelum aku keluar tuannta datang aku bg balik, kalau tak datang jadi aku punya. tiba2 masyk sorang lelaki Dan anak Kecik. nmpak kalut. aku Tanya kenapa? hp tertinggal. aku Tanya yg ni ke? dia angguk. aku kata on Dan masuk psword. memang betol dia punya. selang seminggu hp aku jatuh atas Jalan masuk ke ksw perumahan. bila tersedar aku Ronda cari. nasib baik jumpa. berkat aku beri balik hak orang. Alhamdulillah.

  12. Iskandar omar September 3, 2017 at 5:12 am

    dpt msuk beria dia😂

  13. Aziah Ahmad September 3, 2017 at 5:12 am

    haram …kau mkn duit org adik oiiiiii…ingat la balasan Allah nanti…ni mencurI namanya..berpakaian menutup aurat tapi peribadi amat memalukan..ya Allah dijauhi hendaknya kelakuan keturunan ku nanti berperibadi seperti ini..aamiin

  14. Thomas Vermaelen September 3, 2017 at 5:12 am

    Allah nampak, makan laa duit haram guna la duit haram…hidup tak kan berkat…kalo brader/sister tu buat report, korg kedalam jugak la musibat lanat…

  15. Muhammad Faizal Yunus September 3, 2017 at 5:12 am

    makan babi haram. makan duit curi suka(halal) pulak.

  16. Kong Kali Kong Kong September 3, 2017 at 5:12 am

    alaaaaaa..bertudung pulak

  17. Sopi Tulong September 3, 2017 at 5:12 am

    bodon punya perempuan..harap pakai tudung

  18. Ameer Hakimy September 3, 2017 at 5:12 am

    kesenangan juga adalah ujian drpd Allah S.W.T…🙂

  19. Ibnu Sina September 3, 2017 at 5:12 am

    kena tempat kau padan lah muka, jail lah jawabnye.. ingat x der camera kt atm

  20. Faizal Amri September 3, 2017 at 5:12 am

    ala…ambek org pnye..bkn selamat pn la..

  21. D.A.M.N September 3, 2017 at 5:12 am

    ni mesti indon ni

  22. zack zmbry September 3, 2017 at 5:12 am

    mcm aku kalau bukan hak aku , aku tak ambik . kalau kita ambik hak org nanti Allah ambik hak kita balik .

  23. lufftenant pizza September 3, 2017 at 5:12 am

    pmp ni bodoh sebab tak tahu ada cctv…dan pihak bank juga bodoh sebab angle cctv tak betul macamana nk tgk muka pencuri atau aku ni yg bodoh sebab confius adakah di atm mesin ada camera atau tidak.

  24. Junior Hecker September 3, 2017 at 5:12 am

    paparkan muka dua ketul ni kat setiap tempat. senang2 je dia belanjakan duit orang tu. buatnya, orang tu dlm kesusahan… itu pulak duit satu2 nya dia ada untuk survive anak bini, mak bapak or sesiapa sahaja. patut orang macam ni. sebat cukup2.

Leave a Reply