Loading...

27 thoughts on “VIRAL IKLAN RAYA PROTON 2018 Zul Ariffin | Tentera Viral™

  1. Luis Enrique June 12, 2018 at 1:03 am

    'klau nk cari makan jgn kurang ajar'

    salah satu dr 99 kata hikmat zul aripin

  2. Uthman Boy June 12, 2018 at 1:03 am

    2:32 ko kalau nak cari makan lain kali jangan kurang ajar.
    Ko lagi sorang kan SEPAK muka kau!

  3. Kelas Komputer June 12, 2018 at 1:03 am

    plis🙏🙏 amik ke tiga² bdk ni jd plakon🙏🙏..iklan ini dibawakn dr GEELY

  4. Helmi emicx June 12, 2018 at 1:03 am

    Pengajaran kat sini… jgn laa kutuk2 Geely China… akhirnye Geely laa yg akan selamatkan Proton… hahahaha… 😂😂😂😂

  5. ayim 18 June 12, 2018 at 1:03 am

    Bila POLIS U,T,K DAH KENA BUANG KERJA JADI LA PENIAGA HAHAHA

  6. MalaysiaViral Sedunia June 12, 2018 at 1:03 am

    Ni nk tunjuk bertapa kuat kereta proton sampai zul arrifin koma.

  7. nor Zimah bte Mohd noh nor zimah June 12, 2018 at 1:03 am

    Boleh diambil sebagai iktibar dan pengajaran. Dalam maknanya.

  8. Romanzer Kueh June 12, 2018 at 1:03 am

    Laksa kurang rm1 bekira darah lg mahal tak tekira budak tu sanggup bagi.

  9. Bloody Mary June 12, 2018 at 1:03 am

    Zul ariffin my fav actor…😋😋😋

  10. hector arif June 12, 2018 at 1:03 am

    Kalau budak tu laki tu badan bsar, da fight da haih . Hahaha

  11. Mohd abdul rahim June 12, 2018 at 1:03 am

    Aku xpuas hati la iklan ni..pasal elizabeth tan scene dia sikit sngat..

  12. kepala bana June 12, 2018 at 1:03 am

    bila tgk muka zul ariffin, teringat raya tahun lepas, masa tu raya pertama, bersama ayah, mak, akak dan isteri. riuh rendah masa tu. tp mse tu tgh hidang air, cawan jatuh dan pecah. aku mula tk sedap hati. rupanya mse tu aku terlepas ckp yg muka aku mcm zul arifin smpai dorg gelak cawan jatuh berkecai. jupake

  13. Sutan Zaaba June 12, 2018 at 1:03 am

    drama puki

  14. muhammad mads June 12, 2018 at 1:03 am

    Bengang betul la org tgh tgk Video ada pulak potong bawang.

  15. Ana Suhana June 12, 2018 at 1:03 am

    dalam cerita ni pengajaran yang aku dapat. tak kire bangsa dan agama. satu same lain tetap tolong menolong. okay daa chaw. #ProtonKePerodua Hahahaha

  16. Samjan Juri June 12, 2018 at 1:03 am

    Berkasih sayang walau berbeza bangsa dan agama.Itulah HARAPAN kita.

  17. Syuhaidy Ismail June 12, 2018 at 1:03 am

    Sumpah aku ngaku aku nangis tengok iklan ni..😭😭😭😭😭

  18. A Random Guy June 12, 2018 at 1:03 am

    BOYCOTT PROTON

  19. wenceslaus bianus June 12, 2018 at 1:03 am

    Lakonan zul arrifin mmg mantap

  20. bijak falak June 12, 2018 at 1:03 am

    Dilanggar dengan kereta proton.. Huhuhu mcm tersirat disitu….

  21. Zalawatiyaakop Zal June 12, 2018 at 1:03 am

    Nice…suka ade pengajaran…menyentuh hati

  22. Gorrilaz ツ Gorrilaz ツ June 12, 2018 at 1:03 am

    Maaf saya boikot Proton. Proton bukan lagi kereta national malaysia.

  23. zulaiqa 2016 June 12, 2018 at 1:03 am

    Xkn la pasal mak dia sedeqah tetiba nk kejar org… mcm xlogik… selalu org miskin ni sifat more dermawan dari org kaya…

  24. Fariq Wan June 12, 2018 at 1:03 am

    Siott jer ah keong..dh langgar zul pas tu buat bodoh jer blah!! abis laksa sebngkus rugi!! kn dh mndpt….

  25. Mohd Ashakirin Yin June 12, 2018 at 1:03 am

    xckup darah..tapii…kok boleh sedar.😀😀😀..klakoo ler

  26. Naga Angah June 12, 2018 at 1:03 am

    lah mana myvi nye?

  27. shahrass June 12, 2018 at 1:03 am

    so yang langgar tadi keta Proton ke?

Leave a Reply