50 thoughts on “Viral Ini Punca Sebenar KJ Tak Keluar Dewan

  1. Arif Senai July 19, 2018 at 6:30 pm

    Wartawan Perempuan Bertudung Pakai Tudung Tapi Nampak Dada Motif ?

  2. Apak Lu July 19, 2018 at 6:30 pm

    adik tudung coklat..nampak dada tu dik..panas ke nk bg angin masuk? seksi lah..hahahaa

  3. zul azmi md ali July 19, 2018 at 6:30 pm

    Nampak cara macam KJ sorang je ada istiqomah nak naikkan Umno semula. Yg lain lagi cuma nak tambah menjahanamkan imej Umno yg mmg dah busuk ..

  4. muhammad hafiz July 19, 2018 at 6:30 pm

    Knp bukan kj yg dipilih sbg presiden umno. Sikap mcm ni lah yg patut ada pada pemimpin. Ntah kemana hala tuju umno kalau pemimpinya x positif tau nk memberontak.

  5. Pendek Cheng July 19, 2018 at 6:30 pm

    Eh eh najib ade lagi rupanya😂

  6. Lιyαηα _yαηα July 19, 2018 at 6:30 pm

    Terbaik KJ .👍.👍.👍.

  7. Peter Foo July 19, 2018 at 6:30 pm

    Manusia yang tak bermaruah dan tak tau malu, sia sia di gelar manusia

  8. Rabiah9006 Rabiah July 19, 2018 at 6:30 pm

    Terbaik KJ sepatutnya KJ layak jadi presiden UMNO bagi memulihkan semula

  9. Wahyu Putra Pratama Wahyu Putra Pratama July 19, 2018 at 6:30 pm

    Itu baru wakil rakyat yg bagus

  10. aslimi chelah July 19, 2018 at 6:30 pm

    terbaek KJ..teruskan integriti dlm dri n muhasabah diri..tunjukkan tauladan yg baik.pedulikan macai2 umno yg x sedar diri tu.syabas

  11. amir hamzah July 19, 2018 at 6:30 pm

    Kj nie yg patut pegang president umno…matang…

  12. Sharifinn Sharif July 19, 2018 at 6:30 pm

    Kj mmg bagus umno je tak bagus tak undi dia..eee gediknya perempuan depan kj tu nak tunjuk Dada la tu

  13. Azmie Nuur July 19, 2018 at 6:30 pm

    wartawan malaysia teruk ler, semak

  14. Sheila Ramlee July 19, 2018 at 6:30 pm

    kj 😊 dlm byk byk mentri awk je yg brni.. ptg berundur inilah mlyu. yg lain ptut nya dah tua bwa bwa la pegi mesjid lgi lgi bang jib tu… ap lagi la yg x puas pakatan sjk azali lgi dh jdi pembakng stkat x puas hti umno ni apelah sgt bgi diorng..

  15. tysone99 July 19, 2018 at 6:30 pm

    Brp tinggi abah ek? Nmpk tnggi btl brbnding wrtwan² tu

  16. muhd afiq July 19, 2018 at 6:30 pm

    Wartawan pompuan tu pkai je tudung tapi tayang dada oii islam x ajar mcm ni la gblok

  17. Budak Poyo July 19, 2018 at 6:30 pm

    Apabila orang bijak pandai dalam #Umno berbicara. Tak macam orang tua2 dalam umno. Membuat keputusan bersandarkan sifat #Dendam.

  18. mohammad rizuan July 19, 2018 at 6:30 pm

    Nice cukup profesional KJ

  19. Razali. Mohammad July 19, 2018 at 6:30 pm

    Kj all the best to you,

  20. Hob Palau July 19, 2018 at 6:30 pm

    Respect KJ!

  21. Ubaidillah Hadi July 19, 2018 at 6:30 pm

    Terbaik KJ.. #respect 👍👍👍

  22. addy aziz July 19, 2018 at 6:30 pm

    Terbaik yb kj, tukar partilah yb barisan national dah semakin parah nampaknye

  23. nick nelson July 19, 2018 at 6:30 pm

    Aku rse 1 hari ko jgk masuk PH…ade potensi ni.

  24. MENJELAI MJ96 July 19, 2018 at 6:30 pm

    Terbaik lah YB KJ

  25. Johari Bin Alias July 19, 2018 at 6:30 pm

    Ahmad maslan tukang karot komedia pandai la😅

  26. RED DESERT July 19, 2018 at 6:30 pm

    Pendapat aku, KJ lagi sesuai jadi presiden umno. Ahli yg lain??

  27. Yati Ramli July 19, 2018 at 6:30 pm

    Kj👍👍👍👍

  28. Rambo Rambo July 19, 2018 at 6:30 pm

    Org x betul dan salah nampak…diri sendiri x betul dan salah x nampak…hormat rakyat shj

  29. ashraf johar July 19, 2018 at 6:30 pm

    Terbaik kj, ni baru tokoh yang betul, bukan bodoh2 lain… Tahniah kj, moga maju jaya selalu, apapun skrang rakyat tengah menilai..

  30. Azzhar Nur Yusof July 19, 2018 at 6:30 pm

    salut!!!

  31. zakiraswad Ahmad July 19, 2018 at 6:30 pm

    Terbaik Kj👍👍👍

  32. mohd hithir ahmad July 19, 2018 at 6:30 pm

    kj lebih sesuai jadi presiden.. apa nak buat.. umno ramai yang bongok bongok…. najib cakap saya hendak berkhidmat untuk rakyat dengan memperkayakan diri saya. hahahahhahahahhahahaahahahha muahhahahahahahahahahhaha..

  33. Llaalalalal Lelelelele July 19, 2018 at 6:30 pm

    Kj we as msian fully support to u

  34. Llaalalalal Lelelelele July 19, 2018 at 6:30 pm

    Dispointed BN as a major opposition party at parliment the leader are no mature how umno will be take over government pru15 if umno still like tis childish attitude really shamed luckily malaysia change government

  35. Llaalalalal Lelelelele July 19, 2018 at 6:30 pm

    Kj u are the right person to be umno president

  36. 79mrjacksparrow July 19, 2018 at 6:30 pm

    KJ banyak kerja nak buat utk rakyat..yang lain tu dah TAK DE KERJA..banyak masa lapang nk keluar dewan pi minum…

  37. Shahril Mokhtar July 19, 2018 at 6:30 pm

    Awek dpan tu malu malu pulak tgk KJ

  38. siti matahari July 19, 2018 at 6:30 pm

    memang tepat pilihan Tun , KJ memang layak jadi presiden UMNO

  39. Jellywutwut Lando July 19, 2018 at 6:30 pm

    Kj dok tgk² kt dada pompan pakai bju itam tudung itam.tudung terselak nampak dada gedu woiii..

  40. mata - mata July 19, 2018 at 6:30 pm

    Ini kali lah kj wat keputusan yg bijak😬

  41. max iosa July 19, 2018 at 6:30 pm

    gen y sentiasa dibelakang kamu,jgn pikir skrg,tp pikir sokongan gen y pada masa akan dtg…

  42. max iosa July 19, 2018 at 6:30 pm

    KJ..gen y sentiasa dibelakang kamu,jgn pikir ape yg skrg.pikir ape yg kj mampu buat utk anda pd masa kn dtg

  43. HAIRIE ABIDIEN July 19, 2018 at 6:30 pm

    Lalang dia ni….ikut angin…

  44. Hitman Sniper July 19, 2018 at 6:30 pm

    bijak

  45. Khairul Hazri July 19, 2018 at 6:30 pm

    Klau KJ naik presiden umno insyaallah umno akan kembali berkuasa..

  46. awang kenit July 19, 2018 at 6:30 pm

    2 wartawan tudung coklat 2 napa ?? Belanja dada ke

  47. Mohd Latiff July 19, 2018 at 6:30 pm

    patutlah tun m kata kj paling layak jd presiden umno.

  48. NamaKu Nãm July 19, 2018 at 6:30 pm

    sama jee semasa PH semasa jadi pembangkang…apa nak kecoh!!!

  49. Kandal Bujal July 19, 2018 at 6:30 pm

    Terbaik KJ… hidup kJ

  50. fairus fedder July 19, 2018 at 6:30 pm

    Matang dan bijak. KJ for president😊

Leave a Reply