7 thoughts on “Viral Kak Mel Ambik Duit Aliff Syukri?

  1. Hafiz Khai May 17, 2018 at 3:09 am

    Riak sgt…

  2. Fat Gen May 17, 2018 at 3:09 am

    Kak Mel mcm puki mak Pontianak je .bodek bapok hehehehe ah muak la.

  3. Rindupadamu Rindupadamu123 May 17, 2018 at 3:09 am

    Setinggi gunung langit pon kekayaan ko tu pada orang miskin ko menzalimi.. X guna sesin pon di akhirat… Bah kan harta ko ti akan di Bakar dengan ko sekali… Pada aku la kalau aku jadi tempat ko la kan aku tau sape curi duit tu aku x buat varal macam ni bah kan aku rahsia kan x ada spe yg tahu aku dengan pencuri tu.. Sebalik nya aku sendiri tanya soal kenape nak curi.. Dan buat macam ni.. Cube cari jalan untuk bantu dia.. Ni x ko nak gelemor kan harta kekayaan ko. Memalu kan pencuri. Tu. Alif ni sebenar nya dah taksub sangat ni.. Semoga Allah beri ko petunjuk suatu hari nanti.. Tanya la ustaz macam mana sipen curi bleh masuk syurga orang kaya yg kene curi keneraka.. Subhanallah..

  4. ARYO Wassesso May 17, 2018 at 3:09 am

    thai kucing..

  5. War Lord May 17, 2018 at 3:09 am

    Balasan sbb suka riak

  6. yuriko sakurada May 17, 2018 at 3:09 am

    dato kene sensitive ni jaga duit.. hati2 dato org zaman skrg suka duit

  7. Plus Minus May 17, 2018 at 3:09 am

    lain kali amik bodyguard yang betul2 bukan yang acah2.

Leave a Reply