14 thoughts on “Viral keadaan terkini banjir teruk di Taman Sentul Juru

  1. Beruang Panda November 10, 2017 at 3:01 am

    bala dri Tuhan….

  2. Zarnia Ahmad November 10, 2017 at 3:01 am

    Sehari sebelum ni aku pergi kt Taman tu la x ada sg pun …tiba2 dh jadi Taman dalam sg…. Kesian diaorang,

  3. Amanda Amanda November 10, 2017 at 3:01 am

    Tinggi tu

  4. Seha Osman November 10, 2017 at 3:01 am

    Berbagai2 projek dilakukan tampa kajian terperincin dan teliti dari agensi2 kerajaan

  5. Mohd Faris November 10, 2017 at 3:01 am

    Banyak nya Pulau Pinang makan rasuah sampai balang tegelam gelam huhuuuiiii

  6. ŃéÿMãR JûñïøR Dōš śàNTöS November 10, 2017 at 3:01 am

    Makin teruk aq order barang …org yg jual barang tu duk pulau pinang… pastu belum tiba lagi barang ni……risau ah …..pulau pinang tu dh la pulau bukannya macam negeri lain ….kelantan pun x tenggelam sebab dia bukan pulau….ni pulau ….harap semua ni cepat la pulih …. ya allah selamatkanlah malaysia …

  7. Mohd Faris November 10, 2017 at 3:01 am

    Kat rumh aku atau kampung aku kenapa lambat lagi nk naik air sbb aku nk selam motor ku sbb nk test sama ada berkualiti ke atau boleh jdi kerosakan di motor ku

  8. Mohd Faris November 10, 2017 at 3:01 am

    Fuiiyoooo…. hebatnya banjir 2017 semakin meningkat dan semakin teruk mane org yang ckp nk tolong rakyat terkena banjir ke tengah tidur lagi besar bodoh jugak org sdp ckp tpi tak ade modal

  9. Mohdhamizan Mohdhamizan November 10, 2017 at 3:01 am

    Bertabah lahh….

  10. AC War is an November 10, 2017 at 3:01 am

    A duh….

  11. yx yxx November 10, 2017 at 3:01 am

    Kt mna nih? Tmn sntul juru kt mna

  12. iera smiley November 10, 2017 at 3:01 am

    Ya Allah

  13. Zhahin Nabkhan November 10, 2017 at 3:01 am

    DEAD, DEAD, DEAD, DEAD!

  14. Build Afiv November 10, 2017 at 3:01 am

    Nooo

Leave a Reply