27 thoughts on “Viral kecik-kecik lagi dh semangat bersilat comel betul

  1. Muhd Rusdi November 30, 2018 at 11:17 pm

    Like aq sumpah kamu masuk syurga.amin

  2. j b November 30, 2018 at 11:17 pm

    Comey nyaπŸ˜‚

  3. ZaFRaN GaminG November 30, 2018 at 11:17 pm

    Hahahhaha yg suara latar belakang ni cm shial hahahhaha πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  4. Mohd Shafirun November 30, 2018 at 11:17 pm

    Ramai yg komen ckp nanti besar adik jd pesilat…law jd pesilat tu bagus la….jgn jd dragon xbrp nk dragon sudah la…..

  5. OTAKU ANIME SENSEI November 30, 2018 at 11:17 pm

    Jadi by dia silat πŸ˜‚

  6. Muhammad Faizal November 30, 2018 at 11:17 pm

    Ziad iman..? wah anak guru silat aku niπŸ˜‚. terbaik lah..πŸ‘. keep it up ziad.πŸ’ͺπŸ˜‚

  7. momo November 30, 2018 at 11:17 pm

    fuyoo kemas gila kekuda diaπŸ˜‚

  8. the blues November 30, 2018 at 11:17 pm

    Besar nanti jangan main tiktok dik. .Main silat xpe. .

  9. Luk7 JiwaMelayu November 30, 2018 at 11:17 pm

    Alhamdulillah… Pewaris seni silat diteruskan.. Syabas πŸ‘πŸ‘πŸ‘

  10. Apek aan November 30, 2018 at 11:17 pm

    ada bunga bnyk adkk cute tuh bkk

  11. Thiaa Azman November 30, 2018 at 11:17 pm

    Haha comel je πŸ˜…

  12. Lala lulu November 30, 2018 at 11:17 pm

    Suara background ni buat video ni makin jadi πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  13. SHAHIR GPWM November 30, 2018 at 11:17 pm

    Bakal epic comeback malaysia ni ..

  14. Elephant Lover November 30, 2018 at 11:17 pm

    Hahahahaah… Comelnya dia πŸ˜…πŸ˜

  15. Arash Aqasha November 30, 2018 at 11:17 pm

    Semangat tu mesti ade terbaik adik Ku semoga tak lupa pada warisan bangsa mu

  16. Saiful Baharin November 30, 2018 at 11:17 pm

    Suara Mamat latar video ni mcm yg tankap video Kambing nek motor ikut tuannya ke kedai kan kan..hihi…mesti hang ni suka cari viral ..πŸ˜πŸ˜‚πŸ€—

  17. hui holla November 30, 2018 at 11:17 pm

    Hehe comel je. Tapi cabaran betul mgajar budak2 kecik ni, kena byk sabar. Gelagat dia xleh handle. Saya kdg2 ngajar budak2 kecik cmni silat kdg2 geram pun ada byk main2 πŸ˜‚

  18. nrsyada 97 November 30, 2018 at 11:17 pm

    Comelnyaa lahai

  19. Mohamad Arash November 30, 2018 at 11:17 pm

    Dah besar nnti pukul sajat tau

  20. John OP November 30, 2018 at 11:17 pm

    kuda kuda kaki budak ni psang ..perfect hehe

  21. Lyssa lyssa November 30, 2018 at 11:17 pm

    alololo comeyyπŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜™

  22. Shah Akasyah November 30, 2018 at 11:17 pm

    Adik perempuan aku sebaya ni pon aku dah ajar tomoi, tpi tkda buah pembuka mcm ni, dia terus hentam org ja hahaha tapi tk buat vid pon erm erm

  23. Karai Hsg November 30, 2018 at 11:17 pm

    ni utem kan???

  24. Anakkbgpasu Ankkedah November 30, 2018 at 11:17 pm

    Silat.lambang melayu..truskan

  25. muhammad yazid November 30, 2018 at 11:17 pm

    Pelapis

  26. Muhd Iqbal November 30, 2018 at 11:17 pm

    Ni la kite nk bersilat bkn bertiktok

  27. Fifa Dupp November 30, 2018 at 11:17 pm

    Haha tengok tengok waktu dia besar dia silat kayu yang ada kat rumah sampai roboh πŸ˜‚πŸ˜‚

Leave a Reply