Loading...

36 thoughts on “Viral Memerang dah la comel jinak pulak tu macam kucing

  1. Mohd Nor Hiezam July 10, 2018 at 10:37 pm

    Dh mcm neymar aku tengok memerang ni๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…

  2. Miss WannaBe July 10, 2018 at 10:37 pm

    comelnya boleh buat anak angkat ni..xdela boring sgt..
    pakcik ni bisingla syg2 haha..

  3. bapak aku July 10, 2018 at 10:37 pm

    Memerang ni memang pkcik tu bela. .lps tu ckp jinak..

  4. Mohd Zulfiqar July 10, 2018 at 10:37 pm

    boekk dia pnya belly dance

  5. akagami senpai July 10, 2018 at 10:37 pm

    Dia tgh mengawan

  6. Akim Aurum July 10, 2018 at 10:37 pm

    Aku rasa dia ni kucing tp kena sumpah jadi memerang sbb dulu dia suka ejek memerang ๐Ÿ™ƒ

  7. Shahrul Rislen July 10, 2018 at 10:37 pm

    Ok sya berminat beli memerang dalam harga RM100 mcm mne ok

  8. Mamat Sayuti Wail July 10, 2018 at 10:37 pm

    jagang usik tuan dye klau x nk kne gigit.. aq prnah pelihara 5 thun memeran,,aq dh masak dgang sifak memeran.. aq tepaksa lepahkan memeran aq krna dye pn nk hduk speti manusia,nk p sana sini

  9. TiP ToP Im Da Killah July 10, 2018 at 10:37 pm

    Hhhhh..geram aku

  10. TheCoomar007 July 10, 2018 at 10:37 pm

    ADIK….!!!

  11. Adham Ramlee July 10, 2018 at 10:37 pm

    COMELNYAAAA

  12. ISMAIL PATA July 10, 2018 at 10:37 pm

    jinak nya..blh buat kwn
    pandai saudara bela..tahniahhh

  13. Vtrooper Vtrooper July 10, 2018 at 10:37 pm

    Ala tayang ala tayang ala tayang hawauuuu btl la

  14. Abdul Hisyam July 10, 2018 at 10:37 pm

    Ottermonnnnn

  15. 5 zal July 10, 2018 at 10:37 pm

    Adoi suara.

  16. Abe Leman July 10, 2018 at 10:37 pm

    Adikkk… Ala tayang… Acik kau dah kenapa?? Seram pulak aku dengar

  17. Wanalifsyamira Syamirawanalif July 10, 2018 at 10:37 pm

    alololo comeinya cyg ii๐Ÿ˜‚๐Ÿ’•

  18. johannes hide July 10, 2018 at 10:37 pm

    Pakcik ni jnis penyayang, dgr cara dia ckp mmg penyayang sgt pd haiwan

  19. johannes hide July 10, 2018 at 10:37 pm

    Ala comelnya dia, mane nk cri nih..

  20. Jondel Ondel July 10, 2018 at 10:37 pm

    Belakang dya gatal tuh…tu lah guling2 hahhaa

  21. Klabu Malami July 10, 2018 at 10:37 pm

    Tu memerang laut jantan ke betina ????? bagusnya pak cik, menyayangi hidupan liar ciptaan Allah…..bukan senang seekor binatang liar yang sangat susah ditemui tu boleh jinak dengan pak cik….insyallah mungkin ada tuah tu buat pak cik….sebab sentiasa menyayangi makhluk Allah yang tidak memudaratkan tu ๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•

  22. Danny Pabloz July 10, 2018 at 10:37 pm

    Alaaa gediknyaaa diaaa๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  23. Hana Fiz July 10, 2018 at 10:37 pm

    Alolololooo…. Comel nye memerang nii๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

  24. ujie Aziz Azhari July 10, 2018 at 10:37 pm

    Alaaa cayanggg

  25. Max Bryan July 10, 2018 at 10:37 pm

    Mungkin dlu ada org bela dia..owner tu xnak bela dah..dia lepas kat pantai..tu lar dia nak minta belai2..kecian..

  26. Hairizal Dahrin July 10, 2018 at 10:37 pm

    Memerang ni terkena cecair yg disembur olh obor-obor menyebabkan badanya kegatalan. Tu cara dia nak hilangkan rasa gatal kat kulit dia dgn bergolek2 atas pasir.

  27. nad Syn90 July 10, 2018 at 10:37 pm

    aku rasa dy bela kot ni..sj bt teruk..๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
    serius jeles aku tgk..nk jgk!!!
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  28. Zamani Rahman July 10, 2018 at 10:37 pm

    kat mn ni ad juai dak ni..sekor 300ratus aq beli..tpi nk anak la..bapak nnty ank aq lari

  29. shasha shahsa_sha July 10, 2018 at 10:37 pm

    turn silent your phone LMAO

  30. jugger- naut July 10, 2018 at 10:37 pm

    bang lps ni sy xnk bela kucing nk bela memerang..

  31. buah rambutan July 10, 2018 at 10:37 pm

    Alah tayang.. ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

  32. no name July 10, 2018 at 10:37 pm

    deejay karaoke pum boleh!! hebat ni…

  33. bayu reliance bayu reliance July 10, 2018 at 10:37 pm

    Adek ayang adek ayang

  34. wan aqeem July 10, 2018 at 10:37 pm

    Ayanggggg adeekkkk AHAHAHA LAWAK SIALL

  35. Pakatan Madey Tua NyanyoK July 10, 2018 at 10:37 pm

    Bising lahh org tua niee!!!

  36. Viva Foreva July 10, 2018 at 10:37 pm

    Alololorhh comel

Leave a Reply