29 thoughts on “Viral Mesej Presiden Jokowi ketika bertemu dgn Syed Saddiq

  1. Fazri Sembiring July 17, 2018 at 1:11 am

    Rakyat Malaysia saudaraku dari dulu hingga sekarang. Kalau ada gaduh-gaduh karena sepakbola, mohon maaf dan jangan dimasukkan hati ya saudara serumpunku.

  2. Zazali Nordin July 17, 2018 at 1:11 am

    Menyampah pulak aku tengok syed ni.. Kalau nak jadi kj bn cilaka version 2 baik tak payah lah… Tukar je la org lain ganti celebrity ni

  3. Znxmond Ace July 17, 2018 at 1:11 am

    Mesej beliau : Bekerjsama.

  4. Mhd Aiman July 17, 2018 at 1:11 am

    Ingat ramli m.s

  5. Hitachiey Malaysia July 17, 2018 at 1:11 am

    pesan kat pak jokowi tu jaga rakyat jngn menindas malaysia ni..jahat sngt ke malaysiani smpai indonesia bnci sangat?..tngk pada bola baru2 ni player kita kena mcm maanna .please respect sesama..salam from malaysia

  6. mr. labulabi 087 July 17, 2018 at 1:11 am

    tpi penyokong indon ngak hormat sma lagu NEGARUKU..KETIKA SMIFINAL.AFF U19

  7. DARK GAMING II July 17, 2018 at 1:11 am

    Jokowi Dodo?.?

  8. That Weaboo July 17, 2018 at 1:11 am

    Bila plk ramli Ms jadi presiden ni.. 1,2,3 kecam

  9. Botak 666 July 17, 2018 at 1:11 am

    idola..idola gak…jngn lupa diri udah lah..ko bkn artis, nk update slalu…keje kasi jalan

  10. Amar 5999 July 17, 2018 at 1:11 am

    Sama-sama kita berbaik ya Indonesia😳😳😳salam dari saya

  11. Mohd Tarmizi July 17, 2018 at 1:11 am

    Presiden Jokowi adlh seorng pemimpin yg berjiwa besar dn ingin memajukan negaranya memodenkn lg negara serta jiwa vagrants

  12. Mohd Tarmizi July 17, 2018 at 1:11 am

    πŸ˜±πŸ˜‚πŸ˜‚

  13. Azlan Jaafar Lan July 17, 2018 at 1:11 am

    Kesian..jakun jmpa jokowi..biasa la sebelum menang duduk kt lubuk

  14. Mohamad alif July 17, 2018 at 1:11 am

    hahahahah}{TERIMA KASIH Ξ²R0…}{

  15. A July 17, 2018 at 1:11 am

    πŸ˜‚ trima kasih bro

  16. rama octoheaven July 17, 2018 at 1:11 am

    OMG, he's so cute…

  17. Edham Bin Othman July 17, 2018 at 1:11 am

    Bagus2… Sampaikan pada pak jokowi, rasuah bukan jenaka begitu juga dgn LBGT.. take note.

  18. Haaah.Betul ke syed saddiq ni sokong LGBT?πŸ˜‚.. ..

  19. Muhammad Rafiq Saifullah July 17, 2018 at 1:11 am

    terbaik lh jokowi dn syed saddiqπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

  20. Super Zack July 17, 2018 at 1:11 am

    Hip hip hooray

  21. Ailla Ali'Ella July 17, 2018 at 1:11 am

    Uda ganteng,baik,pinter
    Pula,,, masya Allah

  22. Amir Ismail July 17, 2018 at 1:11 am

    Usah gaduh2 lagi. Kenapa pak menteri baik2 belaka. Tapi kita rakyat sama2 memaki satu sama lain. Kita bersaudara Islam

  23. Evans Ejams July 17, 2018 at 1:11 am

    Rakyat Indonesia malaysia memang kayak anak kecil gaduhan aja kejap baik pula, tapi sebenarnya dalam hatinya sayang manja2, ngak mahu mengaku, Indonesia malaysia, gaduh pon tetap ada sayang…macam adik kakak, ngak peduli janji Indonesia Malaysia sama2 maju

  24. Anti Macai Media Sosial July 17, 2018 at 1:11 am

    PRESIEDEN INDON NI NAK DI JADIKAN CONTOH KE???..LAGI JAHANAM LAH MALAYSIA….EEEUUWWWWW….

  25. Smart Boyz July 17, 2018 at 1:11 am

    Ya berkerjasama terima kasih

  26. Afizi Kristal July 17, 2018 at 1:11 am

    mati2 gua ingtkan itu ramli m.s

  27. Boim Unyu July 17, 2018 at 1:11 am

    Beruntung malaysia punya menteri muda..smart..ganteng.. bisa jadi contoh Indonesia 😍😍😍

  28. Al Haqkiem July 17, 2018 at 1:11 am

    Bro syed saddiq…dan bapa jokowi..coment sikit tentang kelmarin..bola sepak..malaysia vs indonesia…masa pemain mlysia mnyanyikan lagu kebangsaan..penyokong indonesia..mengebooooo pemain mlysia…apkah ini perangai sebenar indonesia

  29. Zaide nanang July 17, 2018 at 1:11 am

    Thorrbaaeekk menteri belia dan sukan malaysia…

Leave a Reply