20 thoughts on “Viral pandai pulak kucing ni sebut Nak Keluar comel betul

  1. dila dila November 28, 2018 at 8:10 am

    Alololololoooo omeyy nye iyee

  2. ZILA JUANTI November 28, 2018 at 8:10 am

    comel…..

  3. shatina tina November 28, 2018 at 8:10 am

    Hahahaha..comey laaa

  4. Norhanita Abdul Hamid November 28, 2018 at 8:10 am

    Pandai

  5. KPOP Fæz LA November 28, 2018 at 8:10 am

    uwuuu such a cute cat..😻

  6. candy lolipop November 28, 2018 at 8:10 am

    Kesian dia ddk umah ja. Mereput cuti ii sekolah ni😂

  7. Netizen Cekal November 28, 2018 at 8:10 am

    Bagi la dia keluar.. sampai tembam dah dia duduk kt rumah tu..

  8. Alih Punjung November 28, 2018 at 8:10 am

    dia nak kluar sbb ada perhimpunan kt luar bantah icerd, so dia nak join lah tu..

  9. mh rafey November 28, 2018 at 8:10 am

    hahahaha

  10. Mame Kuti November 28, 2018 at 8:10 am

    Kucing pun ada ingin jugak.. Nafsu dia lagi.. Aduyai ko simpan kt rumah je, menyeksa dia

  11. Angah Tora November 28, 2018 at 8:10 am

    Aha comel yee nak keluaq

  12. KLezy CAR November 28, 2018 at 8:10 am

    hp tkde..mau tak bosan…

  13. Mohd nazhan wan303677 November 28, 2018 at 8:10 am

    😂

  14. Balqis Aja November 28, 2018 at 8:10 am

    Hahaha, lknye kucing in dh lh comel geram nye …😂😂😍😍

  15. WAN ANIQ November 28, 2018 at 8:10 am

    Waktu pagi memang lah comel ce kalau kau dengar kul 2 ke 3 pagi

  16. Black potter November 28, 2018 at 8:10 am

    Dah sebut "nk kuar" pon tuan dia tak bagi, aku rasa nk kena tggu dia ckp "wey aku bosan duk umah ni,bgla aku kuar" baru tuan dia bagi kut

  17. Fitri Hafiz November 28, 2018 at 8:10 am

    Comel btull

  18. boikiller 45050 November 28, 2018 at 8:10 am

    Ala,comel

  19. Flash Point November 28, 2018 at 8:10 am

    Yg dislike tu aq memang xpham….sesaja boring / mental problem?

  20. Fadhlee Zulkifli November 28, 2018 at 8:10 am

    Untung la dpt kucing bgtau nak keluar, kucing aku "Jasper" keluar senyap2 terus kena rembat. Saksi bgtau kereta satria berhenti tp jalan ambik dan lari.. Oh Jasper sihat kah dikau.

Leave a Reply