Loading...

28 thoughts on “Viral Situasi Terkini Di Subang Airport

  1. Aiman Wafi May 13, 2018 at 8:31 pm

    "RUN NAJIB RUN"
    Filem baru yang akan menggegarkan pewagam di seluruh negara.

  2. Mizam Mizam May 13, 2018 at 8:31 pm

    PAK JIB DAN MAKCIK MAH LARI PAKAI KUDA..
    😂😂😂😂😂😂

  3. Lily Yun May 13, 2018 at 8:31 pm

    Thank you all the citizens who made an effort to reinforce the security in the airport. Obviously we don't trust these cops yet, you need to earn our trust again, after all your Ex PM was the master of thieves.

  4. A Knight To Remember May 13, 2018 at 8:31 pm

    Polis dah so polite lah haha

  5. Rus Tandi May 13, 2018 at 8:31 pm

    kita tak menyalah kan siapa siapa ,,kita mau keadilan ditegakkan ,,

  6. Eve Phrofile May 13, 2018 at 8:31 pm

    Najib can run, but he cannot hide.

  7. Johan Harun May 13, 2018 at 8:31 pm

    Ini malaysia.. knpa minta dia ckp english..

  8. HAIRIE ABIDIEN May 13, 2018 at 8:31 pm

    Tuan..tuan kena p belajaq kelas om puteh balik tuan😅, bukan pa…media luaq ni loqlaq, takut depa kata tuan penipu, mcm kepala BN tu juga…😂

  9. nikmat ismail May 13, 2018 at 8:31 pm

    Siapa punya kerja pergi pangkah airport daa? Saya suruh pangkah rumah kasim baba.

  10. mohd shafiq May 13, 2018 at 8:31 pm

    Lu mau lari mana ? Lari ke indonesia ? Lu mau pergi mana lu jgn naik itu airport lari dri asia nusantara ini lu pasti masuk penjara jua nnti lu dn rosmah selamat berbulan madu dlm itu jail ya😂

  11. Shahrin Sabran May 13, 2018 at 8:31 pm

    Lain kali beli helikopter pakcik najib

  12. ETTA DAUD ETTAURUS May 13, 2018 at 8:31 pm

    Kesian Najib dan Rosmah..nk gi mana gaknya? Ada sedara semua dia x ngaku..Ada anak sendiri di fitnah…Adakah petanda akhir zaman menuju kiamat…Innalilah…

  13. R Ezany May 13, 2018 at 8:31 pm

    Kesian najib.. bodoh sgt cari bini secondhand (used car) yg jahat hati… cari lah manusia soleh.. too bad lah.. too late lah..

  14. Semewmaru Micka May 13, 2018 at 8:31 pm

    Artis pun dh banyak jadi lalang aku tengok. Dlu bn selamanya sekarang dh nak sokong pakatan. Fuk golongan artis lalang

  15. Mages Supp May 13, 2018 at 8:31 pm

    If confirmed not them in the car but than why they don't want open the car window in first place. 🤔. If foreigners inside the car, why they don't want open the window..

  16. rashid Suhadi May 13, 2018 at 8:31 pm

    Boleh pcye ke polis ni Sume..mcm dah tawar nk pcye..sorry la.

  17. Husnan Aja May 13, 2018 at 8:31 pm

    Polis diantara 2 simalakama
    .kemarin pas najib masih berkuasa dengan rajinnya melaksanakan arahan…untuk membik ap..Tun M. Dikala sdang pidato…untuk tdak mlnjutkn pidatonya…sekarang pbila Tun.M. menang…eeee Polis siap lksanakn arahan untuk nangkap Najib…..aduhai Polis…mendingan jadi Peniage aja…laku tak laku dagangan tak ambil pening kepala…

  18. Han Peng Chin May 13, 2018 at 8:31 pm

    Diaorang kan dah beli kapal selam dulu untuk standby larikan diri.

  19. Han Peng Chin May 13, 2018 at 8:31 pm

    Rosmah dengan najib dah naik kapal selam diraja Malaysia.

  20. Na Ta May 13, 2018 at 8:31 pm

    Mompos la kau najib

  21. DU TER TAM May 13, 2018 at 8:31 pm

    Kena pergi class english speech tuan.. Xpe2 kami faham tuan sukar nk ulas tu..

  22. Khafiz Ztmb May 13, 2018 at 8:31 pm

    makan suap ke dia ni nak lepaskan najib

  23. ajna indigo May 13, 2018 at 8:31 pm

    im waiting for the day najib n rosmah in penjara😈😈

  24. long龍 ALonejourney May 13, 2018 at 8:31 pm

    patut kerajaan ph bekukan semua aset dia…istiharkan muflis…bru dia thu mcmna jd org fakir…
    rampas semua hrta2 yg terlibat

  25. Uchiha Shisui May 13, 2018 at 8:31 pm

    1 MALAYSIA!

  26. Big Papa May 13, 2018 at 8:31 pm

    tengok muka dan tone dia pun tau dia tipu

  27. ROUFS merdeka May 13, 2018 at 8:31 pm

    Hahahaha…. Alhamdulillah. Kepala bapak kau dah terkencit…. Sama dengan rambut rice cooker terbalik nak lari…. Syabas jabatan imigresen Malaysia memblokir mrk berdua.. Salute you bpk imigrasi

  28. Ridzuan sham May 13, 2018 at 8:31 pm

    kes jho low bila lgi kna sisasat???

Leave a Reply