Loading...

15 thoughts on “Viral Sofi Jikan Backup Farid Kamil Isu Positif Dadah&Tampar Penjawat Awam!

  1. Zulkarnain Hamdan Hamdan Allias January 13, 2018 at 9:17 am

    Layan kitt le tu…

  2. Boy Boy January 13, 2018 at 9:17 am

    Set2 kaki dadah..

  3. NOR HAZWANI JASMAN January 13, 2018 at 9:17 am

    🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️

  4. arie ariy January 13, 2018 at 9:17 am

    Macam kene je ni..

  5. Jimmy Winny86 January 13, 2018 at 9:17 am

    apa kena mengena dengan darah keturunan dan kena tangkap…cari popularity ka bro..atau sekali dgn dia kena ganja sekali..semakin tua semakin bodoh..beckup pun mcm tadika.xda kaitan dgn tangkan pun yg dia sebut

  6. Megat Jurasminshah Megat Shahz Rasley'z January 13, 2018 at 9:17 am

    perangai atok & anak belum tentu sama broO… atok baik,anak belum tentu lg… kalau dh main DADAH tu xleh bt apa dh,nk putaq apa pon xleh.. Hakcuumm..!!!

  7. ozil 565 January 13, 2018 at 9:17 am

    Camni lah rakan artis.saling suport antara satu sama lain

  8. Khahlil Taji99 January 13, 2018 at 9:17 am

    nonsense la sofi jikan ! jangan nak babitkan hal artis lain dgn masalah ni la ! don't being stupid to defences what is wrong ! Manusia mana yang x buat salah .#Cakapketangan

  9. Amri Channel January 13, 2018 at 9:17 am

    ..sebab dadah jd binasa ape guna title datuk

  10. SeaweedDoodles GaminG January 13, 2018 at 9:17 am

    Aku ingatkan dya nak buat mv mcm Nabila Razali lagi . Haihhh .

  11. Amyzam Nieyzam January 13, 2018 at 9:17 am

    Puikkkkk

  12. Wan Fadzly Rahimi January 13, 2018 at 9:17 am

    tak kesah la darah Tunku ke Tun M ke.. yang pergi sepak orang, tampar polis tu apa hal.. positif pulak tu..

  13. Nazatul Atikah January 13, 2018 at 9:17 am

    mmg kene tahan ke?aku ingt prank lakonan je ke

  14. Azzrul Azzrin January 13, 2018 at 9:17 am

    Saki baki stone tu ade lg tu..layan je bang kasi abih stim.

  15. Shahrul Hafiz January 13, 2018 at 9:17 am

    Yea ke? Sembang je lebih hmmm x kesah pun.

Leave a Reply