7 thoughts on “Viral TIK TOK – Lagi Syantik Dance |TIK TOK MALAYSIA

  1. See You June 19, 2018 at 9:59 am

    Kata ny budak malay tak suka dengan music indo tapi knp di ikutin ,is is is bermuke due malay

  2. Ahmad Izzudin Mohd Nor Shamsi June 19, 2018 at 9:59 am

    tak semestinya perempuan cantik dia bijak . nasib baik awek aku kurang cantik tpi alhamdulilah perangainya yg sgt2 sempurna . perangainya yg sopan santun dgn orng tua, penyabar, bukan jenis yg suka marah dan kuat cemburu, yanh paling penting tak sosial . sbb dia tak suka buang masa 👫💑

  3. Sultan 486 June 19, 2018 at 9:59 am

    lagi indonesia emang dah👍

  4. MUHD ADAM June 19, 2018 at 9:59 am

    Biar lah depa nak jadi gila macam tu….janji tak kacau orang……setuju

  5. Maja Majkowska June 19, 2018 at 9:59 am

    ❤️❤️❤️

  6. dino aje June 19, 2018 at 9:59 am

    Alief irfan last LOL

  7. SANDRA SANDRA June 19, 2018 at 9:59 am

    hey sayangku..
    hari ini kamu syantik
    Syantik bagai bidadari ,, bidadari dihatimu 😜❤

Leave a Reply