24 thoughts on “Viral Yusuf Azmi Report Polis Kes Fitnah

  1. wak tevez dodol March 13, 2018 at 3:21 pm

    mana apache..??mai laa masok….harap badan je basar…konek kecit..!!!

  2. Binbasri Samsuri March 13, 2018 at 3:21 pm

    Cepat sikit angkut baruwa tuu.!

  3. M Hasrul March 13, 2018 at 3:21 pm

    Aku sokong PPIM.Teruskan perjuangan.. Lawan tetap lawan..

  4. Darius dobre March 13, 2018 at 3:21 pm

    Salah orang salah tempat untuk sesiape nak buat taik dengan ppim…..hidup abang yusuf and the konco2✊

  5. RoMeO CapiTaN ChaNel YouTube March 13, 2018 at 3:21 pm

    Hidup PPIM πŸ”₯

  6. RoMeO CapiTaN ChaNel YouTube March 13, 2018 at 3:21 pm

    Hidup PPIM πŸ”₯

  7. Faisal Shoib March 13, 2018 at 3:21 pm

    tengok kt facebook biro undang2 ppim pun ada jugak tadi live

  8. Professional Malaysian March 13, 2018 at 3:21 pm

    aku percaya ada orang orang besar pemakan wang hasil judi setiap bulan dan pelacuran tengah panas bontot ni, nampak kebal sangat peminjam peminjam wang haram, pelacuran dan perjudian dimalaysia ni. semoga Allah buka aib mereka dan mereka mati dalam keadaan yang hina.

  9. Ismail Muhamad March 13, 2018 at 3:21 pm

    Bangsat punya pankhianat!!

  10. Mr. Botak March 13, 2018 at 3:21 pm

    Hebohkn kpd semua siapakah pengkhianat itu…pengkhianat dgn macai 2…bagitau kami rakyat semua…

  11. Mohammad Azman March 13, 2018 at 3:21 pm

    semoga allah merahmati perjuangan kamu semua PPIM

  12. sniper boom March 13, 2018 at 3:21 pm

    Semoga suspek berjaya ditahan…dan didakwa…bagi hukuman yang setimpal …

  13. Abu Core March 13, 2018 at 3:21 pm

    kanda khairul..pernah update dlm fb..die kate gunakn agama ntuk cari mkan…die sound bto yusuf to …hahahha

  14. putera alfath March 13, 2018 at 3:21 pm

    Klau dah sebut kawan baik tu..faham2 la siapa pengkhianat dlm ppim..kes dah masuk kes polis sat lg kita tgk siapakah dalang2 dsebalik ni semua.. Org d pihak yg betul sentiasa berani ke depan..salute ppim.

  15. old klang road March 13, 2018 at 3:21 pm

    Alhamdulillah.
    πŸ‘ Yusuf Azmi.

  16. Abul Abul March 13, 2018 at 3:21 pm

    Ngo mcm ni mmg byk musuh…inikan pulak org politik…lg byk cbrn

  17. Khairul Azhar March 13, 2018 at 3:21 pm

    Orang dalam …keje kne ikhlas bukan harapkan blasan

  18. Bahtiar Md Said March 13, 2018 at 3:21 pm

    Terbaik PPIM…akan terus sokong…

  19. Wan Chai March 13, 2018 at 3:21 pm

    Love u yusuf azmi πŸ˜‰

  20. Mohammad Azman March 13, 2018 at 3:21 pm

    padan muka pengkhianat… ppim terus berjuang menegakan keadilan

  21. フokerγ„₯one March 13, 2018 at 3:21 pm

    ade dalang..

  22. mohdqusyairiefazriq mathazir March 13, 2018 at 3:21 pm

    Tuan Yusof boleh buat repot , mereka dah menceroboh pejabat PPIM.

  23. ν•˜λ°±μ˜ March 13, 2018 at 3:21 pm

    πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

  24. mohd yusof March 13, 2018 at 3:21 pm

    terbaik..

Leave a Reply