32 thoughts on “Amirul Kenji-(video viral)perempuan pijak Al Quran bersumpah berzina😡😠

  1. Zlatan Axiemovic July 22, 2019 at 9:41 am

    Ko ingat ko hensem?

  2. Amirul Boy July 22, 2019 at 9:41 am

    Prempuan boleh mampus tak semua nya ?

    Sampah hidop kt dunia, buat malu maruah agama Islam ja

    Perempuan senang sesat di zaman fitnah ni

    Tambah lagi bile dajjal datang, prempuan pun ape lgi..haih..

  3. Amirul Boy July 22, 2019 at 9:41 am

    Ore suko channel abe

  4. Nurdini Qisha July 22, 2019 at 9:41 am

    Bodoh tk pernah belajar tk perna skl ke

  5. azmarwati abdullah July 22, 2019 at 9:41 am

    malu namo klate jah

  6. Bugis Official July 22, 2019 at 9:41 am

    Bodoo punya melayu kelantan

  7. Junmun 630402 July 22, 2019 at 9:41 am

    Laaaaa.kta kelantan kuat ugama.nyapa jdi gitu.mna emak papak nya….

  8. Mona Liza July 22, 2019 at 9:41 am

    Buruk nye muka…sburuk prangai tu…

  9. Abdul Rahim Salim July 22, 2019 at 9:41 am

    Bebudak ni takde mak bapak ke? Salah letaknya kat mak bapak yg tak hiraukan mrk, mengaku berzina tu nak bgtau yg puki dia tu dah busuk… Pijak AlQuran tu nak mencabar Allah supaya beri pembalasan atas mukabumi, nak sgt taw azab Allah…

  10. Madi Mani July 22, 2019 at 9:41 am

    tu budak sedum,jenis lurus bendul, kena cari hok jun suruh tu.

  11. Boy9 Nine9 July 22, 2019 at 9:41 am

    Anak sapelah ni?..baik piara anak anjing ksih mkan gemuk lgi..pandai faham lagi klau d ajar .bangkai btul pnya org ..

  12. Zack Z July 22, 2019 at 9:41 am

    Sama la yg jantan pun

  13. Da-ICE JPOP July 22, 2019 at 9:41 am

    Knape prempuan skrg bnyk yg kurg agama sbb tk pnh dgar crsmah agama..

  14. Da-ICE JPOP July 22, 2019 at 9:41 am

    Wanita zman dlu bleh laa 70k 80k skrg wanita dh hncur.. Mnghncurkn iman, hncurkn islam dn mnghncurkn hati nabi muhammad.. Btina cmnie kte pnggil lbih kurg bhase kte.. Prempuan skrg bodoh tntg agama, klau bhase org yg briman pnggil btina jahil jer..btoi tk

  15. nordin nanang July 22, 2019 at 9:41 am

    Da boking tiket keneraka bertuah lah .

  16. Nurul Huda July 22, 2019 at 9:41 am

    Astaghfirullah dah lah muka buruk otak pun tak elok sial punya betina cis
    Klau betul mengaku orang Islam tak Kan tergamak buat macam Tu segeralah bertaubat selagi Allah Masih lagi bagi nyawa untuk bernafas kurang hajar betul swtan betina tu
    Astaghfirullah ya Allah gerun nyer

  17. muhdaqil12 aqilmuhd July 22, 2019 at 9:41 am

    Peluh atas dahi doh tuh.. Keno air jadi kali

  18. muhdaqil12 aqilmuhd July 22, 2019 at 9:41 am

    Demo sedak nih

  19. Nur Jannah July 22, 2019 at 9:41 am

    Sedih rse yg pijak al Quran tu org Islam melayu plak tu klau non Muslim xpelik LA ..se lg adk aib kwn awk tu jgn bukak..nie satu dunia th aib kwn tu, malu fmly die ..smoge diberi hidayah.. Jht mcm mne pn kita tlong la jgn pijat al quran..klau umat dlu mmg terus dpt azab Dr Allah.. Mujur xkena petir

  20. azmi saif July 22, 2019 at 9:41 am

    Muka mcm biowok…kihkihkih..

  21. Arenz Motam July 22, 2019 at 9:41 am

    Aku tak ngerti cakap abang ni 😅😅😅 soalnye aku orang indo lucu je la nih aku liat 😆

  22. Kampung Pandan July 22, 2019 at 9:41 am

    Dunia akhir zaman… Makin ramai yg jahil… Takut

  23. Mohammad Hazlin July 22, 2019 at 9:41 am

    Astagfirullah celakanya budak-budak ni semoga Allah beri hidayah. Kemungkinan kurang agama semoga Allah mengampuni perbuatan kamu anak2x muda.. ni kes2x budak ni asyik dinodai orang2x lelaki durjana. Ni lah anak2x ni jadi berani semacam masyaAllah.. ..dan saya salute budak lelaki ni sampaikan .

  24. Pro taliban July 22, 2019 at 9:41 am

    Yg hang sampai bewok bewok nape?kutuk2 kafir,last2 agama sendiri jd hina…😐

  25. NanShahNan94 Shah July 22, 2019 at 9:41 am

    Guanow napok besar sangat bibir tu boh😂

  26. SHAMSURA 73 perak Samsura 73 July 22, 2019 at 9:41 am

    Jangan cuma pandai jatuhkan hukuman sebat pada orang Terengganu…
    Sekarang orang Kelantan sendiri buat hal..Apa macam?

  27. Hanif Daieman July 22, 2019 at 9:41 am

    Tino tu islam kat ic jah

  28. persona July 22, 2019 at 9:41 am

    setuju sangat tu kenji

  29. Shahadah Surbani July 22, 2019 at 9:41 am

    Allahuakbar😔

  30. mohd hattamimie mat yaacob July 22, 2019 at 9:41 am

    Pompuan ni durjano… dahlah berat nok alquran, mijok.. kejiiiii…. !!!!!😡😡😠😠😠👺

  31. Tuan Hakimi July 22, 2019 at 9:41 am

    terbaik laa bro….i will subcribe you

  32. iwe timer July 22, 2019 at 9:41 am

    Kawe subs dh tu bosskuu

Leave a Reply