Fails Every Week! – OCTOBER Week 3 – 2017 | The Best Fails Viral FB IG Compilation



“We have a stalker!”

FAILS EVERY WEEK for OCTOBER 2017. Weekly selection includes stair stunt injury, ATV out of control into crowd, wall climb man hits face, table jump master, subway flip fall, man runs into door, big air snowboarder goes down, broken mirror, kid fails, girl fails, accident outtakes and funny moments caught on camera pranks gone wrong and more!

Check out Mas Supreme “Monday Mishaps Fails” : https://www.youtube.com/watch?v=lCj9UZVjNDw

Do you have an epic fail, a stunt gone wrong or someone getting owned caught on tape? Submit it here and we’ll feature it in our upcoming compilations. Be sure to check back monthly every week ► https://goo.gl/ScbLOi

Check out more Fail comps ► https://www.youtube.com/watch?v=qXB6GAR5dNE&list=PLQkaoIh35eHPihWf86CDC5jF4NsuOGD0s&index=1

Subscribe ► and find us on fb http://www.youtube.com/channel/UCuunebfqIi8uCzAs_fO1D6Q?sub_confirmation=1

source

42 thoughts on “Fails Every Week! – OCTOBER Week 3 – 2017 | The Best Fails Viral FB IG Compilation

  1. HyperBeam October 21, 2017 at 6:43 pm

    you fuCKING RETARD – The Movie

  2. Adolf Oliver Busch October 21, 2017 at 6:43 pm

    What kinda idiot pulls down a 10 ft pole with 8 ft of rope….this folks, is why America is in the state it’s in. Glad u messed up ur truck.

  3. Sursion October 21, 2017 at 6:43 pm

    The first fail looked like the most painful thing in existence. He slid down 15-20 stairs on his knees

  4. stefsnmm October 21, 2017 at 6:43 pm

    To much ads. It is annoying !

  5. MissPurple October 21, 2017 at 6:43 pm

    5:29 😂😂😂😂

  6. Tony Müller October 21, 2017 at 6:43 pm

    y are you fucking bleeping everything out

  7. Magnus Steffensen October 21, 2017 at 6:43 pm

    Vertical video syndrome has become a serious problem

  8. Lyle Waller October 21, 2017 at 6:43 pm

    Well, there's always voting.

  9. armafallo October 21, 2017 at 6:43 pm

    2:16 nut whiplash

  10. LikeUhVillain October 21, 2017 at 6:43 pm

    Sorry but I refuse to watch this vertical video bullshit.

  11. Flash Thunder October 21, 2017 at 6:43 pm

    Your bot put the same vid 2 times.

  12. Israel Barnett October 21, 2017 at 6:43 pm

    briannna

  13. Darkwolfe73 October 21, 2017 at 6:43 pm

    Now you have two of those mirrors in your house! One good one, and one for parts!
    Oh, yeah wait the guy probably walked off like nothing happened and let the store cover it.

  14. El BesuamShow October 21, 2017 at 6:43 pm

    0:55 why people do that shit? What u say i'll try it? Hahaha

  15. DiggityDev October 21, 2017 at 6:43 pm

    5:28 is the funniest I've seen in awhile hahaha his gingerness makes it perfect. "Are you okay bro?" 😂

  16. The Dinosaur King October 21, 2017 at 6:43 pm

    4:35
    I'm crashing from the other side!

  17. Josh Womble October 21, 2017 at 6:43 pm

    0:24 the zombie dance that follows every fail: hands go to head or over head; slow body motion…groaning and mumbling

  18. Christopher Wood October 21, 2017 at 6:43 pm

    1:07 it's ok they all float down here

  19. Tedday1983 October 21, 2017 at 6:43 pm

    I can handle one and maybe even two ads if the content is good enough. Shoving 5 down our throats now? no thanks. Unsubscribed. Back to fail army i guess. Shame.

  20. philmiller99 October 21, 2017 at 6:43 pm

    After watching many, many of these types of videos, I still can't determine the difference between actual "Fails" and just stupid successes. LOL!!!!!

  21. Jenesis Jones October 21, 2017 at 6:43 pm

    For all the "amusement" provided by the drunken idiots, one can only hope that they render themselves sterile eventually lol

  22. Michael Rossi October 21, 2017 at 6:43 pm

    It's funny how easy people think skateboarding is and don't realise it can take years to master even the simple ollie.

  23. newgeorge October 21, 2017 at 6:43 pm

    Stopped watching. Too many of these are just people harming others deliberately. Loved the baby with the door though.

  24. Outside The Box October 21, 2017 at 6:43 pm

    nigga just put an old fail clip in or something, don't use repeat shit or slowmotion to drag out the video to 10 min.

  25. You know my name. October 21, 2017 at 6:43 pm

    Shit man, you got more ads than failarmy. Unusubbed. Fuck this shit.

  26. Randall Sage October 21, 2017 at 6:43 pm

    mainly drunk college kids, we have a ton of that here in town.

  27. TheDrakenZ October 21, 2017 at 6:43 pm

    stop repeating the same clips in your videos, you do it so frequently it's pathetic. Edit your videos better.

  28. marc henocq October 21, 2017 at 6:43 pm

    Too many ads!!!

  29. Suicidal Forest October 21, 2017 at 6:43 pm

    Every fail is way to predictable. And people getting hurt is not funny. Strange kind of humor you have in the USA.

  30. Suicidal Forest October 21, 2017 at 6:43 pm

    2 times the same clip. Check your videos when you upload them.

  31. Pompeusz pompeusz October 21, 2017 at 6:43 pm

    japierdole beka iks de

  32. Andzej jo October 21, 2017 at 6:43 pm

    6:14 damn she fine

  33. Harald Schmidt October 21, 2017 at 6:43 pm

    some people are so stupid, in the wild they'd be dead within a day

  34. Niko here October 21, 2017 at 6:43 pm

    Thankyou for mutin out the vulgar language✊ some other fail channels dont care to

  35. Dogey October 21, 2017 at 6:43 pm

    EARLY

  36. Wizard 1673 October 21, 2017 at 6:43 pm

    0:000:07 why would even do that I mean who does that?😐😐

  37. lowtuned October 21, 2017 at 6:43 pm

    3:53 who let the seal out?

  38. Jumperfou03 October 21, 2017 at 6:43 pm

    J'aime pas les BIPS -_-

  39. Rebar77 October 21, 2017 at 6:43 pm

    Awesome you found a different view of that Quad bike flying into people!! 0:10

  40. Zloy Kycaka October 21, 2017 at 6:43 pm

    OMG 😂😂😂😂😂 🏃↘️💦 😵😺😸😹

  41. conservative deplorable October 21, 2017 at 6:43 pm

    Awww that baby was so cute when the door broke 😃

  42. Steven Wright October 21, 2017 at 6:43 pm

    3:13 I know that shit hurt like fuck

Leave a Reply