27 thoughts on “Fathia Latiff MENANGIS live minta maaf ‘VIRAL’

  1. bro Danial September 26, 2017 at 9:59 am

    Bnda bab agama la..akhir zaman..dh tau bigo tu khalayak ramai usya knapa tunjuk tek..

  2. Md Aznir September 26, 2017 at 9:59 am

    Adoiiii.. Mase buat x pikir pakai otak.. Sekarang sebok2 nak minta maaf la.. Kate fitnah la.. Menangis konon.. Name pon pelakon kn.. Pandai kau belakon ek..

  3. hafizovsky2 September 26, 2017 at 9:59 am

    Dia ni elok dirogol.Baru sedar langit tinggi rendah.Betina gatal batang.Serupa sundal.

  4. Fatin Nabila September 26, 2017 at 9:59 am

    Dia ni muallaf ke apa? Xkn dh besar panjang nk ckp bru nk blajar psl islam dan tuhan xlogik. Apa dia rsa msa xberhijab tu kafir sngat ke??

  5. DIVA neo September 26, 2017 at 9:59 am

    SUDAHLAH KAU… AIR MATA PALSU

  6. mus ady September 26, 2017 at 9:59 am

    Hijrahlah ke london atau usa, jadi artis di sana ,boleh buat apa sahaja yg anda suka..dibenarkan undang2 disana tapi ini negara Malaysia a.k.a persekutuan Tanah Melayu..Ini negara Islam kerana majoriti rakyatnya dan sejarah rakyat negara ini beragama islam sejak ratusan tahun .Bukan rakyat malaysia yg bermasaalah tapi segelintir artis malaysia yg bermasaalah..negara ini ada undang2 so dimana bumi dipijak disitu langit dijunjung…

  7. kwonnie._ 12 September 26, 2017 at 9:59 am

    you already mengaku so apa yg fitnahnya sia

  8. Jerry Ismadi September 26, 2017 at 9:59 am

    congratulation u want it.. dont say is fitnah.. the most stupid answer after doing stupid thing.

  9. Algabron September 26, 2017 at 9:59 am

    Dah tua dewasa nk belajar ape lg..nk blajr pkai tudung xreti dr kecik lg ke.. xpakai tudung tu hal ko dgn pencipta tp yg seksi nk tayang kopek tu psl ape..tu pun kena blajar ke cr2 nk pkai coli..

  10. kala jengking September 26, 2017 at 9:59 am

    aq xrasa slh dia, slh si tine tetek tu yg up live bingo. normallah dlm uma berkeban ke ape. dia sendiri xsdr si tetek tgh live . sbb tu tkejut.xyahlah kecam dia sgt. klu bab sosial life its depends pd diri msg2 asal jaga diri sudah.

  11. Kill and Survive September 26, 2017 at 9:59 am

    Orang Islam mana husnuzon

  12. aniesooo September 26, 2017 at 9:59 am

    Ini kes dah kena bash baru nak menangis nangis minta maaf. Sumpah je la atas nama Allah yang gelek tu bukan kau dan ini bukan fitnah.

  13. Scotty Jacklin September 26, 2017 at 9:59 am

    kalau mualaf aq pecaya they still learning..tpi nie ko mmg pure islam.. ko kecik2 x mengaji ke? y still learning? i don t understand..

  14. Muhamad Amirul Hakem Hakem September 26, 2017 at 9:59 am

    Dh xyah nk pakai tudong laaaa…

  15. Siti Murni Aminudin September 26, 2017 at 9:59 am

    Apesal ape kne mengene step by step blaja pakai tudung. Klu x ready skli pn bukak jela tudung tu. Tp xyah bukak baju selak sane sini nampk kn tetek tu hahaha sndri pk lah.. Name nye pn pelakon.. Bek la uqasha terus bukak je tudung.. Xde nk tnjuk tetek bagai hahah

  16. Afaad Ayee September 26, 2017 at 9:59 am

    dah isi borang umno lum..

  17. Shahrul Nizam Mohd Idrus September 26, 2017 at 9:59 am

    Lakonan sahaja

  18. Nasrul Mustakim September 26, 2017 at 9:59 am

    Fitnah?thats a real video..

  19. Syamsul Hadi September 26, 2017 at 9:59 am

    Mana ada pitnah. Yg tunjuk Tetek tu memang dia kawanx tu lebih cantik badanx bodiax pun beza dia nk tipu orang sedunia lagike

  20. S M September 26, 2017 at 9:59 am

    Fitnah apa ?

  21. Panjang Pendek September 26, 2017 at 9:59 am

    nangis pun pura2

  22. Panjang Pendek September 26, 2017 at 9:59 am

    ko nk bodoh kn spe nie.ko ingt sng ke nk nipu nitezen

  23. wadi mukhtar September 26, 2017 at 9:59 am

    Ceh..belakon

  24. irfan dhrgtdgtr September 26, 2017 at 9:59 am

    kita dgn kwn2 malu nk buat mcm2 walo sama2 prempuan…cane blh xda rs sifat malu….

  25. SAIFUL IZWAN September 26, 2017 at 9:59 am

    tu lah jgn buat live… nk bersih kan nama senang aje kena kahwin dgn abg chia chia chia

  26. mohd fandi September 26, 2017 at 9:59 am

    kau ingat netizen ni buta bodoh macam mak bapak kau…fathia ingat jgn mempersendakan agama bila kau berbuat kesilapan…

  27. nurul atiqah September 26, 2017 at 9:59 am

    honest ke? kah3… dasar pelakon

Leave a Reply