Loading...

23 thoughts on “Viral aduhai basikal Obike dicampak begitu saja

  1. Tupai Debab November 27, 2017 at 5:07 pm

    jakun…baru keluar dri hutan agaknya dua ekor ne..🤣 low class punya sepet

  2. wan iwan November 27, 2017 at 5:07 pm

    babi nye dorg ni.. tak reti hargai ke brg .

  3. Farisalim 99 November 27, 2017 at 5:07 pm

    Xdak tanggungjawab betul pinjam pandai lepas tu buang merata.ini lah sikap kebabian

  4. mika mika jr November 27, 2017 at 5:07 pm

    dye cmpak sbb dpn ada roadblock kOwt hahaaa

  5. 하백의 November 27, 2017 at 5:07 pm

    Nak claim la tu pepaham jela cina luar 😂💁

  6. dina sofia November 27, 2017 at 5:07 pm

    Nk je aku sepak mamat dua org ni.. Main campak camtu je.. Kang aku campak kau baru tau HAHAHAH 😂😂

  7. Rizqi Faizan November 27, 2017 at 5:07 pm

    hahahaha ade yg wat harta terus

  8. penonton youtube November 27, 2017 at 5:07 pm

    Kes kalah lumbe haram la nie….

  9. INSAF November 27, 2017 at 5:07 pm

    YG record ni pun noob, jerit la skali kat cina babi tu.

  10. Web Pages November 27, 2017 at 5:07 pm

    Orang mcm nie baik duduk dekat hutan kwan dgn moyet. Org bagi kemudahan dan technology yg sgt berguna sia siakn.

  11. Muslimah Jirin November 27, 2017 at 5:07 pm

    tak tun tuang la2.

  12. Hashim Ismail November 27, 2017 at 5:07 pm

    ini la yg dikatakan babi ank haram….org lain pun nk guna jgk lancau

  13. Eone The Aeno November 27, 2017 at 5:07 pm

    Fasiliti atau kemudahan kelas pertama ..tetapi rakyatnya hanya kelas ketiga ..ini la jadinya ..

  14. Siti Aeisah November 27, 2017 at 5:07 pm

    Nampa gaya Kat singapura..da d sediakan kemudahan tk yah susa susa beli basikal tak yah fikir 2 basikal kena curi..tak dhargai pulak. AKHIR NAY BASIKAL2 TU BUAT SAKIT MATA MEMAMDANG.

  15. As Dendrand November 27, 2017 at 5:07 pm

    kot2 basikal curi ? tkot kantoi drg campak ah kt sna 😂 ak fikir cm tu ahh 😂😂

  16. Amirul Amin November 27, 2017 at 5:07 pm

    Bodohh basikal pinjam kot.. cina lak tuu.. tangkap.. kompaun diaa.. babi betul manusia yg tkde sivik ni.. bila Malaysia nk maju kalau masih ada rakyat bodoh bangang abadi macam ni..

  17. muhammad yusni November 27, 2017 at 5:07 pm

    tunggu lgi…ambik trus aaa yg rekod tuuu hahahaha

  18. Cikaro 's November 27, 2017 at 5:07 pm

    Basikal sapa tu

  19. Mysterious Adam November 27, 2017 at 5:07 pm

    Y

  20. Cydin Tech November 27, 2017 at 5:07 pm

    mano ni?

  21. Syed Taha_01 November 27, 2017 at 5:07 pm

    Wtf?

  22. ariff daniel November 27, 2017 at 5:07 pm

    Sungguh enak dicampak begitu saja ohhj GARDENIA..

  23. ADVENTURE ROBLOX November 27, 2017 at 5:07 pm

    kenapa dia campak basikal tu

Leave a Reply