VIRAL; Anak Derhaka!!! Pukul Mak Sendiri



VIRAL; Anak Derhaka!!! Pukul Mak Sendiri..

AMPANG, SELANGOR – Tular di laman media sosial Facebook sejak semalam berkenaan satu video yang dimuat naik, seorang remaja bertindak kejam dengan memukul emaknya sendiri di kediaman mereka, Flat Taman Bukit Teratai, Ampang.

Remaja ‘anak derhaka’ yang dikenali sebagai Syukri, 16, bertindak memukul emaknya sendiri akibat berang permintaannya untuk meminta duit tidak dipenuhi. Akibatnya, remaja tersebut memukul emaknya dan hampir dihentak dengan menggunakan kerusi, tetapi dilarang secara keras oleh neneknya.

Kedengaran dengan jelas jeritan emak kepada remaja tersebut melalui video itu apabila dipukul. “Sakitlah abang long”, suara rayuan emak remaja tersebut agar tidak terus memukul..

Laporan polis telah pun dibuat berhubung insiden ini.

Remaja tersebut kini diburu polis bagi membuat siasatan lanjut kerana telah menimbulkan kemarahan para netizen.

source

20 thoughts on “VIRAL; Anak Derhaka!!! Pukul Mak Sendiri

  1. Ri JPM September 29, 2017 at 4:24 pm

    buruk ke baik dia tetap ibu melahir kan kita menderita kesakitan dia tanggung 9 bulan dah lahir kita apa kita nak dia bagi, di tambah lagi kasih sayang apa pon org luar ckp tentang anak dia dia tetap percaya kita.. tapi bila kita besar sikit jadi angkuh sebelum melaku kan sesuatu fikir bagi habis dulu, nakal tu biar berpada syurga tu

  2. LC Fighter September 29, 2017 at 4:24 pm

    Aku tengah cari lawak yg rakam nie..bukan nak tolong tau nak bebel je tk guna juga sakai..

  3. Endut Sani September 29, 2017 at 4:24 pm

    Perangai mcm binatang!!

  4. Fithratul Aula September 29, 2017 at 4:24 pm

    hospital tanjung rambutan

  5. ahmad akmal September 29, 2017 at 4:24 pm

    kdg kdg ank mmbesar cmtu bg pdpat ak..mgkn mak ayh dia bsarkan dia cara mcm tu ke kasar ke dia brdendam ke.. atau pun mak bpk dia lmbut sgt ngn dia xpnh tibai dia untuk mghormati mak bpk..bnyk aspek prlu di lihat sb itu pun bkn kluarga kta,dan kta tgk vdeo pn durasi brapa minit.kalo kta sndiri sbg mak dia ke ank tu mgkn ada sb swktu dia brtindak demikian tp kurang ajar ttp kurang ajar dan slh… ptt bpk dia balik tibai je dia..sttle.. dan kta doa la supaya kta sume brkeluarga nnti jgn abaikan anak kta sntisa brbncg dgn dia dan jauhkan la dri mndpt ank ank mcm ni..amin…

  6. Rokkk Kain Pelikat last Stand Jenggo September 29, 2017 at 4:24 pm

    kenapa abang long jadi macam nie…semoga abang long diberi hidayah serta petunjuk dari Allah s.w.t

  7. Zul Famieyy September 29, 2017 at 4:24 pm

    ank celeng

  8. Nick Rayyan September 29, 2017 at 4:24 pm

    Kurang ajar

  9. Mohd Khairi September 29, 2017 at 4:24 pm

    hahahaH

  10. Mohd Khairi September 29, 2017 at 4:24 pm

    spenda

  11. zarol FITRI September 29, 2017 at 4:24 pm

    Yg rakam ni laki ke perempuan? Hurm..

  12. ujang senang September 29, 2017 at 4:24 pm

    tak gune penye anak

  13. juliana rahmat September 29, 2017 at 4:24 pm

    Yg rakam knape x tolong?

  14. Nasrullah Johari September 29, 2017 at 4:24 pm

    bdk sekarang banggang xleh diajar…zaman2 aq dlu hari g skola xpenah ponteng..tapi sampai dpn pintu skola jelah..😂

  15. cacin golek September 29, 2017 at 4:24 pm

    Budak tuuu dk kt na aq nk piii sekrang juga sesiapa tau alamat dia pm aq nk katak dia gan golok
    Aq cukup patang org lawan mak

  16. Budok Klate September 29, 2017 at 4:24 pm

    https://youtu.be/2RjzIz9Ope8

    gila power bhaii..

  17. R 01-JDT September 29, 2017 at 4:24 pm

    Tak baik ckp budak tu anjing esok Allah bls kau zuriat kau cam tu baru tahu!!! Ni takdir Allah bagi kena la redha ni mgkin ada hikmahnya hrp mak bapak yg manja kn anak ni la padahnya mgkin bapak atau mak pergi ckp kesat depan anak ni padahnya

  18. Diana Susanti Susi September 29, 2017 at 4:24 pm

    Coba lindas pakai truk ja ank ky gt biar mampus sekali,, sakit hati liat nya

  19. anne lee September 29, 2017 at 4:24 pm

    Skrg dia baru 12 tahun dah pandai pukul maknya.tunggu dah besar sikit klu tak dapat duit juga siaplah emaknya kena sembelih. Dah byk terjadi dah….gaul dgn sampah msrkat

  20. Alia Izzati September 29, 2017 at 4:24 pm

    ni areaa mnaa ni…harammm toiii…duit pnya psai snggup hg buat mak hg nohh..orngg lenn pon jhatt jgakk tpi xcam hg..jenisss cam budak ni maww konkritt jaaa..

Leave a Reply