Viral anak pukul ibu sendiri kerana duit di Ampang



AMPANG JAYA: Anak durjana. Itu gelaran sesuai diberikan buat seorang remaja lelaki apabila tergamak memukul ibu sendiri hanya kerana mahukan wang belanja sekolah.

Tindakan biadap remaja berusia 15 tahun itu viral selepas satu rakaman video mengenainya tersebar di media sosial sejak petang semalam dan menerima kecaman hebat netizen.

Difahamkan, kes berlaku di sebuah rumah di Ampang.

Menerusi rakaman berdurasi 43 saat itu, remaja berkenaan yang belum sempat memakai seluar sekolah dilihat beberapa kali memukul badan ibunya sambil menghamburkan kata-kata kesat dan meminta wanita itu menyerahkan semua wang yang ada di dalam beg.

Sambil mengadu kesakitan, wanita itu memberitahu anaknya tiada wang namun, tidak diendahkan remaja terbabit sebaliknya mengugut mahu memukul lagi.

Wanita itu juga didengar memberitahu anaknya bahawa wang yang ada mahu digunakan untuk pergi bekerja.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Hamzah Alias mengesahkan menerima laporan berhubung kejadian.

Katanya, laporan dibuat bapa remaja terbabit berusia 39 tahun yang bekerja sebagai penjaga kuda selepas dia menerima rakaman video itu daripada anak perempuannya.

“Kejadian kira-kira jam 7.20 pagi semalam. Pengadu kemudian memberikan video itu kepada guru sekolah anaknya dengan niat supaya guru terbabit dapat menasihati anak lelakinya.

“Tidak lama selepas itu, pengadu menerima banyak panggilan daripada saudara mara yang bertanyakan mengenai video terbabit berikutan ia sudah viral di Facebook, dipercayai dimuat naik seorang individu menggunakan nama ‘Jejaka Sereng’.

“Pengadu membuat laporan polis kerana bimbang keselamatan diri, keluarga serta anak lelakinya. Pengadu dan isteri juga enggan tindakan diambil terhadap beliau atau mana-mana pihak,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Katanya, wanita terbabit tidak cedera dalam kejadian itu.

Hamzah berkata, pihaknya sudah merakam keterangan dua beranak itu dan ujian air kencing yang dilakukan terhadap remaja lelaki itu mendapati negatif dadah.

Dalam pada itu, carian BH mendapati, individu yang didakwa menyebarkan video mengemukakan memohon maaf terhadap keluarga remaja terbabit.

Dia menerusi satu entri di akaun Facebook, ‘Jejaka Sereng’ turut mengakui kesilapannya dan memberitahu tidak berniat untuk memburukkan sesiapa.

source

Loading...

40 thoughts on “Viral anak pukul ibu sendiri kerana duit di Ampang

  1. MOHD NAQIUDDIN September 29, 2017 at 8:27 pm

    Dah cek blom urin bdk tu

  2. fakhrul anwar September 29, 2017 at 8:27 pm

    Yang merakam tu bukan nak bertindak pun. Patutnya halang budak tu tapi dia tengok dan rakam je😠😠 geram btul

  3. Afham Gaming September 29, 2017 at 8:27 pm

    X pe jangn la mrh Sgt budak tu …doakan supaya dia diberi hidayah

  4. Akmalhakim Akmalhakim September 29, 2017 at 8:27 pm

    Bdx tu klau aq jumpe aq pijak yer dye..memang tak de adap tul..mnyesal jer wanita tu lahirkn ko

  5. rasengan syahmi 123 September 29, 2017 at 8:27 pm

    Cube tengok betul betul budak tu tunguk speder

  6. Irman Aizat September 29, 2017 at 8:27 pm

    Org KL mne bleh hidup susah…..maklum lah tmpt org kaya sana

  7. rusman madyunus September 29, 2017 at 8:27 pm

    klu tak minta ampun mati masuk neraka terus

  8. Barians TV September 29, 2017 at 8:27 pm

    Kalau tak tahu cerita sebenar budk tu , jangan nak kata dia macam2 . Budak tu baik orgnya sebelum ni , solat subuh berjemaah , tlg orang papah orang buta . Mungkin dia cuma stress nak pt3 yang bakal menyusul tdk lama lagi .

  9. Alim Shah September 29, 2017 at 8:27 pm

    Nk ja kerat2 bdx ni..

  10. aims adjuster September 29, 2017 at 8:27 pm

    kesian lah sikit kat ibu

  11. aims adjuster September 29, 2017 at 8:27 pm

    kurang ajar seh budak tu

  12. Rosi Putra September 29, 2017 at 8:27 pm

    Malasia

  13. Mu Mu September 29, 2017 at 8:27 pm

    Semoga budak tu bertaubat dengan kesalahannya. Amin…..

  14. lantodak juvana September 29, 2017 at 8:27 pm

    Assalammualaikum guys ! semoga adik syukri ni diberikan hidayah dan petunjuk ke jalan yang benar , adik syukri ni seorang yang baik , suka menolong orang , kadang kadang setiap hari dia cari kotak , tin kosong dan lain lain untuk dijual , adik syukri ni rajin mencari duit poketnya , sebelah jiran rumah adik syukri ni ade seorang pakcik o.k.u. setiap pukul 630 pagi adik syukri ni pimpin tangan pakcik tu sampai ke keretanya , syukri seorang yang baik , tapi kita tak tahu ape masalah dan cerita sebenar dalam vid ni , kali pertama adik syukri ni memukul dan panas baran kepada ibunya , dia sudah pun berjanji kepada ibunya supaya tidak mengulangi perkara ini lagi , kita sama sama doakan yang terbaik utk adik syukri ni ye ! doakan semoga adik syukri cemerlang dalam pt3 pada minggu hadapan ! #willbesupport #Malaysia

  15. yuli ian September 29, 2017 at 8:27 pm

    Semua ini masalah ekonomi… seorang anak tdk pernah memahami keadaan seorang ibu,, ambisi seorang anak bila ingin kan sesuatu harus dpt bila xdpt mule la buat hal dia,, namun kita sebagai ibu bapak harus memahami emosional seorang anak,,, kita xtau bila dia kat luar.. tgk kawan ade moto.ade handpone canggih n blh belanja ape diaorg nak,,, sedangkan dia.hanya mampu tgk n merasa kecik hati,dengan hinaan lagi,, bila balik umah ia lampiaskan pada adik n kakak n abang, dalam kes ni seorang anak memberontak keadaan… ia xmampu jadi seperti org lain,, jadi cara membuat anak kita hormat kita ibu bapak,kita perlu menasihati seperti seorang kawan… Jangan marah dia, jangan buat dia merasa tdk di hargai,kerana dengan klga la ia berharap, kes ni dh selesai n anak pun dh minta maaf.. sy harap lepas ni ia menjadi lebih matang…. n lebih menghormati ibu bapak nya,,, serta memahami erti kehidupan di dunia ini

  16. yuli ian September 29, 2017 at 8:27 pm

    Semua ini masalah ekonomi… seorang anak tdk pernah memahami keadaan seorang ibu,, ambisi seorang anak bila ingin kan sesuatu harus dpt bila xdpt mule la buat hal dia,, namun kita sebagai ibu bapak harus memahami emosional seorang anak,,, kita xtau bila dia kat luar.. tgk kawan ade moto.ade handpone canggih n blh belanja ape diaorg nak,,, sedangkan dia.hanya mampu tgk n merasa kecik hati,dengan hinaan lagi,, bila balik umah ia lampiaskan pada adik n kakak n abang, dalam kes ni seorang anak memberontak keadaan… ia xmampu jadi seperti org lain,, jadi cara membuat anak kita hormat kita ibu bapak,kita perlu menasihati seperti seorang kawan… Jangan marah dia, jangan buat dia merasa tdk di hargai,kerana dengan klga la ia berharap, kes ni dh selesai n anak pun dh minta maaf.. sy harap lepas ni ia menjadi lebih matang…. n lebih menghormati ibu bapak nya,,, serta memahami erti kehidupan di dunia ini

  17. MaafKan Mohamad Sofie September 29, 2017 at 8:27 pm

    #JomBunuhJewBudakNie
    – Biar Mampuih Kecik-ii, Nanti Besar Tak Menyusah Orang.

  18. yuli ian September 29, 2017 at 8:27 pm

    Semua ini masalah ekonomi… seorang anak tdk pernah memahami keadaan seorang ibu,, ambisi seorang anak bila ingin kan sesuatu harus dpt bila xdpt mule la buat hal dia,, namun kita sebagai ibu bapak harus memahami emosional seorang anak,,, kita xtau bila dia kat luar.. tgk kawan ade moto.ade handpone canggih n blh belanja ape diaorg nak,,, sedangkan dia.hanya mampu tgk n merasa kecik hati,dengan hinaan lagi,, bila balik umah ia lampiaskan pada adik n kakak n abang, dalam kes ni seorang anak memberontak keadaan… ia xmampu jadi seperti org lain,, jadi cara membuat anak kita hormat kita ibu bapak,kita perlu menasihati seperti seorang kawan… Jangan marah dia, jangan buat dia merasa tdk di hargai,kerana dengan klga la ia berharap, kes ni dh selesai n anak pun dh minta maaf.. sy harap lepas ni ia menjadi lebih matang…. n lebih menghormati ibu bapak nya,,, serta memahami erti kehidupan di dunia ini

  19. Hana Kimi September 29, 2017 at 8:27 pm

    Spender nk warna biru je

  20. Ewan Love September 29, 2017 at 8:27 pm

    Budak Ni isap Dadah ni , Panas Lain jaa ,Banggang kot , Weyh budak kong Batu ka ? Lebih baik pergi mencuri laa dri pukul mak sendiri , Bodo

  21. Bigjoe99 September 29, 2017 at 8:27 pm

    Ketua Pemuda UMNO atau Pengikut Hadi Awang masa hadapan. Tahniah.Paling tidak, jadi IGP..

  22. Shaikh Mahadhar September 29, 2017 at 8:27 pm

    babiiiii

  23. Shaikh Mahadhar September 29, 2017 at 8:27 pm

    sial muke bdak ni macm anjing kurap

  24. Mizan Rleng September 29, 2017 at 8:27 pm

    Perhhh..ayahde pun thu sayang mak diorang la..sial…kalau aq dpt kau dpn2 memang lunyai kan dulu bru seret kau pgi balai la….

  25. Viral Malaysia September 29, 2017 at 8:27 pm

    ehh aq pijak kan aje

  26. Yaya Ida September 29, 2017 at 8:27 pm

    babi punye budak..nak je aku terajang smpai kluar pintu rumah..klo adik aku buat mcm ni dh lame aku bgi btg penyapu..

  27. Rusalka My Waifu September 29, 2017 at 8:27 pm

    Potato punya budak

  28. ming ming September 29, 2017 at 8:27 pm

    Persoalannya ini salah siapa? Aku rasa aku nampak laki tua dok situ dan u know what . Dia cuma tengok sahaja without ckp apa ! Fuck!

  29. Zukrina rina September 29, 2017 at 8:27 pm

    Ya Allah geram nya aku..eee kalau aku mak kau aku bunuh kau bdk mcm ni tk layak hidup mati nnti seksa kau .jahat jahat aku pon aku tk pernah sentuh mak aku dn aku tk izin kn spe spe sentuh mak aku biadap sgt jantan ni eee geram nya

  30. Syima WAHAB September 29, 2017 at 8:27 pm

    bodoh oh budak tu macam kimak

  31. JafniZ Unicat September 29, 2017 at 8:27 pm

    Patut mak die tinggi kan suara kat anknye daripada sedih lemah lemah lagi lah die pukul

  32. JafniZ Unicat September 29, 2017 at 8:27 pm

    Biadap sangat . Tu lah tak pernah kena libas ngan rotan dari kecik cam tu lah jadinye . Cube tanya die siapa yang lahirkan die ha kalau takde mak die takde die kat dunia ni ..macam nak tumbuk je muka die .

  33. Dvoter Studio September 29, 2017 at 8:27 pm

    spender hahhaha

  34. Muhd Addzim September 29, 2017 at 8:27 pm

    pantat pnye bdak.. penatΒ² mak ko lahir kn ko, ko buat gini ank anjing

  35. milky way September 29, 2017 at 8:27 pm

    Sian mak diaπŸ˜₯ penat tau mak dia lahirkan dia 😀😑

  36. hadha aiman September 29, 2017 at 8:27 pm

    Mabuk ketum agaknya

  37. perang perang September 29, 2017 at 8:27 pm

    yg lain tgk..trmasuk yg rakam..bodoh..

  38. DanishLeh September 29, 2017 at 8:27 pm

    Ni emoji untuk budak tu πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•

  39. DanishLeh September 29, 2017 at 8:27 pm

    😑😑😑😑😑

  40. DanishLeh September 29, 2017 at 8:27 pm

    Bodo dowh skrg jugak dowh nak pukul budak tu , sial dowh aku terfikir klu mak aku kene camtu sumpah dowhh budak tu x selamat selagi x bertaubat dengan minta maaf

Leave a Reply