16 thoughts on “Viral anak siapalah yg berlari tengah jalan raya ni

  1. cik'zue October 6, 2017 at 2:14 pm

    huisshhh bahaya ney..dah keta laju2.

  2. Aliff Chong October 6, 2017 at 2:14 pm

    Hahaha polis

  3. candle sweetlikeschocolates October 6, 2017 at 2:14 pm

    ni mst pi caltex beli jajan….

  4. Nick WC October 6, 2017 at 2:14 pm

    bahaya betul lah.

  5. Thomas Vermaelen October 6, 2017 at 2:14 pm

    Asal anak panah tunjuk polis? nak cakap polis tak buat keje laa nie? nak cakap polis buat dek je laaa nie? tanya jer

  6. Zaim Lutfi October 6, 2017 at 2:14 pm

    begitu lincah sekali pemain bola itu menggelecek, dan gooooaaaallll

  7. Mohd D October 6, 2017 at 2:14 pm

    aduiii kesian nya anak siapa tu mana ibu bapa dia. jgn la kasi biar kanak2 jln sorang2. kanak2 mana tau apa2

  8. muhammad yazid October 6, 2017 at 2:14 pm

    gile kinzir btul… bhaya 2. bolh d ibaratkn nyawa d hujung tnduk. mak bapak mne.. pe ronjang nye

  9. ku jack October 6, 2017 at 2:14 pm

    klu aku dpt bdk tu…aku bg dia jd stunt dalam filem aksi…

  10. 하백의 October 6, 2017 at 2:14 pm

    Anak siapa ? Anak orang @ manusia 💁😂

  11. PELANGI NOR October 6, 2017 at 2:14 pm

    Mana kedua org tua nyae….nnti nagis tak berlagu😭😭😭

  12. wak tevez dodol October 6, 2017 at 2:14 pm

    singapore ni…

  13. Rimba Bara October 6, 2017 at 2:14 pm

    Allah…nasib laa xde pape

  14. john azri October 6, 2017 at 2:14 pm

    bila dah kena langgar mula laa mak bapak salah kan driver…bodo org2 mak bapak singapo ni

  15. Syida Rashid October 6, 2017 at 2:14 pm

    Allahuakbar bahaya nya 😱

  16. Shakir Zufayri Abdul Razak October 6, 2017 at 2:14 pm

    nama channel viral Malaysia2.0 tapi video ni dekat Singapura

Leave a Reply