Loading...

31 thoughts on “Viral apabila ayah tersalah bagi sampul duit raya

  1. Amored Kestre June 23, 2018 at 3:51 am

    AHAHHAHAHAH.siot je..Aku penah kene dgn pkcik Aku..jilke

  2. Hafiz_irwan Hafiz_irwan June 23, 2018 at 3:51 am

    hahahaha redho je laπŸ˜‚

  3. Armin June 23, 2018 at 3:51 am

    Aku rasa happy bila dapat tengok family mcam nie..kgembiraan anak2 bersama ibubapa…

  4. AMIN AMIN June 23, 2018 at 3:51 am

    jgn harap la nk ambik blik😸😸

  5. amatlong _ June 23, 2018 at 3:51 am

    Hahahha.. Kalau anak dia diam dah selamat dah…..

  6. abc 123 June 23, 2018 at 3:51 am

    Hahahaha…cabutttttt…πŸ‘»πŸ‘»πŸ‘»

  7. entamsaja lalabu June 23, 2018 at 3:51 am

    Kejar balik hAHAHA zaman gawat jgn bt cam tu dik. Sian kat abah hAHAHA

  8. Humaira Comey June 23, 2018 at 3:51 am

    Hahahaha

  9. Khatom 68 June 23, 2018 at 3:51 am

    πŸ‘πŸ‘πŸ‘

  10. Aus Firdaus June 23, 2018 at 3:51 am

    Harapan masa aku kecik

  11. Tan Chim Choy June 23, 2018 at 3:51 am

    Hahahaha
    Dik belanja makan KFC boleh tak ???

  12. Addina Batrisyia June 23, 2018 at 3:51 am

    Yg mak nya speechless terus hahahah

  13. Babu Hensem June 23, 2018 at 3:51 am

    πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

  14. Kayu Manis June 23, 2018 at 3:51 am

    Hahahaha rezeki anak sholeh …tpy ambik blik …..

  15. Adam Darwish2005 June 23, 2018 at 3:51 am

    hahaha

  16. EJAM SYKES June 23, 2018 at 3:51 am

    seratoss hahaha

  17. Luth Luther Doank June 23, 2018 at 3:51 am

    Yaa ampun..
    Semoga d berikan hidayah org2 Malaya.. anak2 kecil udah d ajarin Korupsi.. tpi gak heran deh..pemimpinnya aja pak Najib koruptor.. Karmanya rakyat bawa semua rosak.. kasian anak2 kecil uda terbiasa sama korupsi sistem..
    Semoga pak Mahadir bisa mendidik mereka2 ini..
    Aminn

  18. Apit 360 June 23, 2018 at 3:51 am

    Itu sbnaq nya utk wife tp anak salam dulu..hahahhaa

  19. mey aen June 23, 2018 at 3:51 am

    Seratusss…hahaha…

  20. Az Man June 23, 2018 at 3:51 am

    Dh bagi… X ble mintak blik….hahahahaha

  21. 5 zal June 23, 2018 at 3:51 am

    Duit tu kat ank jgk.

  22. Fariz Cuan June 23, 2018 at 3:51 am

    Buruk siku

  23. elwin yfa June 23, 2018 at 3:51 am

    100 tu isteri punya… hahahaha

  24. Mohd Ikwan June 23, 2018 at 3:51 am

    sakit hati pila aku tengok kakak dia ni tak reti nak duduk dia, macam terencat akal je

  25. Norliss Ibrahim June 23, 2018 at 3:51 am

    Rm5 sudoh

  26. Ammar Haziq June 23, 2018 at 3:51 am

    Aq pnah jadi skli bgi kt ank jiran aq 100 padahal duit tu aq nk bgi kt ank aq pas tu mk dia mai umh aq mk dia awd bgi banyak sngt duit raya aq tkjut pas tu nk wat cam mna aq dh bgi ambiq ja la kt dia rezeki dia tk kan nk minta blik

  27. Rimba Bara June 23, 2018 at 3:51 am

    Haaayuuukkkl.dah terbagii..hahaha

  28. Fifie Stylo June 23, 2018 at 3:51 am

    Nie gimik ke apa nie?hahaha.

  29. Abang Man June 23, 2018 at 3:51 am

    Bapa silap bagi anak Rm100 HAHA salah tukar bagi rm10 HAHA

  30. muhammad haiqal June 23, 2018 at 3:51 am

    Yeaaa 100 hahahaha

  31. izz udin June 23, 2018 at 3:51 am

    Fuuuuhh..πŸ˜— πŸ’ͺ🐬TLDM πŸŒŠβš“ tuu..πŸ˜™

Leave a Reply