Viral Brow || ndlosor neh Tkw Hongkong 😜



berlangganan Gratis Di Channel Ini:
https://www.youtube.com/channel/UCMp-eRV6FNH0F-Xk54RtYWA

Contact Person :
[email protected]

Follow me media Social
FACEBOOK:
https://m.facebook.com/andieisblack/?ref=bookmarks
INSTAGRAM:
https://www.instagram.com/daengandie/
TWITTER:
https://mobile.twitter.com/andie_isblack
__________________________
Follow My Future Channel :
1. Andie Black channel
https://www.youtube.com/channel/UC8n2jhXzpblRUaav_1r2_UA
2. Nando Bolang Channel
https://www.youtube.com/channel/UC1dOompKiWOfJiHOw4fa67Q
3. Dje Erwin Channel
https://www.youtube.com/channel/UCyelKoP8bWMkDu5wGhDZibQ
4. Elly Agustina26
https://www.youtube.com/channel/UCXvG30ZxVQYFpcFLQXn9n0A
5.Dwi Murniati
https://www.youtube.com/channel/UCWhd0N_bysrDbPRWb9xpU3g
6.Putri Warok
https://www.youtube.com/channel/UCE6Gw-pWTYs3VocgsDSvc_g
7.Ag Tulungagung
https://www.youtube.com/channel/UC6YfmO0mNXhZOPfqdTa2HfA
_____________________________________________

LIHAT JUGA VIDEO VLOG SAYA DI HONGKONG
^^^^^
– https://youtu.be/O11VAZeNUJ4
||
– https://youtu.be/ZSANkKHNs4A
||
– https://youtu.be/OEzQXE_1XKs
||
– https://youtu.be/peR2M7t0JoU
||
– https://youtu.be/wx6iunf1qyE
||
– https://youtu.be/MQfJtPmoAjo
____________________________________________

Terima kasih sudah menonton video ini Jangan lupa subscribe

source

41 thoughts on “Viral Brow || ndlosor neh Tkw Hongkong 😜

  1. Andreas Andrew October 6, 2017 at 8:09 am

    Hoyeeee like yg k 2 mase,,,
    Jian parah babu klakukane ya allah ngisin2 negoro,, seng gk melu dadi katot isin q ngenki,,, tkw mneh tkw mneh,, mbok podo eleng mbak2 awake dewe ki nunot nk negorone uwong dadi polah tingkh di jaga wediku ngko nk arek indo nma trcemar trus g ono seng ngejeng trus piye jal

  2. Kesty Imuet October 6, 2017 at 8:09 am

    Diliatin org hongkong kok ky gitu ga malu…aku yg nntn malu sendiri..sok cantik bgt

  3. Pinezty 2 October 6, 2017 at 8:09 am

    Terus2no mbak mumpung jik iso tuku banyu syetan, mulih INDO klakon mrongooooos rakuat tuku

  4. Ani Love October 6, 2017 at 8:09 am

    ya allah….po gk eling tujuan mu neng hongkong ki nyapo to yu…..nek pinggir jalan joget koyo ngono….po gk isin di sawang uwong…

  5. Aqella Azra October 6, 2017 at 8:09 am

    Klo ada coment yg jelek2 di kasi lope tapi klo ada coment yg baik2 di cuekin aja,masnya kan juga TKI Hongkong harusnya juga bisa jg nma baik temen2nya lain,klo mau bikin video yg baik2 aja ngapa klo gini sama aja dngan mas ngejelekin diri sendiri,orang kaya mas ini yg bikin TKI Indonesia jelek di mata negara2 yg lain, karena mas yg tidak tau jadi tau klo mau bikin video yg kreatif napa

  6. Kis Vina October 6, 2017 at 8:09 am

    kapok nak wes ngono kui rasak no,,dewe kakean polah,,siip,ae

  7. Giati Nonong October 6, 2017 at 8:09 am

    Orang Hongkong asli klakuanya ga senorak mreka, kt sbgai tki klakuan kok aneh2..drpda di pke sperti itu, lbh bk di pke ibdah kn bgus, dpt amal dan ht lbh snang.

  8. mey firmaya October 6, 2017 at 8:09 am

    amiit amiit iiich….ke wanchai aja mbaaa.malu liatnya jg….duuuch…parah".

  9. Katina Hariyanto October 6, 2017 at 8:09 am

    Asyik tarik terus sampak nggak sadar and langsung terbang ke akherat biar cepet

  10. Katina Hariyanto October 6, 2017 at 8:09 am

    Kebo ne podo ambruk

  11. aameda ameda October 6, 2017 at 8:09 am

    Aku yo Babu nduk.
    Ngene iki tingkah polah lan kelakuanmu seng ndadikke Racune TKW liayane,klΓ kuane koyok lagune.
    Jaran le goyang neng dalanan kan ga duwe isin,mung siji seng ga podo saking ga udoh tok.
    Kok yo ga eling pas neng PT sek isek dalam masa proses, digiring rono rene .
    Liburan yo liburan anging tingkah lan klakuamu ojok ngisin"i bangsa lan negoro,kowe neng Hongkong numpang lan awakmu dudu' Dubes RI angeng mungkur Mbabu podo koyo aku lan lioliane.
    Eling bopo biyungmu seng dunga'aken awan bengi nganti nangis" nduk".

  12. Katina Hariyanto October 6, 2017 at 8:09 am

    Jembatan mongkok tuh maksude di bawah jembatan ya

  13. Reno Syaputra October 6, 2017 at 8:09 am

    Mbanya yang satu pingsan.. Ini vidionya cuma yg lg joget… Tp yg lg semaput ditangani paramedis gk ada ..

  14. Line Lina October 6, 2017 at 8:09 am

    Mungkin mreka kira mreka paling kerenπŸ˜…

  15. soulmatte mottor October 6, 2017 at 8:09 am

    Kabar ki mbok sing apik to ben dadi panutan wong sing arep melu..nek meh do toyeng do ngebeng yo ga usah di gae viral.ngisin2ke wong sak indonesia..po neh kok wng wedok2 ngunu..anak bojo do nggu na omah.

  16. putry aribrbln October 6, 2017 at 8:09 am

    Kui sok ng akerat di gepuk i Malaikat

  17. nur halimah October 6, 2017 at 8:09 am

    Wong edan turunan

  18. Ayu Despaci October 6, 2017 at 8:09 am

    PAPAπŸ˜—

  19. Hi Hi October 6, 2017 at 8:09 am

    Kok gk isin yoo,
    Nk d ingetin wong hongkong , pas lewat !!

    Mbok ojo kakean polah, eling anak bojo pora nk ngene iki. Jan eram πŸ˜‚πŸ˜‚

  20. Iponk Soekarno October 6, 2017 at 8:09 am

    Kampung

  21. Melinda cynk October 6, 2017 at 8:09 am

    astagfiruwlohh

  22. Yati Yati October 6, 2017 at 8:09 am

    LONTEEE KAMPUNGAN…MARAI ANAK'E BEN KYA LONTE…WONG SING NING UMAH NUNGGU REJEKINE ANAK, MLH SING DDI ANAK DUITE GO MENDEM…!!!!

  23. tintin laros October 6, 2017 at 8:09 am

    Alhmdulillah aku g'prnh dikasih libur tyap minggu.ttep tak syukuri.mesky 1bln 1x holiday..

  24. Suratun Cute October 6, 2017 at 8:09 am

    Sngat di syang kan,knap kta di negri orng bkan nya mnjaga nma baik negri sndiri itu mlah seoalh mnjajah bngsa sndri…

  25. Listy Ani October 6, 2017 at 8:09 am

    kita suatu saat jika meninggl akan membwa takdirnya masing2 ' di mana ujung dunia kita di situlah kita brdiri ' smga surga buatmu mbk Amin

  26. puspita chan October 6, 2017 at 8:09 am

    mas ya Allah mencemarkan nama baik tkw PA gk kasihn ma keluargaya kalo udah kayk gini kasihn Mbk amak teman" yang lain

  27. Esie Kecil October 6, 2017 at 8:09 am

    Akibat mboh iki koyongene lakone oalaah mba klo udh kyak gt mn tmn,, mu yg td asik joget sm mba

  28. Bembeng jember October 6, 2017 at 8:09 am

    Babu ..anakmu nangiss…

  29. hari Adi October 6, 2017 at 8:09 am

    mabuk mbk om mati om opo rak eling awak mu korjo neng negrone wong dok ajok gawe seng reno reno lah kan mati kan lah wes kapok nek ngono dok

  30. A A October 6, 2017 at 8:09 am

    Itumah bawaan dari kampungnya gitu…klo dikmpungnya setengah datang kehongkong negara bebes jadi full…semiga ortunya dikasij kesanaran…aamiin

  31. Sunacy Lien Trd October 6, 2017 at 8:09 am

    Gak malu sama warga negara yg ditempati. ..iku suarane cempreng koyok suarane tery to kuwi..

  32. May Mayumi October 6, 2017 at 8:09 am

    Habis jaran goyang kug langsung dlossorrr ora karuan, ckckk

  33. BIGO VLOG October 6, 2017 at 8:09 am

    org kampung jauh dari kota di ksh rejeki trs tinggal di kota jd nya ya gtu kebablasan,dia pikir dengan begitu dia udah bs hidup dengan gaya hidup org kota padahal ma ttp katro, ga ada org kota mabok pinggir jln sambil joget joget, apalagi lg ini cewe,bikin malu indonesia aja

  34. Samsung Tab E October 6, 2017 at 8:09 am

    Gilani wong hongkong delok wong ido koyok ngono gilani

  35. Safani October 6, 2017 at 8:09 am

    Ko bgitu ninggal ditinggal sih

  36. Ria Astutik October 6, 2017 at 8:09 am

    biiiiyoooooh uripmu kok kyk gono.. pas onok molekat liwat yowone dicabuti siji siji. rak terus mrongos neng neroko

  37. Dany Damayanty October 6, 2017 at 8:09 am

    kasian mbk2…smga gk trulang lgi…

  38. Elisreog Reog October 6, 2017 at 8:09 am

    Syukur rasain babu podo kemayu,sok selangit,bongko modar

  39. mr. panic October 6, 2017 at 8:09 am

    joget maut….semoga masuk surga…

  40. Sugeng Gondrong October 6, 2017 at 8:09 am

    Kok g malu ya pdahal ngosek wc nyebokin silite cino kok kelakuane koyo lonte

  41. Sugeng Gondrong October 6, 2017 at 8:09 am

    Ya bgitulah orang desa kaget dikota otaknya dah pda kebalik g malu di tonton orang banyak psk aja g kya gitu

Leave a Reply