46 thoughts on “Viral kejadian seram di KFC semua pekerja seram sejuk nak masuk

  1. NelayanCerdas August 30, 2017 at 5:31 am

    apa nak hairan…Jin pun makan ayam goreng gak…lagi kt kepsi tu banyak tulang yg memang makanan dia.Ini perkara biasa.

  2. Nabil Ilman August 30, 2017 at 5:31 am

    ayam yg di goreng bangun semula menuntut bela atas bulu nya yg hilang .. hahaha

  3. Aided Mizi August 30, 2017 at 5:31 am

    Rasenye diorang terkunci member kt dlm stor kot …kwn dlm stor menggelabah x tentu psl sbb tu dia baling mcm2

  4. ForwardAnime August 30, 2017 at 5:31 am

    hantu ayam hahaha

  5. Ainun Aini August 30, 2017 at 5:31 am

    roh ayam nie

  6. Wazien Nazmi August 30, 2017 at 5:31 am

    Aku rasa klau kacau dia tk mkn aym dia mkn orang

  7. usoff88 chop August 30, 2017 at 5:31 am

    Ayam kfc hidup balik kot..
    Dah pengang kon pergi jelah tengok….😂😂😂
    Hantu lah sgt…hantu ke syaitan??

  8. Malar Bala August 30, 2017 at 5:31 am

    Apa benda ni tak masuk akal langsung 😡😡

  9. F A H M I August 30, 2017 at 5:31 am

    Perhatikan minit ke 2:14 ada kelibat hitam melintas. #silaulang

  10. Kampung Delima5 August 30, 2017 at 5:31 am

    ape salah nye kkak cantik nk buat kfc😂😂

  11. rasid 920929 August 30, 2017 at 5:31 am

    Kfc mane to

  12. Nazama Nazama August 30, 2017 at 5:31 am

    ni kes datok vida punya hal i am me la iam me la …ayam me da keluar men tepok2 ..hahhaha🤣🤣 tpi betoi minit ke 2.14 benda x dijangka melintas …yg bongok dok cegat dpn pintu bawa kon x masok2 pahal 🙄🙄

  13. faizal wizard August 30, 2017 at 5:31 am

    hantu ayam hilang anak ni

  14. Othman Zero August 30, 2017 at 5:31 am

    X bagitau pengurus ke pasal tu…

  15. anorokoktarakka August 30, 2017 at 5:31 am

    Aku pernah gak kena lebih kurang camni, mula2 takut gak, tapi ape aku buat lepas tuh aku ambik pisau pemotong daging aku pegi dan cabar bende tuh keluar munculkan diri, ape jadi lepas tu ialah bende tuh lari seakan2 ANGIN bergoyang abis kawasan yg dia lalu tuh….

  16. Jeff_yourMusic August 30, 2017 at 5:31 am

    Tu tikus tu tengah main drum bodo

  17. Farid 6068 August 30, 2017 at 5:31 am

    Korang ad buat benda x senonoh kot..benda tu x suka tgok la tu.hahaha

  18. FUTURIST 009 August 30, 2017 at 5:31 am

    Yg jantan penakut nk mampos…adoiii buangla angry bird tu

  19. Mohd Azrin August 30, 2017 at 5:31 am

    kfc mne ni

  20. Wal Ikram August 30, 2017 at 5:31 am

    Azan lah

  21. famaridmid famaridmid August 30, 2017 at 5:31 am

    Dah tau penakut..pegi la ramai2 bodoh..ajak skali cameraman tu..patut la melayu x maju..dgn hantu pun nk takut..kahkahkah

  22. eiz 2924 August 30, 2017 at 5:31 am

    ni hantu gambar pakcik janggut kfc tu..

  23. some guy August 30, 2017 at 5:31 am

    nnti azan la…..hantu syaitan ni takutkan azan

  24. az zi August 30, 2017 at 5:31 am

    sape yg ketawa tu

  25. az zi August 30, 2017 at 5:31 am

    sape yg ketawa tu

  26. MeorIskandar Iskandar August 30, 2017 at 5:31 am

    ayam hidup lagi to

  27. Asip Travel_Er August 30, 2017 at 5:31 am

    xbaca doa pendinding ka?

  28. ahmad hasanul fairuz bin azmi azmi August 30, 2017 at 5:31 am

    ayam kfc mati kena karen xdan nak mengucap..hantu ayam tu…kekeek

  29. Za Ky August 30, 2017 at 5:31 am

    Tikus je tu

  30. Adryan Tanjung August 30, 2017 at 5:31 am

    ruh ayam goreng paket combo 15.000 Sedaaapppp kenyang….. ,:v

  31. Diamonds Sword zero August 30, 2017 at 5:31 am

    Kenapa tu

  32. Azizi Jaafar August 30, 2017 at 5:31 am

    elok azan kuat2

  33. How To Minecraft August 30, 2017 at 5:31 am

    Hntu nk mkn aym jugk memang le die x reti msak die jtuhkn brng je tu je keje… tpi hti2 klu hntu tu kenyang lgu ayam mee die kuar kn

  34. kakak syahida syahida August 30, 2017 at 5:31 am

    Korang tau tak kat mana nie

  35. PENTAKAH Bodo August 30, 2017 at 5:31 am

    kehadiran Ictachi Ichiha..curi ayam

  36. James Bond August 30, 2017 at 5:31 am

    dea nk mkn aym kfc tu haha

  37. doli geng August 30, 2017 at 5:31 am

    apaanTuh

  38. Meor Abd Rahman August 30, 2017 at 5:31 am

    Toyol barangkali masa bende hitam lintas tu

  39. Ahmad Noor Haqimi August 30, 2017 at 5:31 am

    erm…lapor kepci lak tetibe…adoi.

  40. Hani Momo August 30, 2017 at 5:31 am

    ape nieeyh hantu lapar kfc ke😢

  41. Hani Momo August 30, 2017 at 5:31 am

    ape nieeyh hantu lapar kfc ke😢

  42. irman suriadi August 30, 2017 at 5:31 am

    budak-budak sekarang tak reti lansung baca ayat kursi
    layan lar korang pencuri gelabah duk poyo kat korang,
    haaaaa. haaaa. haaa.~~~~~

    : D

  43. ayie mawi August 30, 2017 at 5:31 am

    kat mana ni,kfc mana

  44. Eddy Carlito August 30, 2017 at 5:31 am

    Kalau kfc ni kt teluk intan sbelah psaraya tf, mmg bhantu tmpt tu. Tapak kfc tu dlu banglo lama. Btul2 blkg skolah aku. Dlu ade gak ponteng dok lpak situ.. Tp xlma, seram bhai. Dgr cte, mse diorg nk buat bgunan kfc kt situ pn kne kcau. Dh mula operasi pn staff2 kt situ kne kcau. Mgkn sbb tu kot kfc situ bkn 24hr.. Ttup awai.

  45. Roy Roy August 30, 2017 at 5:31 am

    Cowok penakut

  46. amaro azrai August 30, 2017 at 5:31 am

    Takut hantu org islam ni.. bukan takut ALLAH…

Leave a Reply