47 thoughts on “Viral kemain lagi buat aksi sekali kena tahan polis

  1. Stevice August 30, 2017 at 11:38 am

    haa.. kan dah kena

  2. zelangRIMA zelangRIMA August 30, 2017 at 11:38 am

    Ini lah masalah utube hadapi skg..nk tergelak aku komen2 ko org..ade je masalah ko org .bila kite maki hamun org, mesti ade komen2 ala2 baik..ckp mcm2 mak bpak xajr lh..xde pendiriaan lh.. jahat lh.!! Xpyh lh nk ajar aku..aku thu n aku d ajar dari kecik.!! ini utube lh bodo,tmpat media sosial. kite nie bersosial..tmpat kite borak2..kalau dh aku.maki hamun pn.ko xpyh lh nk ajar aku seperti aku nie x d ajar pulak..ko jgn campur adut kn diri n kehidupan aku dalam utube!! Kt sini xde larang nk maki org pn..dosa phala n hidup ni bkn urusan ko..

  3. Sayudeda 3878 August 30, 2017 at 11:38 am

    ini kalau terbabas teruk ni tulah pandai sangat pergi jalan raya

  4. Kairul Apis August 30, 2017 at 11:38 am

    Adik adik basikal tk ade brake ke…psst lawa akak polis trafik tu

  5. Alif Najmi August 30, 2017 at 11:38 am

    Knpa nangis dik oii, wt malu mat rempit ja la dik oii.. hidup mau kena stedy. Pandai buat salah pandai mau tanggung bro…

  6. sleight sloth August 30, 2017 at 11:38 am

    aish. langgar jgn x langgar

  7. Hafiq Hafizi August 30, 2017 at 11:38 am

    kejadian nie…kat mana ahr….

  8. Ikram Ikram August 30, 2017 at 11:38 am

    Org naek moto baru Best bole rem

  9. Ikram Ikram August 30, 2017 at 11:38 am

    Zaman bila naek basikal

  10. Ikram Ikram August 30, 2017 at 11:38 am

    Bdk baru nk up org kata

  11. Hemah Valli Maruthuvanan August 30, 2017 at 11:38 am

    Peristiwa yg berlaku beberapa bulan lalu di johor masih lagi di hati saya tidak boleh dilupakan. Nasihat saya jangan di ulangi lagi.,Tak Kira mereka berbangsa apa pun..yg hilang nyawa bukan bangsa atau agama.dan bertapah sedihnya ahli keluaga mereka.Di sini saya ingin bagi tahu kpd sahabat2 yg maki hamun saya . Saya bersuara dengan perikemanusiaan bukannya racist.tq

  12. Kemosabe 88 August 30, 2017 at 11:38 am

    ape nak jadi dengan anak indon ni ? balap liar je tau…

  13. Dicky Azhar August 30, 2017 at 11:38 am

    bahasanya kampungan

  14. Kaiso_ Killer August 30, 2017 at 11:38 am

    Kau baru menyesal kang jdi mcm kat jb

  15. Diamonds Sword zero August 30, 2017 at 11:38 am

    Rever sangat kan kena tahan polis

  16. BlackWolf August 30, 2017 at 11:38 am

    Aku yg dah besar ni pon mak bapak xbagi keluar malam, melainkan kalau nak pegi beli barang.. Hahaha (tapi sambil tu lepak dgn member kejap)

  17. ahmad shafiq August 30, 2017 at 11:38 am

    woii bodo yg buat fly tu budk lain..budk tu tengok jee..😩

  18. Am Syar August 30, 2017 at 11:38 am

    Ni la akibat xnk buat litar… Org main kat hiway marah buat litar xnk duit je nk… Aduu

  19. zul amy August 30, 2017 at 11:38 am

    niy mesti anak cina..tak pun india..
    sebab melayu baik2 kuttt…
    rasanya anak org barat kut…

  20. so no August 30, 2017 at 11:38 am

    Naik lori ye dik haha…tu la …korang ni masih kecik tau…da larut malam patutnya hampa tidoq kat umah…nakai

  21. steven klly August 30, 2017 at 11:38 am

    Kesian sikit kat mak ayh

  22. Adha Din August 30, 2017 at 11:38 am

    sya pun lajak juga tapi saya harap satu hari nanti ade lah sesiapa yg ingin buat lumba secara halal di mana² tempat,baru la best👍selamat pon selamat. ☺

  23. Adha Din August 30, 2017 at 11:38 am

    mula² race kereta kene saman pastu moto pastu basikal last last main kejar² pun kene saman😂😂

  24. Exora Lydia August 30, 2017 at 11:38 am

    Padan muka diorang tu buat ape basikal lajak nk main lajak tmpat perumahan korang jelh x payh sampai ke highway bodh nanti basikal kene ambik ngan polis baru tau😤😤😡😡😠😠

  25. Nsr Nsr August 30, 2017 at 11:38 am

    lek lek aku fly naik basikal lek ee tapi melayng sikit

  26. Meor Abd Rahman August 30, 2017 at 11:38 am

    Bodoh punye polis

  27. Lee Dan August 30, 2017 at 11:38 am

    kalau mat rempit moto kena tahan tu biasa dah. ni naik beskal pun kena tahan.. wakakakaka lawak-lawak je budak2 sekarang ni. budak zaman ni mmg suka men beskal tak pun mengote.

  28. KHAIRUL HAZMAN RAFIDI August 30, 2017 at 11:38 am

    dulu pn ade je geng basikal.lagi padu ramai gengl.tapi skrg lagi dasyat.smpai polis pn tahan..hahahha

  29. E'wan_ August 30, 2017 at 11:38 am

    budak2 tu naek basikal ja bukan moto.Bodo pnya polis malaysia agak2 la

  30. Fit 2017 August 30, 2017 at 11:38 am

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

  31. Hairi JR August 30, 2017 at 11:38 am

    Naik basikal dh pndai nk fly….Dh pndai bwak moto nnti mmng kaki fly lh

  32. Muhammad Amirul August 30, 2017 at 11:38 am

    kt mne tu

  33. abgbo Mohammad August 30, 2017 at 11:38 am

    potong je basikal budak budak nie…dh mlm xreti dok rmh….sudah sudah menyusahkn mal bapak korg dik oooooi…klu dorg tau dh besa camni jdk nye…kau nie…xyah timbul pun xpe la….ape lg yg xcukup….sudah sudah la buat perangai bodoh bangang nie…xde paedah pun…

  34. Zul Handywhite August 30, 2017 at 11:38 am

    Budak wechat..haha

  35. AW Killer August 30, 2017 at 11:38 am

    APA Barang main Basikal moto terus lah

  36. Am Syar August 30, 2017 at 11:38 am

    Panjang siak bukit… Tau pegi Ah hahahaha

  37. Am Syar August 30, 2017 at 11:38 am

    Yg dorg pon satu da tau org tengah rakam bole lgi fly… Hahaha memang dpt polis la korg hahaha

  38. Am Syar August 30, 2017 at 11:38 am

    Korg ni kan nk slh kn mk bapak je kenape… Kekdang dorg ni main kuar je… Aduuu… Kalau ikutkan xkn mk bapak nk kasi keluar memalam buta…memang lah x… Mesti ade yg pergi tanpa izin… Aq penah buat tpi da insaf… Hmmm

  39. matlaju #doa dulu sebelum racing August 30, 2017 at 11:38 am

    Hobi aku basikal sebab tuu aku comple

  40. matlaju #doa dulu sebelum racing August 30, 2017 at 11:38 am

    Jangan cakap tentang orang diri sendiri tu pon tak betul

  41. matlaju #doa dulu sebelum racing August 30, 2017 at 11:38 am

    Dh hobi mereka cane nk buat

  42. Mat izzat August 30, 2017 at 11:38 am

    dh minat😪

  43. hulk king August 30, 2017 at 11:38 am

    alololo nagissss😂..

  44. Entah La August 30, 2017 at 11:38 am

    bodo kena tahan pastu nangis mcm sial je hahaha noob

  45. AHMAD RABBANI August 30, 2017 at 11:38 am

    Hahahahha kesian lu

  46. Mohd Zakki Mohd August 30, 2017 at 11:38 am

    Berani mati…boleh bawak pi perang .. jadi komando..

  47. Fylio Mustapa August 30, 2017 at 11:38 am

    nangisss????????…hahahhahha……

Leave a Reply