27 thoughts on “Viral kemain tinggi lagi Tandas ni mcm mana lah nak flush

  1. Maxweller Craft November 10, 2018 at 3:11 am

    SANGAT LAH SESUAI UNTUK SLENDERMAN

  2. Ariff Saufi November 10, 2018 at 3:11 am

    Trust me..Iam Mechanical Engineer ✌

  3. Pastel Girl November 10, 2018 at 3:11 am

    Kalau kau nak flush taik ke atau air kencing ke . Ambik kerusi pastu kau panjat kat kerusi kalau tak sampai kau pakai tangga panjatπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚.

  4. Ariff Zakwan November 10, 2018 at 3:11 am

    Mungkin diorang buat tinggi ii tu sbb diorang x nk bgi korang usik kot

  5. Unknown Blogger November 10, 2018 at 3:11 am

    How boring a person's life has to be to the point he/she needs to took a video of a toilet?

  6. Najib Razak November 10, 2018 at 3:11 am

    ni takut bende tu rosak ni ekskskwkwkwk

  7. Mat Isa November 10, 2018 at 3:11 am

    tandas ter bodoh dunia

  8. BTS ARMY November 10, 2018 at 3:11 am

    Dah macam aircond pulak

  9. Fitri Bb fitri November 10, 2018 at 3:11 am

    Mungkin buat cam tu elakan pembuangan…

  10. Ady Bah aden November 10, 2018 at 3:11 am

    Dasar pendek

  11. Hairul Azam November 10, 2018 at 3:11 am

    Jamban Michael Jordan

  12. KING/ {KAZMA} November 10, 2018 at 3:11 am

    Menggapai flush…hahahha lol

  13. Faris Syahmi November 10, 2018 at 3:11 am

    guna galah tarik tali tuπŸ˜‚

  14. Noraisah Abdul Karim November 10, 2018 at 3:11 am

    Tinggi siut

  15. Emy 7685 November 10, 2018 at 3:11 am

    Dia suh panjat grill tu… Bleh la nampak, teloq dada @asam keping….

  16. aimi batrisyia November 10, 2018 at 3:11 am

    Ya Allah!! πŸ˜‚πŸ˜‚

  17. Shazmi Yani November 10, 2018 at 3:11 am

    Trlebih kreatif kpd pngguna tndas😁

  18. ejal uia November 10, 2018 at 3:11 am

    Kontraktor mana Yang buat ni. Adoiii

  19. lol lool November 10, 2018 at 3:11 am

    Tauke kedai mesti bekas engineer

  20. Ryn Myx November 10, 2018 at 3:11 am

    Sy rs tandas tu khas utk mat salleh je

  21. Amirul Aiman November 10, 2018 at 3:11 am

    kau tengok tak dalam tu.. entah2 ad harta pusaka…

  22. Albert Dino November 10, 2018 at 3:11 am

    Panjangkan la tali untuk flush…

  23. Natasya Swift November 10, 2018 at 3:11 am

    Serious aa kt mne ni

  24. Its Knyzar November 10, 2018 at 3:11 am

    Pernah tak tengok flush yang kena tarik tali baru dia flush? Ni la bendanya cuma xde tali je πŸ˜‚

  25. Mr. Lobu November 10, 2018 at 3:11 am

    Bagus juga la mcam tu, bleh dpt elakkan kes buang bayi dalm tu

  26. NanaKhir’s Vlog November 10, 2018 at 3:11 am

    Hahahahahahaa ni lawak giler 🀣

  27. Live Streaming November 10, 2018 at 3:11 am

    JANGAN LUPA SUBSCRIBE CHANNEL LIVE STREAMING.

Leave a Reply