Loading...

40 thoughts on “Viral kretif brader ni cipta kenderaan bagi membantu mangsa banjir

  1. Shin Ril November 29, 2017 at 5:33 am

    Selagi ko xguna honda jgn harap nak kwn dgn aku

  2. Angah Power November 29, 2017 at 5:33 am

    Ni budak engineering ni…

  3. Geo ina November 29, 2017 at 5:33 am

    nak bantu mcm mana tu kerusi pun ada satu

  4. R 01-JDT November 29, 2017 at 5:33 am

    Azritruber lu ni lau aku jumpa 14 jadi

  5. Nescafe Ais November 29, 2017 at 5:33 am

    Tak tolong orang banjir pon ini buat masuk kebun letak kargo tarik getah beku bolehla haha

  6. R apiz November 29, 2017 at 5:33 am

    bagus… modenas sila ambik dia berkerja

  7. Syakeee_ Bobbiey November 29, 2017 at 5:33 am

    teringat pulak basikal budak2 tayar 3 tuh hahaha

  8. zackz Hazril November 29, 2017 at 5:33 am

    Terbaik lah.,
    ni bukti anak Malaysia boleh berjiwa besar… tp sukar untuk kerajaan terima….

  9. Faiez Rahman November 29, 2017 at 5:33 am

    Kalau pakai life jacket pon nice👍🏻

  10. Arjuna Satria November 29, 2017 at 5:33 am

    Malaysia ni SATU jer paling MUNDUR dari TEKNOLOGI.. Ramai Anak2 Malaysia KRETIF2.. Tapi Bila KRETIF di tunjukkan DI TANGKAP lah Pulak.. Di Sama Lah Pulak.. Di RAMPAS lah PULAK.. Di DENDA lah PULAK.. Itu lah MALAYSIA.. Selagi MENTERI2 Boleh pijak KEPALA Rakyat.. Selagi Di HENYAK2 nya..😂😂😂

  11. R 01-JDT November 29, 2017 at 5:33 am

    Lau kreatif buat boleh berjln bila air naik boleh terapung bila kuat cuaca hujan lebat boleh tutup buat la seperti filem kiamat tu yg boleh tampung manusia berjuta juta

  12. R 01-JDT November 29, 2017 at 5:33 am

    Tak kreatif pun lau kreatif sepatutnya buat la yg boleh bantu mangsa banjir yg lain ni lau ombak banjir besar pun dia dia tenggelam

  13. Aus penang November 29, 2017 at 5:33 am

    Terbaik lh brader tu……

  14. meo yus November 29, 2017 at 5:33 am

    tajuk kata bantu mangsa banjir? mananya bantuan dia? show off roda tiga tgi je?!! x kena lansung ngn tajuk…

  15. Zila Alimi November 29, 2017 at 5:33 am

    terbaik bro

  16. wan ahmad faiz wan fadzillah dzaki November 29, 2017 at 5:33 am

    Try powerkan sikit enjin tu n letak kipas besar sikit… then sekeliling letak fiber… boleh guna dgn cara hookkn kt belakang bot mangsa banjir.. n korang boleh bawak mangsa ke tempat pemindahan… btw syabas anak melayu.. 1 rekaan yg menarik

  17. Az Aiman November 29, 2017 at 5:33 am

    Design mcm xstabil je , kena bukak lagi angle belakang tu. Pape pn terbaik

  18. Khairul Amin November 29, 2017 at 5:33 am

    Masuk longkang berterabor

  19. Khairul Amin November 29, 2017 at 5:33 am

    Skali masuk berterabor

  20. Let it Be November 29, 2017 at 5:33 am

    bagusni …boleh upgrade lagi tu .. biar ramai sikit dpt tumpang

  21. Aiman Izudin November 29, 2017 at 5:33 am

    boekk ahh

  22. PELANGI NOR November 29, 2017 at 5:33 am

    Jom….kita ronda ronda😉😉😉✌

  23. Roslan Roslan November 29, 2017 at 5:33 am

    Kreatif .memang kreatif betul rakyat malaysia

  24. SNOW WHITE November 29, 2017 at 5:33 am

    ltk pukat kiri knan bang alang2 dpt ikn😅btw terbaiklh bijak cik abam ni👍😇

  25. SNOW WHITE November 29, 2017 at 5:33 am

    ltk pukat kiri knan alang2 dpt ikan😂btw terbaik bijak cik abam ni👍😇

  26. M B abdullah November 29, 2017 at 5:33 am

    hahaha ape tu yg d tunggang kelihatannye unta besi

  27. dina sofia November 29, 2017 at 5:33 am

    Fuyoo HAHAHAH

  28. AB Heaven November 29, 2017 at 5:33 am

    style la….kreatif gila2 mcm org jepun

  29. Haruna Sakura November 29, 2017 at 5:33 am

    👍👍👍

  30. ismael abdul November 29, 2017 at 5:33 am

    Tambah sauh kat tepi tu abe….

  31. vandersar32 November 29, 2017 at 5:33 am

    Terbaik!!!

  32. norain elias November 29, 2017 at 5:33 am

    Terbaiklaaaa

  33. Mohdhamizan Mohdhamizan November 29, 2017 at 5:33 am

    Yg ni rare..👍

  34. rizal ibc November 29, 2017 at 5:33 am

    Nanti jpj masuk campur lh tu.kata x lulus lah.bahaya lh.sbb duit x masuk…roadtax x ada dan insurans…

  35. karim uzumaki November 29, 2017 at 5:33 am

    Menunggang kereta 😂😂😂

  36. janna 06 mn November 29, 2017 at 5:33 am

    Fuyoooo…mmg bijak…bagus d gunakan.masa banjir ni…

  37. Amir Hakimi November 29, 2017 at 5:33 am

    ni baru anok kelate

  38. muhd nazwan November 29, 2017 at 5:33 am

    Binatang apa yg ditunggang

  39. SUKHOI SU 30 MKM MIG 29 FULCRUM November 29, 2017 at 5:33 am

    memang bijak cara budak ni mereka benda ni untuk kegunaannya…

  40. Pak Lah Pak Lah November 29, 2017 at 5:33 am

    pertama

Leave a Reply