22 thoughts on “Viral kuang ajar selamber je dia kenakan Polis

  1. Anak Hasni September 29, 2017 at 6:25 pm

    Brhenti la hmpa kd jpj atau polis mmg mmalukam mlysia pntajg nmpk knderaan berat , krja saman jaa xdk keja lain ka polis oiii hidup skrg mcm2 dugaan bg la rkyat snang , bkn bg rkyat susah bodohhh fikir la.sama dy tu xmau brhenti tu msti ad sbb ..sbb2 xdk duit kott , tu pon msti dy krja atas org nnti yg nk kna byr saman bkn org lain dy yg ekna bodoh pnya P

  2. Ikin Has September 29, 2017 at 6:25 pm

    Kering btl hati abg aku nie?…ha3

  3. Rara Revoullas September 29, 2017 at 6:25 pm

    Tak lain tak bukan lori ni mesti bawak dadah tu yang dya taknak berhentii ๐Ÿ˜‚

  4. Mohd Fahmee September 29, 2017 at 6:25 pm

    bila polis nk tahan kata polis mkn rasuah bila x tahan lggar anak bini ko mak ayah ko baru meroyan ckp polis x bt kje,sikap org malaysia yg semakin hari semakin bodoh pemikirannya mcm ni lah

  5. Wan Cikani September 29, 2017 at 6:25 pm

    respect la brader ni..jiwa kental..go truckers

  6. DVilla Kota Damansara September 29, 2017 at 6:25 pm

    Yang lori ambik gambar ni lane kanan apahal? Ada lesen ke tak ada ni? Lori muatan berat kena ikut lane kiri je. Ni mesti indon tak de lesen memandu Malaysia ni.

  7. Ordinary Seaman September 29, 2017 at 6:25 pm

    ๐Ÿ˜

  8. ahmad fikri mohtar September 29, 2017 at 6:25 pm

    dah masuk ke dalam pon

  9. Syaz Qhid September 29, 2017 at 6:25 pm

    Wahh,sedapnyaa hina polis..rasuah itu lah ini lah…tuh laa x tahu undang2….lori tuh dh sah2 nampak lebih muatan…x kan nk biar je…nnt polis buat x tahu kata polis x buat kja makan gaji buta lak……hebat org malaysia nie….bila berkata2 guna kpla lutut…..yg hina polis tu nnt terjadi apa2 kt fmly korang jgn g report kat balai polis tauuu…

  10. Amirun Afiq September 29, 2017 at 6:25 pm

    haha polis malaysia ni mmg btol la kne game…sebok kejor bdk2 naik basikal lajak haish

  11. Adam Harries September 29, 2017 at 6:25 pm

    Lori bodoh

  12. Boruto Uzumaki September 29, 2017 at 6:25 pm

    ade awek ke dalam kete tu sampai lori tu asyik follow jer kereta tu

  13. Nik Affendi September 29, 2017 at 6:25 pm

    Saling hormat menghormati.mendidiklah wahai pihak berwajib. Bkn menghukum

  14. Kandal Bujal September 29, 2017 at 6:25 pm

    Klau polis luar.. NYPD berderet dah polis dtg… siap helikopter lagi… malaysia bolh lagi ko acah acah… ye lah.. nnti ada yg cakp polis ganas.. eeemm cuba fikir positif..

  15. Pecinta Kucing September 29, 2017 at 6:25 pm

    Tolong bantu saya teman teman!
    Saya baru upload vidio Kompilasi Kucing Nangis, tonton dan subscribe ya tolong!

  16. Head Hunter September 29, 2017 at 6:25 pm

    Ni la trjadi skrg bila rkyt dh tak hrmat polis..kritikan negatif pda polis..smua ckp polis makan rsuah.xbuat krja..bila saman.mtk kurangkn.bila mbantu..kata rasuah..

  17. Datok Lombok September 29, 2017 at 6:25 pm

    kene tembak .mulelah nak salahkan polis .

  18. Muhammad Ikmal Abdullah September 29, 2017 at 6:25 pm

    Jgn menghina pekerjaan polis bang.. walaupon sye bkn polis.. mereka hanya buat kerja mereka hnye trima arhan.. mereka ad ank bini nk bli pempes nk bli susu ank2.. bang oi..pkir la positif rkyt malysia.. anggote polis thn mst ad sbb.. jgn fkir diri kite nie perfect sgt tu je.. ksian bang anggote polis kdg smpi segan nk lepak ngn member2 sbb bnde2 mcmnie..rkyt trllu pndg hina kt mreka.. igt.. mreka kerja hnye trima arhn yg mnrut perinth.. xsmua angggte tu xbgos.. fkirlah..

  19. rempuhsaja September 29, 2017 at 6:25 pm

    Dah mengacah- acah camtu lepaskan je sebiji….

  20. izham azhar September 29, 2017 at 6:25 pm

    LoLi

  21. Latiff Bajurie September 29, 2017 at 6:25 pm

    Undang2 lembik…klu dah mcm tu gelagat kurang ajar pemandu lori…sepatutnya tembak jer cermin lori…tuu.
    Tarik kluar drebar…hayun dgn cota…
    Kan senang kerje…

  22. Ahmad Safiuddin Che Hakimi September 29, 2017 at 6:25 pm

    Padan muka rahsuah memberi dan menerima bnya rahsuah

Leave a Reply