21 thoughts on “Viral orang-orang kaya menari bersama

  1. azizi mohd September 25, 2017 at 12:40 pm

    Hahahaha!!! Dunia2..

  2. BRIE BELLA September 25, 2017 at 12:40 pm

    inilahhh dia manusia kaya kat dunia.tapi sayang miskin hina di akhirat.sadis kan.

  3. Fauzi Ghazali September 25, 2017 at 12:40 pm

    Macam pelaq

  4. Yukai XoX September 25, 2017 at 12:40 pm

    Mcm bodoh

  5. Luqman Hakim September 25, 2017 at 12:40 pm

    sape nampak belon?aku nampak ade dua belon

  6. Wahida Qayyum September 25, 2017 at 12:40 pm

    Wak doyok kelakar

  7. Shahdanan Salleh September 25, 2017 at 12:40 pm

    Zaman P Ramlee :
    Sumpahan Orang Minyak

    Zaman Najib :
    Sumpahan Pondan Jadi2an

  8. dina sofia September 25, 2017 at 12:40 pm

    tkde seorg pn perempuan lol

  9. DL HS September 25, 2017 at 12:40 pm

    sajat buat simbol ap tu

  10. Elyas. Cyclist September 25, 2017 at 12:40 pm

    sajat nie comel tapi sayang sma spesis

  11. Shariee Bin Muda September 25, 2017 at 12:40 pm

    Rasa hebat la tu 😒😒😒

  12. zukrillah ismail September 25, 2017 at 12:40 pm

    Mental

  13. ahmed raza September 25, 2017 at 12:40 pm

    Malaysian Public Scammers!!!! 3 men with one mission is to deceive Malaysians !!!! wakeup guys!! stop making them rich for nonsense products!!!!

  14. Rusdiela diela September 25, 2017 at 12:40 pm

    kalau tumpukan perhatian betul2 mesti perasan dalam vedio ni xde sorang pun perempuan 😂

  15. Akmal 'Arif September 25, 2017 at 12:40 pm

    ketiga2 laki

  16. Iman Iman Azim September 25, 2017 at 12:40 pm

    wak doyok and dato alif dah okey cume masalah sajat tu tgk video ni mmg lah cantik cer try dgr suara sajat fuhhh silap2 jadi kunyit shark dudududududud

  17. Tudiapacita September 25, 2017 at 12:40 pm

    bapok shark du du du duuuu
    bapok shark du du du duuuu
    bapok shark du du du duuuu
    bapok shark…pembetulan lirik tu abg sajat

  18. emaillagha September 25, 2017 at 12:40 pm

    Macam sial jer

  19. noraini yusof September 25, 2017 at 12:40 pm

    Aku orang yang ke 111 tengok video ni macam target pingat emas malaysia

  20. Shahdanan Salleh September 25, 2017 at 12:40 pm

    Penghuni Neraka

  21. Shadow Empire September 25, 2017 at 12:40 pm

    Mummy shark ke tu?confius

Leave a Reply