21 thoughts on “Viral pengiring Najib ditolak Mat Salleh sampai nak terjatuh

  1. 좋은 녀석 October 4, 2017 at 8:32 pm

    Lepas tgk vid ini saya sebagai rakyat MALAYSIA pun terasa malu..

  2. Mr San October 4, 2017 at 8:32 pm

    Padam muka haha

  3. hak tuih October 4, 2017 at 8:32 pm

    hahaha..perangai kampung rupanya.. dlm tv control macho.. belakang camera terkantoi..

  4. mohamad saad October 4, 2017 at 8:32 pm

    klu aku jadi mat saleh tu aku langgar je puak2 najibul banggang bodoh x habis2 menyusahkan orang..

  5. mohamad saad October 4, 2017 at 8:32 pm

    yg najib bangangan sangat menyebuk kt situ buat ape bodoh punya najib penyamun…

  6. Eddy Rocks October 4, 2017 at 8:32 pm

    Mungkin dato farid ingat mat saleh tu nak cabul dia kot tu sebab tu dia balas balik…. 😂

  7. Shariee Bin Muda October 4, 2017 at 8:32 pm

    Ekpun g lalu sngt orng sibuk2 dia sibuk2 jugk kn kene tolak demi keselmatn ..

  8. Badd Vios October 4, 2017 at 8:32 pm

    mata bnyk msuk dedak…sal tu tak nmpk..buta..hehe

  9. Al Ashraf Che Ani October 4, 2017 at 8:32 pm

    ingatkan najib ja bangang..pengiring pon bangang jgak

  10. 하백의 October 4, 2017 at 8:32 pm

    SALAH ORANG KITA SENDIRI KERETA NAK MASUK SIBUK NAK LALU LALUAN TU XD

  11. Ucing Kadayan LilyRayme October 4, 2017 at 8:32 pm

    Dia tolak untuk keselamatan lah.tak kan F1 masuk biar je langgar orang..jgn bersangka buruk.betul tak..mari sube

  12. DL HS October 4, 2017 at 8:32 pm

    bdoh pnya org. yg ko jln lengang kangkong kt tmpt pitstop buat ap. bahlol

  13. Khairul Anuar October 4, 2017 at 8:32 pm

    Hajaha

  14. Hj.Misai Kontot October 4, 2017 at 8:32 pm

    pngiring pon sma level buduh..

  15. Zack Zack October 4, 2017 at 8:32 pm

    jakun ,perangai kg x ubah2.

  16. Basar Bin Jee October 4, 2017 at 8:32 pm

    yg pakai cermin mata gelap perompak dan gengster malaysia.

  17. Zairulnizam Zam October 4, 2017 at 8:32 pm

    buta itu lah pakai cermin mata hitam lagi😂😂😂

  18. A a October 4, 2017 at 8:32 pm

    Nmpkkan F1 msuk..

  19. Mohd taufik abu bakar October 4, 2017 at 8:32 pm

    sibuk depa tue org kalut2 nk tolak keta f1,depa kalut nk sibuk kt dpn tue…
    kn dh mendapat!!!

  20. Jebat Soul October 4, 2017 at 8:32 pm

    Tu bkn pengiring najib. Tu datuk farid ridzuan yg dulu ceo media prima der..

  21. yap soon seng October 4, 2017 at 8:32 pm

    Takut dgn mat salleh puii

Leave a Reply