23 thoughts on “Viral pernampakan sesuatu berpaut di tiang lampu

  1. aslin 240980 November 29, 2017 at 4:51 am

    Seram…!!!!!!

  2. vandersar32 November 29, 2017 at 4:51 am

    Tu bukan hantu lah ….bukan bendera kah apa pun … Yg i nmpak cuma burit berbulu halus milik janda … HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA

  3. Leav GT November 29, 2017 at 4:51 am

    Cita2 dia nak jadi penari tiang tercapai 😂

  4. Zul Limo November 29, 2017 at 4:51 am

    Sape pulak letak bendera dekat situ.. bendera ke.. hahahaha..

  5. EVANDER ROPOTOH November 29, 2017 at 4:51 am

    aku ingat kan apalah…rupanya ex aku main tiang..erm..masih tak berubah..kesian

  6. Corleone Family November 29, 2017 at 4:51 am

    Tu bndera umno zaman tun m la..

  7. NORASIMAH LAILI November 29, 2017 at 4:51 am

    Hantu Kot!!😅😅😅

  8. Tam86 Ocey November 29, 2017 at 4:51 am

    Tu bendera umno.. Huuuu…

  9. Man Z 90 November 29, 2017 at 4:51 am

    Langsuir buat tarian tiang ke? Tanye je

  10. Ayam Masala November 29, 2017 at 4:51 am

    tu bukan langsuir laa..tu kambing cari tuan dia tuu

  11. Amirul Faidz November 29, 2017 at 4:51 am

    Guni buruk tu

  12. azri nordin November 29, 2017 at 4:51 am

    kaki dvd ni

  13. Muhd Alifaiman November 29, 2017 at 4:51 am

    yang orsng boh video ni pon bodoh bukan hantu tu beders

  14. Paipang Atanda November 29, 2017 at 4:51 am

    Nampak sgt bendera bodo .

  15. MOMOSHI TORORO November 29, 2017 at 4:51 am

    5 LIKE PLEASE😊

  16. Mohdjasmi Yunus November 29, 2017 at 4:51 am

    Penat tu…lepak jap…

  17. Isqandar Isqandar November 29, 2017 at 4:51 am

    Hantu ke bendera tu ???

  18. CHICKEN & WAFFLE November 29, 2017 at 4:51 am

    Kat kampung aku pon banyak bendera, so kampung aku ni banyak lah langsuir maksudnye?

  19. misz is_hanaaa November 29, 2017 at 4:51 am

    Aku rasa tu bendera ramai ckp tu bendera

  20. onael z November 29, 2017 at 4:51 am

    Asal rakam hantu je camera mesti x jelas . Lopek punye. Tak penah aku tgk rakam hantu gamba HD . Huhu.

  21. Amirul Tupai 125z November 29, 2017 at 4:51 am

    ada ke bndra kita tau bndra pati putih semua..tgk dari mata..bru komen.

  22. Rud 85 November 29, 2017 at 4:51 am

    6 angka 1

  23. Akulupa nama aku November 29, 2017 at 4:51 am

    Lokasi durian tunggal

Leave a Reply