34 thoughts on “VIRAL PPIM JAWAB ISU “DOKTOR GIGI PALSU”

  1. mohd firdaus October 12, 2017 at 9:45 am

    lanjiao lah… jadah nye gerak kerja tu bukan jawapan nya,undang2 tetap undang2.

  2. Labah Labah October 12, 2017 at 9:45 am

    aq hrap ppim ttup 7elvn d mlysia

  3. Jepry Tu October 12, 2017 at 9:45 am

    Dapat 10 percent mah,mesti mau tolong

  4. Zan jr October 12, 2017 at 9:45 am

    lepas tangan je …kikiki.. ada orang dalam lah tu sampai boleh bagi 70k.. hahhaha .. bela scammer.. da x respect dah ppim

  5. Basar Bin Jee October 12, 2017 at 9:45 am

    ppim yg terbaik, jabatan kerajaan yg bertanggung jwb dan dibayar gaji tak bertanggung jwb dan makan rasuah , ppim yg buat kerja untuk rakyat malaysia.

  6. Faizal Barri October 12, 2017 at 9:45 am

    Sedih dunia sekarang ni…. Yang baik ramai akan cari salah…

  7. Faizal Barri October 12, 2017 at 9:45 am

    https://youtu.be/-DUEz9uaLHs tolong tengok ni…. Tak tahu jangan buat2 tahu… Tanggung lagi dosa seumur hidup bagi yg menfitnah

  8. Lawa lawa October 12, 2017 at 9:45 am

    penjelasan perlu dibuat secara terbuka juga…sbb byk kes ppim handle pn….byk dwar2kan secara viral….so bg sy baek pnjelasan tu pn perlu dikonsepkan yg sama …iaitu melalui saluran utube….bkn ape nk ngelak fitnah…..kpada Dr fake …da wT slh….org bntu kluakan awk…..jgnla kluakn statement2 blagk mcm si umar ngn boy iman tu…..spttnya merendah diri…..dan berusaha mndapatkn tauliah yg btol untuk menroskn kerjaya yg anda minati…..jgn amek shorcut…..bahaya…lg2 mlibtkn kesihtn tubuh bdn mnusia ni….k….sy bckp tuk kebaikn ummah….bkn pe akn dtg takot t bile org wat slh je msuk lokap mntak dragon ngn ppim bntu tuk kluakn dr lokap je dulu….agak2 telayan x….???…..sekali da wat sok perkara sama berlaku org len pn tuntut…cmne tuh…nk lyan yg bbetol teranaiya je da byk….mcm mne???….mntak penjelasan tuk ngelakkn fitnah…..dan kesatuan ummah….

  9. nabil abeil October 12, 2017 at 9:45 am

    klw sape dgr mjlis dorg ni smpai hbis,yusof Azmi ade ckp . Tuan2, klau tuan2 rase tak puas hati,smpai sanggup fitnah perjuangan sy, jum ikut sy same2, ke mane sje, dan ape sje aktiviti, kcuali di rumah, baru tuan2 boleh ckp sy mcm2 . klau ade sy buat tak btu mohon tegur sy .. So klau sape nk hentam, or nk komen pape mcm tau smuenye, better korg ikut dlu dorg, bru bole klw nk bsing..lgipun aku tak jumpe lg statement ppim ckp die tolg doctr gg tu . Yg jmpe just dragon tu jelah yg ckp . Bukn ppim

  10. HafizHadi October 12, 2017 at 9:45 am

    Assalamualaikum ..saya bukan nak backup ppim dalam kes doktor gigi ..tapi bagi saya mgkin niat ppim nak membantu meringankan / memberi peluang kepada gadis tsebut kerana dia tiada rekod jenayah sebelum ni .. janganlah dipandang satu titik hitam pada dinding yang putih .. kepada sesiapa yang menangguk air yg keruh dalam hal ini .. ingat .. Allah SWT sentiasa bersama orang2 yang benar ..

  11. periuk tembaga October 12, 2017 at 9:45 am

    kemonlaa ostad halim… sokmo dok terjah org.. skrg skali diri kena terjah … cuci tangan plak dah. ritu beriyer korang terjah akauntan dbi. blajar dari akauntant tuh ker nak ngelat menjawab?

  12. MoonlightNikita October 12, 2017 at 9:45 am

    yang membela budak pompuan tu Datuk Nadzim , yang masa sidang akhbar kes tahfiz kena bakar tu siap buleh gelak gelak lagik , ini tuhan nak tunjuk ni persatuan ni tak bleh pakai ….Celika mata orang melayu/islam semua , akhir zaman ni akan ada golongan yang gunakan agama  untuk kepentingan diri sendiri , permainan dajal nih ,  amalkan surah surah supaya Allah jauhkan kita drpada orang -orang munafik sebegini ..

  13. Muhamad Saiky October 12, 2017 at 9:45 am

    Ustas abdul halim kn dah jelaskn psl dr gg tu .. Apsal ada yg nak kecam.. dlm 1 organisasi tu ofcoze la ada plbgai biro sprti yg d nyatakn bliau. Hrp encik2 cik phm konsep ini… Apa2pun Teruskn Perjuangan Abg yusof dan ustaz Abdul halim serta Anggota PPim.. Takbir !

  14. Muhammad Azroy October 12, 2017 at 9:45 am

    Biasalah allah menguji

  15. Jalani Johari October 12, 2017 at 9:45 am

    sy tak tahu…hahahhaa

  16. KYOKO210 October 12, 2017 at 9:45 am

    Jawapan Ust.Halim dah kira selamat untuk menjawab soalan spontan.Daripada jawab NO KOMEN.Tersalah jawab,lagi mendatangkan kontrovasi.Dia pun saya rasa tak tau cerita sebenar benarnya.Dia sibuk dengan biro dia.Tak bolehlah overlap biro orang lain.Tapi bila dah timbul persoalan begini eloklah Datuk Nadzim yang menjelaskan.Tak menjejas nama diorang ni yg banyak nampak tampil.
    Nak nasihat pada mereka ni juga.Jaga kesihatan dari segi kerehatan.

  17. Joule Zul October 12, 2017 at 9:45 am

    Biro pentagram ada ?

  18. KYOKO210 October 12, 2017 at 9:45 am

    Ada pula kumpulan baru DRAGON,benarkah dia ni wakil PPIM?Dikata dapat mengutip wang derma Rm sekian untuk membantu doktor tersebut.
    Harap PPIM dapat beri penjelasan /pencerahan demi nama baik.
    SOKONG SEPENUHNYA PERJUANGAN PPIM SETAKAT INI.
    SEMOGA AHLI SENTIASA DALAM LINDUNGAN ALLAH.

  19. KYOKO210 October 12, 2017 at 9:45 am

    Ya lah..Saya pun rasa terkilan,bagaimana kes doktor gigi palsu tu selesai.
    Memang ianya bukan ditangani Ust.Halim dan En.Yusuf.
    Kalau boleh PPIM semak semula kes ni.Mungkin juga lepas sementars saja.Doktor 2 bertauliah memanglah tak puas hati.
    Apakah dia betul 2 tak menyalahi undang 2?Atau berlesen kah dia?
    Apa lagi mungkin boleh menjejas kesihatan?

  20. Azzrul Azzrin October 12, 2017 at 9:45 am

    Patut nye kne jwp xblh ckp xtau…klu g terjah tmpat org tu aku tgk kerani n staff biasa pn ko soal n marah kan..walaupn doarang ckp xtau…
    Maaf kt manusia biasa sering silap.

  21. ismail muhammad October 12, 2017 at 9:45 am

    cara jawab sebijik cam scammer… belajar cara jawab dari boy iman ka?

  22. sekut snek October 12, 2017 at 9:45 am

    bagus la dh ramai y x respek ppim. nti kurang la y buat aduan. blh aktivis ppim luangkan lbh bnyk msa dgn family. jangan pulak y x respek ppim lbh ramai buat aduan lepas n bila ada masaalah 🙂

  23. abu usamah October 12, 2017 at 9:45 am

    aku sokong penuh yusuf azmi dan ppim, tapi terkejut bila dapat tau ppim backup scammer gigi palsu.. aku yakin yusuf azmi xterlibat.. alangkah bagus kalau orang2 dalam ppim tu jiwanya seperti yusuf azmi.. konfirm ppim tidak berhabis 70k semata2 utk seorang scammer/penyangak…

  24. perjuang keadilan October 12, 2017 at 9:45 am

    saya doakan semoga perjuangan ppim tidak melencung dari perjuangan sebenar.. salah tetap salah. dan cuba perbaiki kesalahan tersebut..

  25. mutalib shamsuddin October 12, 2017 at 9:45 am

    Baru nak respect kat ppim ni, dah jadi daa..

  26. Biru Skala October 12, 2017 at 9:45 am

    Bdk 2 baru umur 19 tahun , kalau tidak kerana ppim bdk 2 kena penjara 3 tahun atau lebih dgn denda rm300k ,mana mak ayah nk cari duit byk 2 , lg pun baru kali pertama bdk 2 buat salah , ye btl salah tetap salah tp tak kan tiada budi bicara dgn hakim ?? , buat rayuan pun dh ,hakim pun bkn nya kayu xdak hati prasaan nk tlg mana yg patot ,yg penting bdk 2 jgn buat lg , aku puji ppim sbb dtg tlg , dari korg yg bangsat ni ckp mcm makluu tp xdak hasil , gebang lebih , dh org cuba bantu lg nk memekak mcm sial ,

  27. Fredoo Jimi October 12, 2017 at 9:45 am

    Salah tetap salah … Xde kira biro…. Apasal jgn tanya plak …. Dah jadi pelik dah …. Macam ne nak istiqomah… Apasal nak kena dtg pej plak…. Kena buat penjelasan kat sini la….

  28. ismail muhammad October 12, 2017 at 9:45 am

    PPIM pembela scammer… puiii puiiii puiiii

  29. ismail muhammad October 12, 2017 at 9:45 am

    PPIM ni cara jawab macam penipu je…

  30. ismail muhammad October 12, 2017 at 9:45 am

    jawab serupa boy iman je… pusing keluat… puiii …mmg pertubuhan samseng… org salah pun dibackup

  31. ZEROCOOLOOCOREZ October 12, 2017 at 9:45 am

    Jawab Lepas Diri Sudah ..

  32. UP the Moderates October 12, 2017 at 9:45 am

    Ustaz Halim, mcmana nak ajak org ramai istiqomah? Kalau satu bumbung pun(PPIM) berlain dept, tidak ambil tahu atau buat2 tidak tahu..? Yang salah tetap salah! Yang benar tetap benar!

  33. azhar agger October 12, 2017 at 9:45 am

    Still tak betul lepaskan doktor gigi palsu tu…ppim ni bela pengguna ke peniaga scammer?

  34. Che Azis Baharum October 12, 2017 at 9:45 am

    Tak boleh la gitu bang..jangan lepas rangan gitu…mana mana biro pon still dalam ppim…korang kalu ge tempat orang korang cakap depa kena tanggungjawap walaupon lain department..tapi kalau kena kat korang..lain pulak nada…tak tau coz lain biro…harap korang faham…

Leave a Reply