24 thoughts on “VIRAL PPIM SERBU SIDANG MEDIA BOY IMAN

  1. saluran aer October 5, 2017 at 5:42 am

    yang mane daripade saye

  2. rizal haris October 5, 2017 at 5:42 am

    Aku sokong PPIM, mereka berani kerana benar, mereka datang dgn bukti, mereka terjah demi pengguna dan mereka berjuang demi Lillahi Taala..

  3. abul hasan October 5, 2017 at 5:42 am

    yng unlike tu suke mkn benda haram…

  4. Faiz Mazlan October 5, 2017 at 5:42 am

    Kalau kencennggggg je mesti boy iman….

  5. Arif Muhammad October 5, 2017 at 5:42 am

    Lain kali rakam video orientation dia biarlah landscape mode =(

  6. Daus.torres Chelsea October 5, 2017 at 5:42 am

    sudah terang lagi bersuluh boy iman kaki kencing

  7. Daus.torres Chelsea October 5, 2017 at 5:42 am

    boy iman kaki kencing

  8. Daus.torres Chelsea October 5, 2017 at 5:42 am

    boy iman kaki kencing

  9. Amy Putra October 5, 2017 at 5:42 am

    Minat gile ngn bang ali nih.. huarghh… badang malaysia.. huhu

  10. Kybotak Kybotak October 5, 2017 at 5:42 am

    Boy iman mana ada telo..

  11. Wan Sharafuddin Zulfadli October 5, 2017 at 5:42 am

    Jangan sampai jadi macam kes datuk sosilawati sudah.. kerat2 bakar 😠

  12. palabana October 5, 2017 at 5:42 am

    dato boy babi

  13. MOHD HARIREE MOHD HARIREE October 5, 2017 at 5:42 am

    Stedy abg ali

  14. Faez Hashim October 5, 2017 at 5:42 am

    Yg dislike tu boy iman…..

  15. Md nor hendrix October 5, 2017 at 5:42 am

    kata berani kerana benar,nmpak sangat boy iman kaki kencenggg

  16. jinggo2020 October 5, 2017 at 5:42 am

    Duta dbi tu nasir wahab aku nasihat tarik diri jer bersetongkol dengan pengkianat melayu ni elok-elok nama dan imej ko bersih berpuluh tahun sebab ko join jadi duta dbi habis nama ko busuk elok ler jauh kan diri

  17. Nora Nora October 5, 2017 at 5:42 am

    sy sokong sgt2 perjuangan ppim

  18. Mardina Hazrin October 5, 2017 at 5:42 am

    Eh boy iman x de .. hmm mungkin kali ni alasan kukuhnya kena cirit birit

  19. Sultan Johor October 5, 2017 at 5:42 am

    PDRM jangan tumpang popularity saya

    Saya boleh arahkan JMF letupkan Bukit Aman…JMF boleh serang polis sekelip mata…isteri orang pon saya rogol…PDRM tak mampu lawan saya sebab polis bodoh

  20. irman3105 October 5, 2017 at 5:42 am

    X transparent

  21. hanjink 06 October 5, 2017 at 5:42 am

    Takut tak dpt jawab soalan dr pihak ppim lewtuw ahaaha😂

  22. Mohd akmal October 5, 2017 at 5:42 am

    Dia suh org halang ppim masuk tu sebab dia nk wayang pacak..

  23. AA October 5, 2017 at 5:42 am

    eh tak jadi pulak? haha takut la tu

  24. vandersar32 October 5, 2017 at 5:42 am

    Teruskan perjuangan murni mu PPIM !!!

Leave a Reply